Ik dacht al dat ik je kon plaatsen in het rijtje drogredenerders..quote:Op maandag 14 januari 2008 23:10 schreef Deprater het volgende:
[..]
Dat hij meer agressie heeft dan hersens, en hij met een kwade dronk zo,n kind met een enkele klap tegen de stoeptegels kan slaan.
Zinloos geweld, met duistere afloop
waarom zou je een glas wijn naar Peter R de Vries gooien als je schuldig bent? Vind het juist meer aanemelijk dat je dat doet wanneer je onschuldig bent en je je irriteert over de manier op hoe iemand je voor heel nederland probeert onderuit te halen.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:49 schreef single_queen het volgende:
waarom zou je een glas wijn naar Peter R de Vries gooien als je onschuldig bent?
Oh, daarom!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 05:33 schreef Daverz het volgende:
Dat kan inderdaad niet bewezen worden, en daarom zit ie hier ook met zn grijns op zn bek op tv.
Het er iedere keer mee wegkomen, heeft deze kwast verwaand gemaakt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 03:09 schreef NorthernStar het volgende:
Ik begrijp zulke mensen niet. Je wordt verdacht van moord en bent ermee weggekomen, waarom dan ook nog zonodig met de kop op tv willen. Hou je stil en tel je zegeningen zou ik zeggen.
Nee maar ik wil zeggen dat hij haar niet vermoord heeft, maar het geheel moet worden gezien in ziloosgeweld met duistere afloop.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:38 schreef Xith het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik je kon plaatsen in het rijtje drogredenerders..
"Joran weegt 95 KG als hij dat meisje zou slaan zou ze helemaal kapot zijn"
en dan je verdere uitleg;
[..]
Jij denkt niet dat als er profs bij betrokken zijn dat Joran wel te verstaan was gegeven om niet met de pers te praten? Iedere keer dat hij dat doet vormt een zeker risico...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Het volgende verhaal wat ik tegen kwam zou ook zomaar een mogelijkheid kunnen zijn:
idd, zijn geloofwaardigheid staat echt op het spelquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:12 schreef Urquhart het volgende:
In Amerika hebben ze het incident inmiddels ook gezien, zag ik gisteren bij Boulevard. En hoe
"Wat een eikel"
"Dit is een combinatie van domheid en arrogantie"
"De sukkel Van Der Sloot aan het werk"
Mwoah ik zou ook wel raad weten met mensen die ik IRL tegen zou komen en die mij ten onrechte jarenlang van iets ergs beschuldigen hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, zijn geloofwaardigheid staat echt op het spel
Met als gevolg dat verdenkingen bij het publiek nog maar eens toenemen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwoah ik zou ook wel raad weten met mensen die ik IRL tegen zou komen en die mij ten onrechte jarenlang van iets ergs beschuldigen hoor.
Dat is nu het punt rofl, volgens een hoop Amerikanen heeft hij het wel gedaanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwoah ik zou ook wel raad weten met mensen die ik IRL tegen zou komen en die mij ten onrechte jarenlang van iets ergs beschuldigen hoor.
Nou ik behoor ook tot het publiek en ik kan me goed voorstellen dat iemand die ten onrechte beschuldigd wordt van iets ergs goed pissed is. Voor mij neemt de verdenking dus niet toe.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met als gevolg dat verdenkingen bij het publiek nog maar eens toenemen.
Juist omdat we daar vanuit gaan, zou het weleens een tactiek kunnen zijn om dit juist te doen. Of kijk ik gewoon te veel Wie is de Mol?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sterker nog iemand die wel schuldig is, zou alles op alles zetten om zo'n reactie te voorkomen, denk ik.
Ja, de Amerikanen hè, maar die hebben volgens mij sws een verkeerd beeld van Natalee Holloway. Ik las dat ze vlak voor haar uitje naar Aruba nog uit een ontwenningskliniek was ontslagen en dat ze de liefhebberij had opgepikt om zich te laten jelly bean likken op bars door verscheidenen al dan niet aangeschoten heren. Ik weet niet wat er waar van is natuurlijk, maar toch...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat is nu het punt rofl, volgens een hoop Amerikanen heeft hij het wel gedaan
En in deze impulsieve daad, hoe begrijpelijk ook, ziet men toch een jongen die slecht met zijn kwaadheid om kan gaan.
Ja, dat is wrs toch hineininterpretieren hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Juist omdat we daar vanuit gaan, zou het weleens een tactiek kunnen zijn om dit juist te doen. Of kijk ik gewoon te veel Wie is de Mol?![]()
Toch heeft hij hier zelf ook een heel groot aandeel in door meerdere keren te gaan liegen, en ook nog eens te gaan betalen om je vriend te laten fotoshoppenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, wrs weet je niet wat het is om vals beschuldigd te worden. Hoe primair je reactie daardoor kan worden. Van der Sloot was nog aardig, denk ik, and to hell wat de Amerikanen daarvan denken.
Ja, en toch dat liegen is wmb overtuigend verklaard. Die gast was bang en ging liegen. Ook de weersprekende verklaringen zijn wmb wel te verklaren. En dat fotosoep verhaal is de bizarre humor die dat soort jonge mensen erop na kunnen houden, en veel bravour uiteraard. Van der Sloot is sws geen makkelijk ventje (geweest). Voor een deel ook wrs de te liberale opvoeding die er debet aan is.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Toch heeft hij hier zelf ook een heel groot aandeel in door meerdere keren te gaan liegen, en ook nog eens te gaan betalen om je vriend te laten fotoshoppenAls die het niet gedaan heeft, heeft hij behoorlijk zijn best gedaan om verdacht over te komen.
Beste post in het topic.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:59 schreef rashudo het volgende:
Met de feiten die op tafel liggen is Joran de meest waarschijnlijke dader.Veel van de omstandigheden rond de moord maken Joran erg verdacht, maar dat zijn niet meer dan verdenkmakingen. Er zijn helaas niet genoeg bewijzen om hem te veroordelen. Case closed.
Hear hear.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:59 schreef rashudo het volgende:
Met de feiten die op tafel liggen is Joran de meest waarschijnlijke dader.Veel van de omstandigheden rond de moord maken Joran erg verdacht, maar dat zijn niet meer dan verdenkmakingen. Er zijn helaas niet genoeg bewijzen om hem te veroordelen. Case closed.
Moord? Dat is niet eens zeker. Het is nog steeds een verdwijning. Ze kan zijn weggelopen, ze kan een ongeval hebben gehad in haar eentje. Ze kan een ongeval hebben gehad met iemand erbij. Ze kan een ongeval hebben gehad door iemands toedoen. Ze kan zijn gedood door iemand. Ze kan zijn vermoord. En dan ben ik vast nog wel iets vergeten...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:59 schreef rashudo het volgende:
Veel van de omstandigheden rond de moord
Hij zei "ik heb haar vermoord en jij bent de volgende!!111111"quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:40 schreef ZoneKill het volgende:
Vlak nadat joran die wijn heeft gesmeten zegt hij iets.
Wie kan liplezen en wat zegt hij daar?
Iets met 'Sorry' als ik z'n mond en z'n handgebaar daarna zie.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:40 schreef ZoneKill het volgende:
Vlak nadat joran die wijn heeft gesmeten zegt hij iets.
Wie kan liplezen en wat zegt hij daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |