Inderdaad. Vrij veel mensen lijken zich niet te kunnen verplaatsen in een ander. Zeker voor alle mannen moet het toch verdomde duidelijk zijn dat je als 20-jarige gozer niet constant zwart wil worden gemaakt door een of andere Peter. Elke gemiddelde 20-jarige gozer had die Peter al lang een klap verkocht, 'nou dan zal ie wel schuldig zijn' hoor je danquote:Op zondag 13 januari 2008 23:27 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee heb ik niet nodig. Sommige mensen vinden het raar dat Joran zenuwachtig is, maar dat was jij vast niet geweest in dezelfde situatie? Je zit in een programma bekeken door misschien een miljoen mensen, verdacht van moord en daarboven op zit ook nog de man aan tafel die een hetze tegen je voert en (misschien ten onrechte) probeert veroordeeld te krijgen. Ik zou ook nerveus zijn.
En dat minzame lachje wat hij soms trekt met zijn mond maakt dat alleen maar duidelijker.
Je kan iemand wel klem lullen, maar je moet ook met bewijzen op tafel komenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef henkway het volgende:
Juridisch niemand, maar Vries had hem klem helemaal gekregen.
Er zijn nog heel veel losse eindjes niet opgehelderd , maar Joran vertikt het om verder iets te zeggen
Normaal ging Joran met een verovering naar zijn garage, Nu naar het strand???
Nee, inde garage liggen sporen, op het strand niets alleen zand
Pa vd Sloot heeft het allemaal voorgekauwd wie wat zegt.
Allen het verhaal klopte niet en Joran moest dat verhaal intrekken en een ander verzinnen
Toen klopten de verhalen van Satish en Deepak ook niet meer
Gelukkig hebben wij geen jurysysteem in Nederland, want als mensen zoals jou die beoordelen op hun eigen gevoel en intuïtie en de feiten minder belangrijk vinden, dan zouden er heel wat onschuldige mensen achter de tralies zitten.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:48 schreef JohnDope het volgende:
Ik zei het al in een ander topic..... Maar het net rond Joran sluit ik zich langzaam doch zeker, binnen 10 jaar zit hij vast.
Overigens ook wel een hilarisch betoog bij P&W van de familie van der Sloot![]()
Wel een opsteker voor mensen die denken dat ze niet geschikt zijn of denken dat ze niks kunnen, want als je Pa van der Sloot analyseert, dan kom je tot de conclusie dat iedere boerenlul een universitaire studie kan doen.![]()
Nee omdat je de feiten niet kent, als je wat wilt zeggen moet je wat verder in de zaak verdiepenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:46 schreef erkel het volgende:
[..]
En dat hele garage verhaal ken ik niet.
Jij hebt de zaak echt niet gevolgd, dat is duidelijk te merken aan deze reply.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:50 schreef erkel het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij geen jurysysteem in Nederland, want als mensen zoals jou die beoordelen op hun eigen gevoel en intuïtie en de feiten minder belangrijk vinden, dan zouden er heel wat onschuldige mensen achter de tralies zitten.
Ik moet idd die reconstructie/aflevering van Peter R de Vries nog zien, maar betwijfel of ik veel 'aanwijzingen' zal zien.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:53 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee omdat je de feiten niet kent, als je wat wilt zeggen moet je wat verder in de zaak verdiepen
Ik reageer op jouw verstandelijke vermogens, niet op de zaakquote:Op zondag 13 januari 2008 23:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij hebt de zaak echt niet gevolgd, dat is duidelijk te merken aan deze reply.
Ga eens concreet per regel per post er op in dan. Want het slaat echt nergens op wat jij nu uitkraamt.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik reageer op jouw verstandelijke vermogens, niet op de zaak
ja je weet echt niet waar je over praat.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik moet idd die reconstructie/aflevering van Peter R de Vries nog zien, maar betwijfel of ik veel 'aanwijzingen' zal zien.
Dat is uitgelegd in de uitzending. Joran zei: 'Ik vertrouw het Openbaar Ministerie niet'. Dat is niet bepaald het hele rechtssysteem.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook dat verhaal dat hij het hele rechtssysteem niet vertrouwt terwijl zijn vader daar rechter wilde worden.
Lees nog maar een keer.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ga eens concreet per regel per post er op in dan. Want het slaat echt nergens op wat jij nu uitkraamt.
Nou er zijn zoveel dingen waar hij over heeft gelogen waarbij ik denk 'dat is niet voor niets.'quote:Op maandag 14 januari 2008 00:02 schreef henkway het volgende:
[..]
ja je weet echt niet waar je over praat.
De garage is de key in de zaak
De key in de zaak is: geen lijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:02 schreef henkway het volgende:
[..]
ja je weet echt niet waar je over praat.
De garage is de key in de zaak
De enige reden dat Joran vrij rondloopt is omdat zijn machtige vader ook in het complot zit. Als Joran gewoon een everyday-Joe was geweest, dan had de recherche de verdachten allang tegen elkaar uitgespeeld.quote:
Nee de key is de garage , het verdwenen lijk is het gevolgquote:
Naast het feit dat er onvoldoende bewijs is uiteraard.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De enige reden dat Joran vrij rondloopt is omdat zijn machtige vader ook in het complot zit. Als Joran gewoon een everyday-Joe was geweest, dan had de recherche de verdachten allang tegen elkaar uitgespeeld.
Fijn dat je dat zelf hebt bedacht, vandaar ook mijn opmerking naar het jurysysteem.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De enige reden dat Joran vrij rondloopt is omdat zijn machtige vader ook in het complot zit. Als Joran gewoon een everyday-Joe was geweest, dan had de recherche de verdachten allang tegen elkaar uitgespeeld.
En dat is ook de reden dat Joran zich beroept op zijn zwijgrecht, het nieuwe team dat op de zaak zit, staat los van de elitaire clubvrienden van zijn vader. En leugens zijn moeilijk te onthouden en het nieuwe team had o.a. nieuwe leugens ontdekt.
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Naast het feit dat er onvoldoende bewijs is uiteraard.
Je kan niet iemand op leugens veroordelen, behalve meineed dan, maar daarvan is hier geen sprake. En volgens mij heeft hij zijn mond gehouden, omdat ze op zoek waren naar iets wat hem schuldig kon maken. Dus er zaten alleen maar nadelen aan het praten, het kon hem alleen maar schaden. Dus of hij nou schuldig of onschuldig is, in beide gevallen was dat de beste optie voor hem.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat Joran zich beroept op zijn zwijgrecht, omdat het nieuwe team dat op de zaak zit en die staat los van de machtige vrienden van zijn vader.
En leugens zijn moeilijk te onthouden en het nieuwe team had o.a. nieuwe leugens ontdekt.
Geloof mij nou maar, binnen 10 jaar krijgen ze Joran en zijn vader veroordeeld.
Jij bent naief tot in den kist, Joran is een prater. Amerikanen kunnen alles afluisteren, om het vervolgens naar hun eigen hand te manipuleren. Joran zien ze als corvee.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Je kan niet iemand op leugens veroordelen, behalve meineed dan, maar daarvan is hier geen sprake. En volgens mij heeft hij zijn mond gehouden, omdat ze op zoek waren naar iets wat hem schuldig kon maken. Dus er zaten alleen maar nadelen aan het praten, het kon hem alleen maar schaden. Dus of hij nou schuldig of onschuldig is, in beide gevallen was dat de beste optie voor hem.
Voor de zaak niet, maar daar is hij niet verantwoordelijk voor.
Ja en dan luisteren ze hem af en dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij bent naief tot in den kist. Amerikanen kunnen alles afluisteren. Joran zien ze als corvee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |