Nog net op tijd om op de finale te stemmen, zelf heb ik ook niet zoveel interesse in 3de plaatsen maar ik hoef hier niet voor te stemmen, gelukkig.
Finales worden meestal op details beslist, als ik beide teams met elkaar vergelijk is het een gelijk opgaande strijd, mijn voorkeur als winnaar gaat toch uit naar Steven184, ten eerste omdat hij mijn team heeft verslagen in de halve finale en dan moet je toch wel over heel veel klasse beschikken :-) .
Ook het middenveld vindt ik iets beter in balans voor een finale van een WK en Gerd Muller, ja hij weer, zal beide goals voor zijn team maken.
Scoreverloop DANILXL vs Steven184:
1-0 in de 30e minuut door Zico met een schitterende curve trap zoals alleen hij dat kon vanaf een meter of 25.
1-1 in de 47e minuut door Gerd Muller na een slim steekpaasje van Ardilles in het strafschop gebied tussen de twee centrale verdedigers in.
1-2 92e minuut (blessuretijd), Gerd Muller komt door een slecht uitgepeelde bal in een 1 tegen 1 situatie op randje strafschop gebied tegen Rinus Israel, die omspeelt hij gemakkelijk en ondanks dat Israel hem met een laatste poging (doodschop van achteren) wil uitschakelen lukt het hem toch nog met een punterje de beslissende te maken.
Ik heb enorm van het spel genoten en vind het jammer dat het voorbij is
[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 18-01-2008 04:09:11 ]