Proquote:Op maandag 14 januari 2008 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
Die heb je al. Er staat alleen 'PRO' achter.
UvA toch..? Wil hier ook niet al te best lukken, ondanks de uitleg; ik ram dus gewoon een ethernetkabel in mijn MBP.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Werkt 802.1X nog een beetje brak onder Leopard of kan ik er gewoon niet mee omgaan? Ben net een half uur bezig geweest om online te komen op de universiteit. Het werkt nu wel, maar ik ben bang dat ik elk moment van het netwerk af gedonderd kan worden...
Ja inderdaad, die uitleg doet het wel, maar pas na drie pogingen of zo. Hopen dat Apple daar snel wat aan doet.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
UvA toch..? Wil hier ook niet al te best lukken, ondanks de uitleg; ik ram dus gewoon een ethernetkabel in mijn MBP.
Niet meer dan logisch eigenlijk . Maar wel mooi natuurlijk. Door wie ben je geholpen ?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:23 schreef Lunar het volgende:
Zo, net terug uit Rotterdam. Nieuw geheugen gekregen, wat dingetjes gereset en tadaa! Macje werkt weer
Ik ben blij
Vrij jong kereltje (blond) die altijd al op de technische dienst zit. Zegt nooit veel maar doet zijn werk verder prima.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:04 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch eigenlijk . Maar wel mooi natuurlijk. Door wie ben je geholpen ?
Ah hij . Hij is vrij dood inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:08 schreef Lunar het volgende:
[..]
Vrij jong kereltje (blond) die altijd al op de technische dienst zit. Zegt nooit veel maar doet zijn werk verder prima.
edit: Jeffrey volgens m'n factuur van de vorige keer.
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:56 schreef Q. het volgende:
Oeh, ik kan vast niet slapen vannacht ivm de keynote.
Subtitles in je film moet je in iMovie doen. In iDVD kun je alleen aan de verschillende menu's tekst (niet klikbaar overigens) toevoegen.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:37 schreef _GdR_ het volgende:
Even een vraagje.
Ik ben een dvdtje aan het maken met iDVD6 (die themes rock maximaal)
Alleen nu wil ik bij een video ondertiteling plaatsen. En volgens mij kan dit niet...
Nu iLife '08 er is (met nieuwe iDVD neem ik aan) is het misschien wel mogelijk om ondertiteling te plaatsen.
Zo ja dan wil ik iLife wel even kopen enzo.
Dus kan iemand dit voor mij bevestigen/nachecken aub?
Alvast bedankt.
ja dan render je de tekst in de film.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Subtitles in je film moet je in iMovie doen. In iDVD kun je alleen aan de verschillende menu's tekst (niet klikbaar overigens) toevoegen.
Zie ook hier: http://www.jakeludington.(...)movie_subtitles.html
Ik heb al gekeken ja, en zoals ik zei: je kunt alleen de menu's editen, niet subtitles aan de film toevoegen.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja dan render je de tekst in de film.
dat is niet echt de bedoeling
Maar heb je iLife '08? Zo ja zou je astublieft even willen kijken of dit kan.
Ik heb een zwaar mooie dvd gemaakt en t enige wat ontbreekt zijn de subs. en ik heb een deadline
Eigenlijk moet je dvds gewoon maken in final cut. maar de themes zijn gewoon meesterlijk in idvd. het ziet er gelijk een stuk netter/professioneler uit enzo
Yup. In den beginne van mijn OSX-carriere nog wel 's gebruikt, maar ik vind QS handiger.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand ooit dit eens geprobeerd?
[ link | afbeelding ]
Is dit een tegenhanger van Quicksilver ofzo?
Zelfs na 6 maand bekoelen van 't RDFquote:Op maandag 14 januari 2008 15:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe laat begon morgen die Keynote ook alweer? Zolang ik maar niet bezwijk onder Steve's RDF![]()
Ik had me toch bijna een iPhone gekocht na de vorige Macworld Keynote..
Ik zag 't artikel ook net.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:51 schreef Geqxon het volgende:
http://gizmodo.com/343641(...)ets-to-apples-future
Ja , fijn dat je dat hoorde . Je punt is ? Nieuwe iPhone ? Nee lijkt me niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:53 schreef Drumpie het volgende:
Ik hoorde iets over nieuws over de Iphone deze week?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
Laat eens zien als 'ie af is?
Nicequote:Op maandag 14 januari 2008 18:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou kan ik alleen m'n buikje wegwerken en gaan wachten tot de zomer, want kennelijk is de ene strech-M van de Hema de andere niet.. Ik voel me net een rollade in dat ding.
.
En:quote:Op maandag 14 januari 2008 19:38 schreef JoMo0 het volgende:
Het nieuwe BT keyboard met scherm ..
[ afbeelding ]
Jammer van de Wallpaper..quote:Op maandag 14 januari 2008 19:38 schreef JoMo0 het volgende:
Het nieuwe BT keyboard met scherm ..
[ afbeelding ]
Dat plaatje vind ik gewoon al mooiquote:Op maandag 14 januari 2008 21:16 schreef super-muffin het volgende:
Er staat nu een 'Something in the air' teaser op de Apple US website.
Ik ga met een paar collega's en vrienden bij een vriend thuis zitten met bier en pizza...quote:
Precies!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Met Bier en pizza de keynote volgen? Kijkend naar de schokkende Streams en IRC-Chat logs..
Je zit nu zeker te janken achter je Vista PC kijkend naar de afscheid video van Billquote:Op maandag 14 januari 2008 21:29 schreef Geqxon het volgende:
Herkenbaar. Ik heb wel eens afspraken afgezegd om een keynote te kunnen volgen.
Er wordt af en toe wel gejuichtquote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik wacht wel even op de officiele Keynote die op de Apple-site komt te staan, kan ik rustig daar na kijken, maar om het nou te behandelen alsof je naar een wedstrijd of film zit te kijken, neuh..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |