Macworld, of het nieuwe topic?quote:Op zondag 13 januari 2008 18:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ist weer zover?
De verkopen waren een beetje ingestort, blijkt.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eh doet Macheist nu zo raar of lijkt het maar zo? Gisteren moest Snapz Pro nog unlocked worden met $100.000 voor Charity. En de teller stond op $66.000. Nu staat ie unlocked en $100.000 voor Pixelmator..![]()
http://www.ayankeeintexas.com/heist/quote:Op zondag 13 januari 2008 19:34 schreef Wallinator het volgende:
[..]
De verkopen waren een beetje ingestort, blijkt.
Kan door slecht RAM dat Logic Board ook kapot gaan?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:38 schreef Rock-shocker het volgende:
Lijkt mij eerder een probleem met dat RAM. Niet elke zogenaamd werkend reepje is dat ook echt. De meeste Mac-gebruikers komen daar the hard way achter.
Ja, morgen is dan ook gelijk de enige dag v/d week dat ik daar tijd voor heb. En dan moet ik nog spijbelen ook. Moet dan maar even...quote:Op zondag 13 januari 2008 20:47 schreef JoMo0 het volgende:
Nee maar misschien ligt het aan je ram dat je Mac niet meer boot. Dan zou ik morgen voor de deur bij de Machuis staan . Maar dat lijkt me nu ook wel handig als hij het niet meer doet.
Dat geeft dan wel weer hoop. Zal bij MacHouse vragen of ze dat meteen willen doen zodat ik hem weer mee kan nemen als het daaraan ligt tenminste.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:03 schreef Dementor het volgende:
Heb ik dus ook gehad met mijn macbook.
El cheapo geheugen erin en draaien maar tot bijna een jaar later het ding weigerde op te starten.
Fans blazen maar geen video, ram eruit gehaald en wat ander erin gedaan en werken maar.
Over een tijdje maar eens wat kingston of ander echt goed geheugen kopen.
Komt je iMok nog in V&A?quote:Op zondag 13 januari 2008 19:56 schreef JoMo0 het volgende:
Iemand nog een mooie iPod kopen .. [TK] Knutsel iPod 3G 15 GB
Ah ik wil best een topic openen hoor . Geen probleem .quote:
Oeps.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:41 schreef Sjoewe het volgende:
Zo'n plaatje posten en dan zelf de eerstvolgende post maken.
Bill sponsoren ? Nooit.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:45 schreef tony_clifton- het volgende:
Heeft iemand Office 2008 eigenlijk al? Moet de coupon nog opsturen.
En 3 verschillende bewijzen dat ik 't aangekocht heb.
Ik snap ook niet dat die winkels geen fatsoenlijk geheugen verkopen (ik heb het bij meerdere gezien).quote:Op zondag 13 januari 2008 21:13 schreef JoMo0 het volgende:
Ze hebben dus ruk geheugen bij de Machuis . Nu je het zegt komt me iets te boven . In 2006 had ik daar een witte iMac Intel gekocht . En een reepje van 1 GB erbij gekocht . Waardoor de iMac zo maar uitging en slecht werkte . Toen dat reepje eruit , en niets aan de hand . Hun Mac Pro geheugen werkt dan weer wel goed . Maar ja je hebt weinig keus als je het niet zelf kunt vervangen. Het staat ook raar als je daar en geen Mac hebt gekocht en met je eigen ram aan komt zetten en even verwacht dat ze het erin zetten ook al is het zo gepiept.
I'll be waitingquote:Op zondag 13 januari 2008 21:44 schreef JoMo0 het volgende:
Ah ik wil best een topic openen hoor . Geen probleem .![]()
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
Adobe moet dood.
InDesign crasht als ik wil saven.quote:
De keynote is morgen om 18:00.quote:Op maandag 14 januari 2008 03:03 schreef Dragonwizard het volgende:
Owja da's vandaag he... Ben benieuwd naar de Macbook pipi..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |