Laten we het hopen jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:17 schreef 9christensen het volgende:
dat doen we zo even
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:30 schreef Dos37 het volgende:
Feyenoord uit is wel de laatste plaats waar we nog punten moeten halen sinds we weer fatsoenlijk voetballen. De laatste paar jaar altijd verloren.
uitverkocht huisquote:Duels Feyenoord met FC Twente vaak doelpuntrijk
24/01/2008 12:21
Op basis van de statistieken belooft de topper tussen Feyenoord en FC Twente van donderdagavond een doelpuntenfestijn te worden.
In 41 eerdere wedstrijden die Feyenoord in De Kuip tegen FC Twente speelde, vielen in totaal 148 doelpunten: 98 namens de thuisploeg en vijftig namens de bezoekers.
Gemiddeld komt dat neer op een gemiddelde van 3,61 goals per duel. Saillant detail is dat verder Feyenoord-FC Twente nog nooit in een doelpuntloos gelijkspel eindigde.
FC Twente verdedigt in Rotterdam een ongeslagen reeks van twaalf competitieduels. De laatste nederlaag van de Tukkers dateert van 21 oktober 2007 (1-0 op het veld van FC Groningen).
De laatste tien edities van Feyenoord-FC Twente
Seizoen Uitslag
1997/98 2-2
1998/99 3-1
1999/00 1-1
2000/01 5-1
2001/02 1-2
2002/03 4-2
2003/04 3-2
2004/05 3-1
2005/06 4-2
2006/07 2-1
Kloptquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:14 schreef Rikketik het volgende:
Het bittere is dat ze Feyenoord de eerste helft bij de keel hadden. Dat gebrek aan scoringsvermogen brak ze echter weer op... Hopen dat er nog een nieuwe vleugelspits komt, Denneboom is na een half jaar nog steeds kut met peren.
Dealtje. Liefst boven Grunn, dat dan weer welquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:57 schreef Damzkieee het volgende:
Jammer.
Feyenoord wankelde effe, helaas niet afgemaakt.
Top 5 dan maar?
Ajax, PSV, Feyenoord, Heerenveen en Groningen/Twente zal het wel worden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:57 schreef Damzkieee het volgende:
Jammer.
Feyenoord wankelde effe, helaas niet afgemaakt.
Top 5 dan maar?
Precies. Als hij de ruimte maar krijgt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef RobbieT het volgende:
Trouwens, Denneboom viel me niet tegen vandaag.
Uitkaart geneuzel. Door-de-weekse avond. En veel mensen die op eigen houtje in het thuisvak gaan zitten (ik zat naast een uit-de-maat-zingende-dikkerd, die me wilde omhelzen nadat Tim de Cler voor de zoveelste keer (in zijn ogen) iets briljants deedquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat jullie zo weinig man meenemen naar uitwedstrijden?
Ook uitkaarten geouwehoer ofzo
whehe owntquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:19 schreef Merson het volgende:
[..]
Uitkaart geneuzel. Door-de-weekse avond. En veel mensen die op eigen houtje in het thuisvak gaan zitten (ik zat naast een uit-de-maat-zingende-dikkerd, die me wilde omhelzen nadat Tim de Cler voor de zoveelste keer (in zijn ogen) iets briljants deed).
ajaxpubliek, hè.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef RobbieT het volgende:
Wat een zielig publiek trouwens, feyenoord. Zo ongeveer de hele wedstrijd niets anders gehoord dan vuurwerkgeluiden.
Ik was al blij dat die niet doorhad dat ik voor Twente was, had die zo bovenop me kunnen gaan zitten en had ik het niet na kunnen vertellenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
whehe ownt![]()
maar twente maakte veel kabaal, al zal je dat op gele zijde niet gehoord hebben.
Daar kon ik nou echt weinig penal-waardigs aan ontdekken ze liepen tegen elkaar aan, en het leek heel even of Engelaar hem haakte, maar in de herhaling kon je duidelijk zien dat dat niet het geval was.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Engelaar op Guzman was wel een penal.
Vanaf de positie waar ik zat (hoekvak VV) zag ik Bahia die sliding al ver van te voren inzetten en leek Denneboom al te bedenken dat hij daar over zou gaan struikelen, het leek mij toen in ieder geval een erg gemakkelijk gegeven penalty.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:19 schreef Merson het volgende:
Was het een penalty trouwens van Denneboom? Het leek namelijk dat hij de bal mijlenver te ver voor zich uitspeelde en dat het een beetje overdreven was om daar alsnog een pingel voor te geven.
Ze kunnen het wel, maar nou ook eens uit wat laten zienquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:44 schreef Solstice het volgende:
2de helft ook gewoon mooi voetbal laten zien door Feyenoord, snel de diepte gezocht met precieze passes.
Twente heeft ook uit de meeste problemen, raar terwijl voor ploegen met technische spelers het uit juist makkelijker zou moeten worden doordat de ruimtes groter zijn normaal gesproken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel, maar nou ook eens uit wat laten zien
Zulke wedstrijden kun gewoon af en toe verliezen. Je moet ook in gedachten houden uit welke positie we ons de laatste 2 jaren omhoog gewerkt hebben. Eigenlijk presteren we al anderhalf seizoen beter dan we mogen verwachten, met allemaal spelers die transfervrij of een minimale transfersom zijn gehaald. Daar mag je best trots op zijn. Ik denk dat het verwachtingspatroon net iets te hoog is komen te liggen de laatste tijd.quote:
Dat ben ik helemaal met je eens, maar desalniettemin blijft Sparta een ploeg waarvan je moet winnen. Het verlies tegen Feyenoord was zuur gezien het spelbeeld, maar puur technisch gezien een te verkroppen nederlaag. Een laagvlieger als Sparta echter...quote:Op zondag 27 januari 2008 16:59 schreef Solstice het volgende:
[..]
Zulke wedstrijden kun gewoon af en toe verliezen. Je moet ook in gedachten houden uit welke positie we ons de laatste 2 jaren omhoog gewerkt hebben. Eigenlijk presteren we al anderhalf seizoen beter dan we mogen verwachten, met allemaal spelers die transfervrij of een minimale transfersom zijn gehaald. Daar mag je best trots op zijn. Ik denk dat het verwachtingspatroon net iets te hoog is komen te liggen de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |