abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56046531
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:30 schreef Flawless2006 het volgende:
Ik vind 't meest fascinerende nog eigenlijk dat er nooit een lijk is gevonden. Zelfs niet met F16's. Ik kijk teveel CSI of Forensic Experts denk ik.
Joran's vader had en snelle boot, 1000 m varen, steen om de nek, plomp en terug.
tien minuten werk.
pi_56046588
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij zei "ik heb haar vermoord en jij bent de volgende!!111111"
SNEL BEL PETER!!!
pi_56046707
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:07 schreef henkway het volgende:

[..]

Joran's vader had en snelle boot, 1000 m varen, steen om de nek, plomp en terug.
tien minuten werk.
Maar in CSI vinden ze dan haardeeltjes of bloed op de boot

We mogen sowieso wel concluderen dat het onderzoek sowieso niet erg van een hoog niveau was i.p.v te zeuren over de van der Slootjes.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:21:52 #254
75556 erkel
back from Dagestan
pi_56046886
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:07 schreef henkway het volgende:

[..]

tien minuten werk.
kerel

geloofwaardigheid: 0
Weisst
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:32:42 #255
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_56047124
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:06 schreef SuikerVuist het volgende:
telefonisch interview met Peter R. De Vries (in gebroken engels) op Fox News:

http://www.youtube.com/watch?v=3oRC3Gy_6HI
Deze is ook nog niet gepost geloof ik (eveneens Fox News):

http://www.youtube.com/watch?v=r34NdwbmwNg
pi_56047186
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:21 schreef erkel het volgende:

[..]

kerel

Tunnelvisie
pi_56047272
quote:

[..]

kerel

ik wil alleen zeggen dat de extreme verbazing over het spoorloos verdwijnen van Natalee (met achterlating van paspoort, rijbewijs, make-up!! , kleding, ondergoed en koffer en fototoestel in het hotel) m.i. onterecht is

[ Bericht 0% gewijzigd door henkway op 15-01-2008 15:52:38 ]
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:08:00 #258
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_56049212
Dit is wel aardig:
- Op 30 mei zei Joran dat hij Natalee bewusteloos op het strand had achter gelaten.
- Van 30 mei tot 10 juni zei Joran dat hij Natalee bij het hotel had afgezet.
- Op 31 mei zei Joran dat hij Natalee bewusteloos op het strand had achtergelaten.
- Van 10 juni tot 13 juni zei Joran dat de Kalpoes met Natalee zijn weggereden.
- Van 13 juni tot 19 juni zei Joran dat hij Natalee slapend op het strand had achtergelaten.
- Sinds 19 juni is het verhaal dat ze Natalee hebben achtergelaten omdat ze naar de sterren wilde kijken.

Ook apart dat hij zonder schoenen naar huis is gelopen, terwijl hij ze zo even had kunnen ophalen. Waarom 4km op je blote poten lopen, als je ze door 300m over het strand te lopen kunt oppikken?

[ Bericht 4% gewijzigd door matthijst op 15-01-2008 15:15:13 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:13:12 #259
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56049335
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:32 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Deze is ook nog niet gepost geloof ik (eveneens Fox News):

http://www.youtube.com/watch?v=r34NdwbmwNg
Altijd leuk die FOX titels: Wine as a weapon.

Maar goed, uitermate dom natuurlijk.

En ik vonde PRdV nog vrij mild eigenlijk, hij had zo de poten onder Joran's stoel vandaan kunnen zagen want dat verhaal is zo gammel als een Amerikaans krot in New Orleans. Maar goed, dat was dat niet onderdeel van het script van het programma.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_56053562
'Ik ben zo link, mijn excuses' of iets in die trant schijnt ie gezegd te hebben nadat ie het glas wijn in het gezicht gooide. Klinkt een beetje vaag, maar zoiets haalde een lipllees-expert in Editie NL zojuist eruit....
pi_56054281
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Moord? Dat is niet eens zeker. Het is nog steeds een verdwijning. Ze kan zijn weggelopen, ze kan een ongeval hebben gehad in haar eentje. Ze kan een ongeval hebben gehad met iemand erbij. Ze kan een ongeval hebben gehad door iemands toedoen. Ze kan zijn gedood door iemand. Ze kan zijn vermoord. En dan ben ik vast nog wel iets vergeten...

Omdat we dat alles niet weten maakt het ook zo lastig om het aandeel van Joran te bepalen.
zonder paspoort, rijbewijs enz enz... niet waarschijnelijk en als ze dood was gegaan door een ongeval was haar lichaam echt wel gevonden hoor...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_56054337
quote:

[..]

kerel

lachen met jou zeg... dat is de allerbeste plek om een lijk te dumpen. als je ver genoeg gaat ligt het lijk zo diep dat ze het nooit terug vinden... van al jouw domme reacties in dit topic is dit wel de domste denk ik (al is het moeilijk oordelen met al die garbage die je post)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_56062745
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:50 schreef GewoneMan het volgende:

zonder paspoort, rijbewijs enz enz... niet waarschijnelijk en als ze dood was gegaan door een ongeval was haar lichaam echt wel gevonden hoor...
Jij moet bij de recherche gaan. Jij hebt nl. maar een paar aanwijzingen nodig om een zaak op te lossen kennelijk. Ik ben zo dom dat ik denk dat er nog steeds geen bewijs is voor moord...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:07:10 #264
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56062805
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij moet bij de recherche gaan. Jij hebt nl. maar een paar aanwijzingen nodig om een zaak op te lossen kennelijk. Ik ben zo dom dat ik denk dat er nog steeds geen bewijs is voor moord...
Is er ook niet. Maar erg dubieus is het allemaal.

En dat is nog een understatement.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 16 januari 2008 @ 08:37:29 #265
83951 rashudo
project 2501
pi_56065893
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

De duur van de vermissing maakt de kans op een lijk extreem groot. Aangezien ze nog jong en gezond was is de kans dat ze plotseling een natuurlijke dood stierf niet erg groot. Het is dus zeer aannemelijk dat ze vermoord is.
Their eyes opaque.
pi_56066088
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 08:37 schreef rashudo het volgende:

De duur van de vermissing maakt de kans op een lijk extreem groot.
Natascha Kampusch kwam ook na acht jaar weer tevoorschijn.

Natuurlijk is er een grote kans dat Natalee overleden is. Maar zelfs dan is het de vraag of ze vermoord is. Ze kan ook de zee in zijn gegaan om te zwemmen en met een stroming mee zijn gedreven om maar eens wat te noemen.

Persoonlijk acht ik de kans dat Joran zich op zeer slimme manier van een lijk zou ontdoen niet zo groot gelet op zijn geblunder in de jaren daarna...
pi_56066176
Als hij haar heeft omgebracht, is hij ermee weggekomen. Dat zou ik toch niet als geblunder willen omschrijven.
anonieme razernist
pi_56066423
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 08:55 schreef DS4 het volgende:

[..]Persoonlijk acht ik de kans dat Joran zich op zeer slimme manier van een lijk zou ontdoen niet zo groot gelet op zijn geblunder in de jaren daarna...
De juridische afhandeling, afspraken wie wat zegt en verdwijning lijkt me de inbreng van Pa vd Sloot
  woensdag 16 januari 2008 @ 09:26:04 #269
28167 matthijst
pi_56066462
Ik gok 1 vd. twee opties:
- per ongeluk dood gegaan terwijl Joran d'r neukte, aangezien ze in de auto al een paar keer out ging.
- bewusteloos achtergelaten op het strand en door een of andere dude meegenomen op een bootje, verkracht en gedumpt.
pi_56066506
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 09:03 schreef NoCigar het volgende:
Als hij haar heeft omgebracht, is hij ermee weggekomen. Dat zou ik toch niet als geblunder willen omschrijven.
Dat is dus het gekke.

Om er mee weg te komen moet je geen sporen nalaten. Dat is niet zo simpel. Een lijk is lastig te verplaatsen (zeker als je alleen bent). En een lijk laat vaak sporen na. Komt bij dat een lijk de neiging heeft om boven te komen te drijven als het in het water ligt. En even een lijk begraven is ook niet zo heel simpel.

Zou Joran hier in geslaagd zijn dan moet hij toch heel koelbloedig hebben gehandeld zonder ook maar een steekje te laten vallen. Nou, dat is in beginsel mogelijk (ook al is het zeer bijzonder, de meeste mensen doen zeker bij hun eerste moord in paniek de gekste dingen).

Maar het rijmt in het geheel niet met het geblunder daarna. Juist dat geblunder laat zien dat het helemaal niet waarschijnlijk is dat Joran de perfecte moord kan plegen. Daar heeft hij gewoon de kunde niet voor. Of hij acteert wel heel goed net als zijn twee kompanen, maar ook dat is buitengewoon onwaarschijnlijk.

Voor de goede orde: ik moet mij baseren op wat ik lees in de krant en zie op t.v. Dat maakt het oordeel lastig. Maar ik heb denk ik wel redelijk dezelfde info als alle anderen hier. Op basis van die info is er zeker geen eenduidig beeld wat wijst op een duidelijk scenario. Alles ligt wat dat betreft open. Ook dat Joran niets met haar verdwijning te maken heeft. Zijn vreemde gedrag kan zonder meer ook worden verklaard doordat hij andere illegale activiteiten had die nacht.
pi_56066621
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 09:23 schreef henkway het volgende:

De juridische afhandeling, afspraken wie wat zegt en verdwijning lijkt me de inbreng van Pa vd Sloot
Natuurlijk. Zoon vermoord iemand, gaat naar Pa, die ruimt samen met hem het lijk perfect op...

Vind je dat nu zelf ook niet heel vreemd klinken?

Wederom: niet onmogelijk, maar niet bepaald waarschijnlijk. Die vader is ook maar een advocaat. Als zijn vader nu een geharde crimineel is die bekend staat om het afwikkelen van dit soort klusjes... ja, dan. Maar nu?
pi_56066662
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 09:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Natuurlijk. Zoon vermoord iemand, gaat naar Pa, die ruimt samen met hem het lijk perfect op...

Vind je dat nu zelf ook niet heel vreemd klinken?

Wederom: niet onmogelijk, maar niet bepaald waarschijnlijk. Die vader is ook maar een advocaat. Als zijn vader nu een geharde crimineel is die bekend staat om het afwikkelen van dit soort klusjes... ja, dan. Maar nu?
In nood en tevens advocaat ga je om je verwende enigst kind te beschermen als ouder zijnde heel ver.
Afgezien daarvan denk ik dat Joran in paniek was en inderdaad naar pa ging om hulp te vragen
pi_56066810
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 09:37 schreef henkway het volgende:

In nood en tevens advocaat ga je om je verwende enigst kind te beschermen als ouder zijnde heel ver.
Afgezien daarvan denk ik dat Joran in paniek was en inderdaad naar pa ging om hulp te vragen
Ik acht een advocaat iha niet in staat om zich zo goed te ontdoen van een lijk. Als Joran met een lijk in zijn maag had gezeten kan ik mij best voorstellen dat hij in paniek zijn vader gaat bellen (maar zou dat telefoontje dan niet zijn ontdekt in de telefoongegevens?), maar dat vervolgens zijn vader precies handelt zoals het moet in alle rust... nee.

Zelfs profs hebben moeite om lijken zonder sporen te laten verdwijnen. En dan zou de fam. vd Sloot dat zo maar kunnen? Dat is onwaarschijnlijk.
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:03:32 #274
28167 matthijst
pi_56067091
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 09:46 schreef DS4 het volgende:
Zelfs profs hebben moeite om lijken zonder sporen te laten verdwijnen. En dan zou de fam. vd Sloot dat zo maar kunnen? Dat is onwaarschijnlijk.
Mwah, ze woog 45 kilo ofzo.
Optillen, in de achterbak pleuren en klaar.
Volgens mij was er geen fatsoelijke huiszoeking bij de vs Slootjes gedaan?

In het water dumpen is ook een optie. Rond de tijd dat ze verdween waaide de wind met 25km/u weg van het eiland. Objecten die verder dan 200m in zee geplaatst worden schijnen in Panama aan te spoelen...
pi_56067280
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 09:28 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is dus het gekke.

Om er mee weg te komen moet je geen sporen nalaten. Dat is niet zo simpel. Een lijk is lastig te verplaatsen (zeker als je alleen bent). En een lijk laat vaak sporen na. Komt bij dat een lijk de neiging heeft om boven te komen te drijven als het in het water ligt. En even een lijk begraven is ook niet zo heel simpel.

Zou Joran hier in geslaagd zijn dan moet hij toch heel koelbloedig hebben gehandeld zonder ook maar een steekje te laten vallen. Nou, dat is in beginsel mogelijk (ook al is het zeer bijzonder, de meeste mensen doen zeker bij hun eerste moord in paniek de gekste dingen).

Maar het rijmt in het geheel niet met het geblunder daarna. Juist dat geblunder laat zien dat het helemaal niet waarschijnlijk is dat Joran de perfecte moord kan plegen. Daar heeft hij gewoon de kunde niet voor. Of hij acteert wel heel goed net als zijn twee kompanen, maar ook dat is buitengewoon onwaarschijnlijk.

Voor de goede orde: ik moet mij baseren op wat ik lees in de krant en zie op t.v. Dat maakt het oordeel lastig. Maar ik heb denk ik wel redelijk dezelfde info als alle anderen hier. Op basis van die info is er zeker geen eenduidig beeld wat wijst op een duidelijk scenario. Alles ligt wat dat betreft open. Ook dat Joran niets met haar verdwijning te maken heeft. Zijn vreemde gedrag kan zonder meer ook worden verklaard doordat hij andere illegale activiteiten had die nacht.
Eensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')