abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56041106
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:10 schreef Deprater het volgende:

[..]

Dat hij meer agressie heeft dan hersens, en hij met een kwade dronk zo,n kind met een enkele klap tegen de stoeptegels kan slaan.
Zinloos geweld, met duistere afloop
Ik dacht al dat ik je kon plaatsen in het rijtje drogredenerders..
"Joran weegt 95 KG als hij dat meisje zou slaan zou ze helemaal kapot zijn"
en dan je verdere uitleg;
"Dus hij heeft meer agressie daqn hersens"

quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:49 schreef single_queen het volgende:

waarom zou je een glas wijn naar Peter R de Vries gooien als je onschuldig bent?
waarom zou je een glas wijn naar Peter R de Vries gooien als je schuldig bent? Vind het juist meer aanemelijk dat je dat doet wanneer je onschuldig bent en je je irriteert over de manier op hoe iemand je voor heel nederland probeert onderuit te halen.
pi_56041114
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 05:33 schreef Daverz het volgende:
Dat kan inderdaad niet bewezen worden, en daarom zit ie hier ook met zn grijns op zn bek op tv.
Oh, daarom!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 08:22:02 #228
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_56041360
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 03:09 schreef NorthernStar het volgende:
Ik begrijp zulke mensen niet. Je wordt verdacht van moord en bent ermee weggekomen, waarom dan ook nog zonodig met de kop op tv willen. Hou je stil en tel je zegeningen zou ik zeggen.
Het er iedere keer mee wegkomen, heeft deze kwast verwaand gemaakt.
Toppie trouwens dat mevrouw de Vries hem noch een glas water in z'n tronie gooide
En imho denk ik ook dat hij dat meisje heeft vermoord, misschien niet met opzet, maar in een opwelling.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:00:14 #229
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_56041684
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 07:38 schreef Xith het volgende:

[..]
Ik dacht al dat ik je kon plaatsen in het rijtje drogredenerders..
"Joran weegt 95 KG als hij dat meisje zou slaan zou ze helemaal kapot zijn"
en dan je verdere uitleg;

[..]
Nee maar ik wil zeggen dat hij haar niet vermoord heeft, maar het geheel moet worden gezien in ziloosgeweld met duistere afloop.
Vanwege de getoonde agressie en gekoppeld aan zijn lichaamsgewicht en vuisten, tegen een tenger meisje van 46Kg
pi_56042535
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 01:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Het volgende verhaal wat ik tegen kwam zou ook zomaar een mogelijkheid kunnen zijn:
Jij denkt niet dat als er profs bij betrokken zijn dat Joran wel te verstaan was gegeven om niet met de pers te praten? Iedere keer dat hij dat doet vormt een zeker risico...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_56042810
In Amerika hebben ze het incident inmiddels ook gezien, zag ik gisteren bij Boulevard. En hoe

"Wat een eikel"
"Dit is een combinatie van domheid en arrogantie"
"De sukkel Van Der Sloot aan het werk"

dinsdag 15 januari 2008 @ 10:19:20 #232
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_56042948
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:12 schreef Urquhart het volgende:
In Amerika hebben ze het incident inmiddels ook gezien, zag ik gisteren bij Boulevard. En hoe

"Wat een eikel"
"Dit is een combinatie van domheid en arrogantie"
"De sukkel Van Der Sloot aan het werk"

idd, zijn geloofwaardigheid staat echt op het spel
pi_56042998
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:19 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

idd, zijn geloofwaardigheid staat echt op het spel
Mwoah ik zou ook wel raad weten met mensen die ik IRL tegen zou komen en die mij ten onrechte jarenlang van iets ergs beschuldigen hoor.
I´m back.
pi_56043028
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mwoah ik zou ook wel raad weten met mensen die ik IRL tegen zou komen en die mij ten onrechte jarenlang van iets ergs beschuldigen hoor.
Met als gevolg dat verdenkingen bij het publiek nog maar eens toenemen.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:25:29 #235
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_56043058
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is nu het punt rofl, volgens een hoop Amerikanen heeft hij het wel gedaan
En in deze impulsieve daad, hoe begrijpelijk ook, ziet men toch een jongen die slecht met zijn kwaadheid om kan gaan.
pi_56043104
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:23 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Met als gevolg dat verdenkingen bij het publiek nog maar eens toenemen.
Nou ik behoor ook tot het publiek en ik kan me goed voorstellen dat iemand die ten onrechte beschuldigd wordt van iets ergs goed pissed is. Voor mij neemt de verdenking dus niet toe.
Sterker nog iemand die wel schuldig is, zou alles op alles zetten om zo'n reactie te voorkomen, denk ik.
I´m back.
pi_56043139
Ik vind 't meest fascinerende nog eigenlijk dat er nooit een lijk is gevonden. Zelfs niet met F16's. Ik kijk teveel CSI of Forensic Experts denk ik.
pi_56043170
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Sterker nog iemand die wel schuldig is, zou alles op alles zetten om zo'n reactie te voorkomen, denk ik.
Juist omdat we daar vanuit gaan, zou het weleens een tactiek kunnen zijn om dit juist te doen. Of kijk ik gewoon te veel Wie is de Mol?
pi_56043207
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:25 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Dat is nu het punt rofl, volgens een hoop Amerikanen heeft hij het wel gedaan
En in deze impulsieve daad, hoe begrijpelijk ook, ziet men toch een jongen die slecht met zijn kwaadheid om kan gaan.
Ja, de Amerikanen hè, maar die hebben volgens mij sws een verkeerd beeld van Natalee Holloway. Ik las dat ze vlak voor haar uitje naar Aruba nog uit een ontwenningskliniek was ontslagen en dat ze de liefhebberij had opgepikt om zich te laten jelly bean likken op bars door verscheidenen al dan niet aangeschoten heren. Ik weet niet wat er waar van is natuurlijk, maar toch...
Nee, wrs weet je niet wat het is om vals beschuldigd te worden. Hoe primair je reactie daardoor kan worden. Van der Sloot was nog aardig, denk ik, and to hell wat de Amerikanen daarvan denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 15-01-2008 10:39:42 ]
I´m back.
pi_56043280
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Juist omdat we daar vanuit gaan, zou het weleens een tactiek kunnen zijn om dit juist te doen. Of kijk ik gewoon te veel Wie is de Mol?
Ja, dat is wrs toch hineininterpretieren hoor.
Die Van der Sloot was goed opgefokt door de aanwezigheid van Peter R de Vries. De ouders veel minder. Ik had gehoopt dat ze een goed gesprek zouden hebben gehad en dat Peter ook eens de suggesties van de ouders voor verder onderzoek had wilen opvolgen; en er een docu van maken.
I´m back.
pi_56043310
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, wrs weet je niet wat het is om vals beschuldigd te worden. Hoe primair je reactie daardoor kan worden. Van der Sloot was nog aardig, denk ik, and to hell wat de Amerikanen daarvan denken.
Toch heeft hij hier zelf ook een heel groot aandeel in door meerdere keren te gaan liegen, en ook nog eens te gaan betalen om je vriend te laten fotoshoppen Als die het niet gedaan heeft, heeft hij behoorlijk zijn best gedaan om verdacht over te komen.
pi_56043314
Vlak nadat joran die wijn heeft gesmeten zegt hij iets.
Wie kan liplezen en wat zegt hij daar?
pi_56043378
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Toch heeft hij hier zelf ook een heel groot aandeel in door meerdere keren te gaan liegen, en ook nog eens te gaan betalen om je vriend te laten fotoshoppen Als die het niet gedaan heeft, heeft hij behoorlijk zijn best gedaan om verdacht over te komen.
Ja, en toch dat liegen is wmb overtuigend verklaard. Die gast was bang en ging liegen. Ook de weersprekende verklaringen zijn wmb wel te verklaren. En dat fotosoep verhaal is de bizarre humor die dat soort jonge mensen erop na kunnen houden, en veel bravour uiteraard. Van der Sloot is sws geen makkelijk ventje (geweest). Voor een deel ook wrs de te liberale opvoeding die er debet aan is.
I´m back.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:59:02 #244
83951 rashudo
project 2501
pi_56043750
Met de feiten die op tafel liggen is Joran de meest waarschijnlijke dader.Veel van de omstandigheden rond de moord maken Joran erg verdacht, maar dat zijn niet meer dan verdenkmakingen. Er zijn helaas niet genoeg bewijzen om hem te veroordelen. Case closed.
Their eyes opaque.
pi_56044056
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:59 schreef rashudo het volgende:
Met de feiten die op tafel liggen is Joran de meest waarschijnlijke dader.Veel van de omstandigheden rond de moord maken Joran erg verdacht, maar dat zijn niet meer dan verdenkmakingen. Er zijn helaas niet genoeg bewijzen om hem te veroordelen. Case closed.
Beste post in het topic.
pi_56044316
quote:
Hear hear.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_56044354
quote:
Veel van de omstandigheden rond de moord
Moord? Dat is niet eens zeker. Het is nog steeds een verdwijning. Ze kan zijn weggelopen, ze kan een ongeval hebben gehad in haar eentje. Ze kan een ongeval hebben gehad met iemand erbij. Ze kan een ongeval hebben gehad door iemands toedoen. Ze kan zijn gedood door iemand. Ze kan zijn vermoord. En dan ben ik vast nog wel iets vergeten...

Omdat we dat alles niet weten maakt het ook zo lastig om het aandeel van Joran te bepalen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:25:10 #248
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56044373
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:40 schreef ZoneKill het volgende:
Hij zei "ik heb haar vermoord en jij bent de volgende!!111111"
SNEL BEL PETER!!!
-
pi_56044903
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:40 schreef ZoneKill het volgende:
Iets met 'Sorry' als ik z'n mond en z'n handgebaar daarna zie.
Helemaal onnodig natuurlijk, in de wet is opgenomen dat als iemand jou van moord beschuldigd je diegene met rode wijn in de ogen mag gooien zonder daar sorry voor te zeggen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:06:52 #250
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_56046525
telefonisch interview met Peter R. De Vries (in gebroken engels) op Fox News:

http://www.youtube.com/watch?v=3oRC3Gy_6HI
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')