Dat kan. Maar ik gelook ook niet dat het haar bijster bezighoudt. Lieke praat veel te lang.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is Claire allang blij dat ze zelf bijna niks hoeft te zeggen, Lieke maakt tv voor haar.
The easy way out zeg maar.
He, He, denk jij eens aan de dierenbescherming.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Kap eens met deze discussie. Ieder maakt voor zichzelf wel uit hoe en met wie ze het doen. Al doet iemand het met varkens, boeit me niks want het heeft niks te maken met de streams.
Oh en houd ook eens op met op de man te spelen.
Hoe vaak hebben we het 'hans en grietje huis' al voorbij horen komen?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik gelook ook niet dat het haar bijster bezighoudt. Lieke praat veel te lang.
geldt dus ook voor jouquote:Op zondag 13 januari 2008 20:10 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor je hoeft je niet te exuseren, ik vind ook dat je gelijk hebt. Al dat over sexste gedoe. Ook al zou mijn relatie niet goed zijn, dan nog zou ook ik niks moeten hebben van triootjes.
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Kap eens met deze discussie. Ieder maakt voor zichzelf wel uit hoe en met wie ze het doen. Al doet iemand het met varkens, boeit me niks want het heeft niks te maken met de streams.
Ja, dat ziet iedereen. Misschien dat Netty ook eens wat meer moet drinken als ze daar is. Kan ze lekker tegen Huub aan gaan schuren.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:13 schreef Varen het volgende:
Amanda zegt dat mama Netty en zij heel veel overeenkomsten hebben
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
Ja, dat ziet iedereen. Misschien dat Netty ook eens wat meer moet drinken als ze daar is. Kan ze lekker tegen Huub aan gaan schuren.
Zie je wel dat het onbedwingbaar is?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
Nee Claire, het is niet de bedoeling dat jij iets zegt, het gaat om Lieke, Lieke, en nog eens Lieke.
[ afbeelding ]
Ik ben al een heel aantal maanden afgekicked van DGK en heb er nog geen sec. spijt van, het is niet meer wat het ooit was en zal het ook nooit meer worden helaasquote:
Neemt niet weg dat ik je bongetjes misquote:Op zondag 13 januari 2008 20:26 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben al een heel aantal maanden afgekicked van DGK en heb er nog geen sec. spijt van, het is niet meer wat het ooit was en zal het ook nooit meer worden helaas
Voortgezet onderwijs .quote:Op zondag 13 januari 2008 20:21 schreef Varen het volgende:
Amanda was al vriendin met Nena toen ze 12 was, of nog langer
Nou vooruit dan speciaal voor jou:quote:Op zondag 13 januari 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik je bongetjes mis![]()
TY.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |