ha ha ha !quote:Op zondag 13 januari 2008 20:21 schreef noekje het volgende:
Lieke begint net B.A. te worden. Ze hangt alles om wat ze heeft gemaakt en gekregen.
Hey, you fool!
Raar lachje hoor!quote:Op zondag 13 januari 2008 20:33 schreef coldstar het volgende:
Het vuurtje van Brain rookt enorm, zometeen komt de brandweer en denkt dat er brand is....Waarom hij nou zo raar aan het lachen is, is me een raadsel....
De dorpsgek ten voeten uit, hij denkt dat hij tv maakt. Iets anders kan hij nl niet, en maar lullen in zichzelf, net als gisteravond met het vuilniszakken onderzoek, pathetic.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:33 schreef coldstar het volgende:
Het vuurtje van Brain rookt enorm, zometeen komt de brandweer en denkt dat er brand is....Waarom hij nou zo raar aan het lachen is, is me een raadsel....
Die is meen ik meestal de laatste donderdag van de maand. alhoewel het vorige maand op een vrijdag was. Zeker weten doe i dat niet...quote:Op zondag 13 januari 2008 20:41 schreef BONG4002 het volgende:
Wanneer is eigenlijk de volgende exit ronde?
Zoiets stond me ook bij iddquote:Op zondag 13 januari 2008 20:42 schreef coldstar het volgende:
[..]
Die is meen ik meestal de laatste donderdag van de maand. alhoewel het vorige maand op een vrijdag was. Zeker weten doe i dat niet...
Ik heb alle COSSEN doorgelezen maar een hoogtepunt was dat "feest" niet echt als ik alles zo terug leesquote:Op zondag 13 januari 2008 20:49 schreef kit2u het volgende:
feestje van gisteren was een ballet van triestheid.Lelijke meiden op zoek naar een tv momentje.
Ze keken naar de reclame op TVquote:Op zondag 13 januari 2008 20:51 schreef coldstar het volgende:
Selene is akelig stil, je ziet haar denken als Lieke met Amanda an het praten is.....op dit moment zijn er zulke spannende streams, niemand doet zijn/haar smoel open
Zie je nou wel Huub een speciaal menneke is. Hij heeft op z'n minst 2 penisen!quote:Op zondag 13 januari 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben het over oogonstekingen en virussen in dat hok.
Huub: Daarom worden we regelmatig getest.
Amanda: Jij kreeg niet voor niets een HIV test.
Huub: Door zoenen kun je herpes oplopen.
Amanda: Dat is iets anders dan je geslachten in iedereen stoppen.
vind ik ook, deze kleding staat er ook erg goedquote:Op zondag 13 januari 2008 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet zeggen (zonder bewegende beelden te hebben gezien) dat Selene er best leuk uit ziet op het eerste gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |