quote:Op maandag 14 januari 2008 15:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb je geholpen. En gezien mij betoog vind ik dat mijn stem zwaarder zou moeten wegen dan die mensen die alleen maar een team ropen en er geen onderbouwing aan geven.
Thanks. Voor de een zullen de namen wat onbekender zijn dan voor de ander, aangezien het allemaal absolute toppers waren in hun vak. Maar het zijn gewoon stuk voor stuk spelers waar ik toch wel fan van ben geworden in de loop van de tijd en waarvan ik denk dat ze ook samen goed zullen renderen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Trouwens, bij Steven heb ik bij sommige namen toch wat 'research' moeten doen, en vind het knap dat hij met de wat 'onbekendere' namen zo'n team heeft weten samen te stellen
En zo zijn er zoveel spelers waar je opmerkelijke verhalen over kan vertellen. Prachtig gewoon.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zeker weten, ik weet nog een EC finale te herinneren dat door een blessure aan de kant van Bayern Gerd gedwongen werd om verdedigende middenvelder te spelen. Wat speelde hij toen ongelooflijk goed. Beste man van het veld, wist toen ook nog te scoren.
Toen liet hij zien dat hij gewoon heel erg goed kon voetballen en gezegend was met een buitengewoon tactisch inzicht. Dat laatste liet hij natuurlijk ook wel blijken met zijn talent om altijd op de juiste plek te staan.
Zanetti, Israël en Sánchez vind ik al erg dubieus als beste van hun generatie hoor. Francescoli ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mijn motivatie dan ook maar.
Eigenlijk klopt alles aan dit team en zijn er geen zwakke plekken.
Wat tong telkens probeerde is DANILXL gelukt, want overal staan wel de 'besten van hun generatie'.
Een team kan niet alleen vedettes hebben, ik denk dat het team van Steven degelijker is en erg moeilijk te verslaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zanetti, Israël en Sánchez vind ik al erg dubieus als beste van hun generatie hoor. Francescoli ook natuurlijk.
Dat is een ander verhaal. Maar iemand opperde dat hij in tegenstelling tot tong wel de besten van hun generatie had. Dat vind ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Een team kan niet alleen vedettes hebben, ik denk dat het team van Steven degelijker is en erg moeilijk te verslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |