Het is alsof de druk ze teveel wordt. Vorige week ook tegen Feyenoord, bij winst hadden ze om het kampioenschap meegedaan. Maar als je dan die tweede helft bekijkt... het zakte als een pudding in elkaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:55 schreef Kreator het volgende:
Beetje jammer dat ze nu weer punten verliezen op een kritiek moment. Lijkt wel of er elk seizoen zo'n periode is waarin niets meer lukt en dan zakken ze net te ver naar beneden om mee te kunnen draaien in de top 5. Zonde...
Het gebrek aan scorend vermogen legt denk ik ook een grote druk op de ploeg. Bij de eerste 4 van dit moment weet je dat ze slecht kunnen spelen en toch scoren. Wij moeten echt heel goed voetballen wil je een kans maken om te winnen. Dat gaat niet altijd goed.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:06 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het is alsof de druk ze teveel wordt. Vorige week ook tegen Feyenoord, bij winst hadden ze om het kampioenschap meegedaan. Maar als je dan die tweede helft bekijkt... het zakte als een pudding in elkaar.
Ik denk dat Munsterman en eigenlijk heel Twente daarom steeds roept dat een plaats bij de eerste negen de doelstelling is. Zo nemen ze wel de druk weg.
Nu ja, ik vind dat Heubach ook steeds beter begint te spelen (mag ook wel met zoveel jaren achter de rug) en best vaak gevaarlijk doorkomt met een goede voorzet. Maar in de opbouw zouden ze inderdaad wat meer kwaliteit kunnen gebruiken zodat er vaker dreiging van uitgaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:19 schreef Solstice het volgende:
Maar het zal denk ik ook aan een tekort aan kwaliteit liggen. Huysegems, Denneboom en Elia voldoen op dit moment gewoon niet. Elia voetbalt heel goed maar qua rendement is het nog niks, Huysegems en Denneboom betrekken zich veel te weinig in het spel, en scoren of assisteren ook maar sporadisch. Vanaf de verdediging moeten El Ahmadi, Engelaar en N'kufo het eigenlijk met z'n drieën opknappen, en dat is heel zwaar.
Tof initiatief inderdaad, verhoogt ook de maatschappelijke positie van Twente in de streek.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:42 schreef Solstice het volgende:
Vind dat scoren in de wijk een erg goed initiatief trouwens. Deze week zijn er weer spelers naar scholen voor voorleesdagen.
Twente op voorleesdagen:
http://fctwente.nl/nieuws/index.php?item=6928
Alle assistgevers van FC Twente dit seizoen (gesorteerd op achternaam assistgever):quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:58 schreef Solstice het volgende:
[..]
Graag, bij voorbaat dank. Altijd handig behulpzame moderators:).
Ik las het ook al in de TC Tubantia vanochtend. Al lijkt het me waarschijnlijk dat er wel een of andere clausule in zit.quote:FC Twente en Orlando Engelaar lijken tot een akkoord te gaan komen over een verbetering en verlenging van zijn verbintenis. Volgens de Twentste clubleiding zou de middenvelder tot de zomer van 2011 verbonden kunnen blijven aan de club. Voorzitter Joop Munsterman liet tegenover RTV Oost weten in zijn nopjes te zijn over het naderende akkoord. "Ik denk dat we in een dusdanig stadium zijn dat we eigenlijk wel kunnen zeggen dat zijn contract wordt verlengd tot 2011," aldus de preses.
Engelaar stond deze transferperiode nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax. FC Twente nam echter alleen maar genoegen met een transfer als de Amsterdammers een bedrag van vijftien miljoen euro voor de middenvelder over hadden. Ajax haakte daarop af, tot lichte teleurstelling van Engelaar.
Daarbij kwam Engelaar afgelopen woensdag opnieuw in het nieuws, nu met betrekking tot een transfer naar FC Porto. De huidige koploper van de Portugese competitie vond de vraagprijs echter ook te hoog. Ajax en Porto hebben al aangegeven om aankomende zomer opnieuw een poging te wagen om Engelaar los te weken bij Twente.
Voetbalzone
Hoorde gisteren dat zijn vader is overleden, misschien speelt dat mee dat hij de laatste tijd niet / slecht speelt.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[...] en Hersi (hoe komt FC Twente erbij om ze te halen) zijn gewoon niet goed genoeg.
Denk het wel, anders gaat een speler niet akkoord lijkt me als o.a. Porto achter je aanzit. Denk gewoon een bedrag van 8 miljoen ofzo.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:43 schreef 9christensen het volgende:
Goed bezig Munsterman
Clausule lijkt me niet, anders heeft verlengen ook niet veel zin..
Zou best kunnen. Hij speelt vaak mee met Jong Twente, misschien wordt hij expres een beetje uit de wind gehouden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoorde gisteren dat zijn vader is overleden, misschien speelt dat mee dat hij de laatste tijd niet / slecht speelt.
quote:Procedure tegen ingebruikname stadion
01-02-2008
Twee inwoners van de gemeente Enschede blijven zich verzetten tegen de ingebruikname van het Arke Stadion in september. De twee bezwaarmakers hebben een verzoek tot een voorlopige voorziening ingediend bij de Raad van State met als doel de milieuvergunning te schorsen en de bouw van het Arke Stadion per onmiddellijke ingang te stoppen. Eind vorig jaar werd de milieu- en bouwvergunning door de gemeente Enschede verleend aan FC Twente.
Staatsraad W. Hammerstein van de Raad van State constateerde donderdag tijdens de spoedprocedure, dat er geen spoedeisende reden is om de milieuvergunning te schorsen, zolang het nieuwe stadion niet in gebruik is genomen. Zij gaf aan dat zij op korte termijn een onafhankelijk onderzoek wil naar de verkeers- en geluidsoverlast en de luchtkwaliteit in de omgeving van het Arke Stadion.
Als de eis van beide bezwaarmakers wordt ingewilligd betekent dit dat FC Twente de nieuwbouw in het komende seizoen niet in gebruik kan nemen.
De uitspraak van de Raad van State volgt over enkele weken.
Tevens proberen beide inwoners per direct de bouw te stoppen en hiertoe dient een verzoek tot schorsing van de bouwvergunning bij de rechtbank in Almelo op 13 februari.
fctwente.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |