ja slotjequote:Op zondag 13 januari 2008 15:21 schreef xFriendx het volgende:
Nou ja, de wedstrijd is nu wel weer gespeeld natuurlijk.
Idd, mja AZ scoorde ook in buitenspel positie dus..quote:Op zondag 13 januari 2008 15:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lekker dat az zo genaaid wordt.
Was natuurlijk geen rood.
waarom dan ?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:21 schreef kreischer2000 het volgende:
Terecht rood hoor...
Jawel, de bal !1111!!!1111quote:Op zondag 13 januari 2008 15:19 schreef Urquhart het volgende:
was er verder niks aan hand.
Denk het niet Davids gaat er straks uit om hem te sparen.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:21 schreef xFriendx het volgende:
Nou ja, de wedstrijd is nu wel weer gespeeld natuurlijk.
oaquote:Op zondag 13 januari 2008 15:21 schreef venomsnake het volgende:
DANILXL, Kappen met ziektes te schelden!!
hij wou weer ff zn stempel op de wedstrijd drukkenquote:
precies hetzelfde met uitgooien dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:20 schreef Cheiron het volgende:
Je moet natuurlijk ook gewoon met je poten van die bal afblijven. Voor of achter de lijn is maar een toevalligheid natuurlijk.
De Zeeuw moet het ook niet doen. Luinge neemt ijzersterke beslissingen (fluiten voor Koenders op Huntelaar) en meest belachelijke (goal AZ en rood De Zeeuw). Twee kanten op.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lekker dat az zo genaaid wordt.
Was natuurlijk geen rood.
Sodemieter op man, die bal was een halve meter over de lijn ofzo.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:21 schreef Me_Wesley het volgende:
Die bal was écht niet volledig voer de lijn hoor, ga maar kijken. Misschien 2/3e, maar echt niet helemaal. Luinge vraagt het zelfs nog na bij zijn assisstent.
Rood + penal dus. Huilies.
Hij slaat de bal uit het doel en voorkmot met zijn handen een doelpunt.quote:
Rop op man minimaal een meterquote:Op zondag 13 januari 2008 15:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[quote]Op zondag 13 januari 2008 15:21 schreef Me_Wesley het volgende:
Die bal was écht niet volledig voer de lijn hoor, ga maar kijken. Misschien 2/3e, maar echt niet helemaal. Luinge vraagt het zelfs nog na bij zijn assisstent.
[/quote
Sodemieter op man, die bal was een halve meter over de lijn ofzo.
Bal was er duidelijk overheen.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hij slaat de bal uit het doel en voorkmot met zijn handen een doelpunt.
Het WAS al een doelpunt, blindequote:Op zondag 13 januari 2008 15:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Beetje domme opmerking vind je ook niet?quote:
het is toch achter de lijn manquote:Op zondag 13 januari 2008 15:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 januari 2008 15:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[quote]Op zondag 13 januari 2008 15:21 schreef Me_Wesley het volgende:
[/quote
Sodemieter op man, die bal was een halve meter over de lijn ofzo.
Hij heeft wel gelijk, al had hij het iets netter moeten formuleren.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 15:24 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Beetje domme opmerking vind je ook niet?
Zoals ik het zag: bal komt op het doel af, de Zeeuw gaat met zijn hand naar de bal. Dat hij hem dan toevallig achter de lijn raakt maakt mij niet uit.
Ja, als een speler op het middenveld met z'n hand naar de bal gaat en hij raakt hem niet dan is het toch hands, want het gaat om het IDEE toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:24 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Beetje domme opmerking vind je ook niet?
Zoals ik het zag: bal komt op het doel af, de Zeeuw gaat met zijn hand naar de bal. Dat hij hem dan toevallig achter de lijn raakt maakt mij niet uit.
Inderdaad, je weet het te vinden dus.quote:
gek he, die man is in amsterdam geborenquote:Op zondag 13 januari 2008 15:24 schreef DANILXL het volgende:
die ajax commentator natuurlijk luinge zijn beslissing goed praten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |