quote:Op maandag 14 januari 2008 21:00 schreef dndiek het volgende:
1 Gerd Müller
2 Franz Beckenbauer
3 Lothar Matthäus
4 Jürgen Klinsmann
Daar gaat het niet om. Bij dit soort toernooien kun je sowieso van te voren al bijna zeggen wie er gaat winnen. Als het slechts daar om ging was één topic voldoende en kon iedereen zeggen wie ze de beste Duiters ooit vonden.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:20 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Waarom stemmen we nog? We weten toch al wie de uiteindelijke winnaar is. Of niet?
Ik vind zo'n tournament leuk hoor, en zal absoluut blijven stemmen, maar waar gaat het dan wel om?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:36 schreef WeebI het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Bij dit soort toernooien kun je sowieso van te voren al bijna zeggen wie er gaat winnen. Als het slechts daar om ging was één topic voldoende en kon iedereen zeggen wie ze de beste Duiters ooit vonden.
De beste spits allertijden was op Fok van Basten. Het mooiste doelpunt ooit op Fok werd gescoord door een speler van RBC. De solo van Maradona haalde de halve finale niet eens. Het grootste cultidool werd niet Rene Houseman of Joseph Kiprich maar ene Sjaak Polak. Dus alles is mogelijkquote:Op maandag 14 januari 2008 21:51 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Ik vind zo'n tournament leuk hoor, en zal absoluut blijven stemmen, maar waar gaat het dan wel om?
Er zijn namelijk ook wel verkiezingen te verzinnen waar we niet weten wie er gaat winnen (overigens snap ik ook wel dat die sowieso nog komt als we straks bij Frankrijk moeten kiezen tussen Platini en Zidane)
Cultheld had Tony Adams moeten zijn. Inderdaad belachelijkquote:Op maandag 14 januari 2008 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
De beste spits allertijden was op Fok van Basten. Het mooiste doelpunt ooit op Fok werd gescoord door een speler van RBC. De solo van Maradona haalde de halve finale niet eens. Het grootste cultidool werd niet Rene Houseman of Joseph Kiprich maar ene Sjaak Polak. Dus alles is mogelijk
Beckenbauer was toch minstens een kop groter dan der Bomber.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:10 schreef tong80 het volgende:
En ik vind Gerd Muller trouwens groter dan Beckenbauer.
Maar Gerd Muller wordt onderschat qua techniek. Ik schakel hem op het niveau Romario, en vind dan Muller beterquote:Op maandag 14 januari 2008 22:12 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Beckenbauer was toch minstens een kop groter dan der Bomber.
Je hebt wel een punt. Müller in je elftal en je bent verzekerd van minstens een goal per wedstrijd.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar Gerd Muller wordt onderschat qua techniek. Ik schakel hem op het niveau Romario, en vind dan Muller beter
Nou, nee. Dat was Bergkamp tegen Argentinië. Martha werd tweede.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:09 schreef tong80 het volgende:
Het mooiste doelpunt ooit op Fok werd gescoord door een speler van RBC.
Halve finale dan maar.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:22 schreef WeebI het volgende:
Lekkere ronde voor Rummenigge, Walter en Breitner. Die zijn nu zo ongeveer al kansloos
Dat was wel de bedoeling.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:25 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Gaan we aan het einde alle landenwinnaars nog tegen elkaar uitspelen?
Kijk, dat vind ik leuk.quote:
Rumenigge 2 keer speler van het jaar in europa.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:22 schreef WeebI het volgende:
Lekkere ronde voor Rummenigge, Walter en Breitner. Die zijn nu zo ongeveer al kansloos
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rumenigge 2 keer speler van het jaar in europa.
Ok Rumenigge was nooit geblesseerd. Alleen in de halve finale van het WK86 raakte ie gebleseerd.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.![]()
Michael Owen had ook één keer de eer die prijs te mogen ontvangen, maar ik kan me niet voorstellen dat hij de Engelse kwartfinale doorkomt. En met een lastige loting haalt hij hem niet eens. (Oké, hij heeft wel veel blessureleed gehad)
Rummenigge heeft een te grote rotkop om hier te winnen.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok Rumenigge was nooit geblesseerd. Alleen in de halve finale van het WK86 raakte ie gebleseerd.
Hij kon dus niet spelen maar Duitsland kwam met 2-0 achter in de finale en werd ie geblesseerd en wel toch ingebracht. Het werd 2-2 mede door een doelpunt van Rumenigge. Ze verloren alsnog. Maar dat geeft wel aan hoe belangrijk deze speler was.
beschouw wil een slotje wegens een te veel aan rot koppenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Rummenigge heeft een te grote rotkop om hier te winnen.
Misselijk tipic dit. Te veel voetballers passeren hier waar we allemaal eigenlijk een gruwelijke hekel aan hebben. Ik tenminste wel. Heb sinds OP last van nachtmerries. Alles uit het verleden komt weer terug.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
beschouw wil een slotje wegens een te veel aan rot koppen
Als je het nu over zijn kwaliteiten als doelman hebt, heeft hij net 1 fout teveel gemaakt in een WK-finale om een plek in de kwartfinale te verdienen. (verder is hij één van de betere doelmannen die er ooit geweest zijn)quote:Op maandag 14 januari 2008 23:57 schreef toma het volgende:
ik vind dat Kahn er bij had moeten staan.
Zeker weten, ik weet nog een EC finale te herinneren dat door een blessure aan de kant van Bayern Gerd gedwongen werd om verdedigende middenvelder te spelen. Wat speelde hij toen ongelooflijk goedquote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar Gerd Muller wordt onderschat qua techniek. Ik schakel hem op het niveau Romario, en vind dan Muller beter
Daarom maar goed dat eerst dit toernooi wordt gedaan, zijn we er gelijk vanafquote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Misselijk tipic dit. Te veel voetballers passeren hier waar we allemaal eigenlijk een gruwelijke hekel aan hebben. Ik tenminste wel. Heb sinds OP last van nachtmerries. Alles uit het verleden komt weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |