Idd, 't is wel weer leuk geweestquote:Op zondag 13 januari 2008 14:45 schreef Buschetta het volgende:
kutn00b.... zoveelste patat - friet topic.
Mensen die""Om te kotsen" "Zum kotzen" noemen, we zijn hier in Nederland niet in Duitsland.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:44 schreef MoneyTalks het volgende:
Zum kotzen!We zijn hier in Nederland, niet België.
Patat![]()
friet![]()
en we blijven strijden tot mensen dat f-woord niet meer gebruikenquote:Op zondag 13 januari 2008 14:45 schreef Buschetta het volgende:
kutn00b.... zoveelste patat - friet topic.
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:47 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mensen die""Om te kotsen" "Zum kotzen" noemen, we zijn hier in Nederland niet in Duitsland.
"Wij willen friet met mayanaise" , gezongen door Rotterdams duo, Bas en Aad van Toorquote:Op zondag 13 januari 2008 14:48 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
en we blijven strijden tot mensen dat f-woord niet meer gebruiken
Wat is mayanaise?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
"Wij willen friet met mayanaise" , gezongen door Rotterdams duo, Bas en Aad van Toor
"Wilhelmus van Nassouwequote:Op zondag 13 januari 2008 14:47 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mensen die""Om te kotsen" "Zum kotzen" noemen, we zijn hier in Nederland niet in Duitsland.
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:51 schreef DaDude1987 het volgende:
zeiken om niks...
Nou en? Dat betekent nog niet dat we in duitsland zijn, als we zo gaan beginnen is het toch friet, want het komt immers uit Belgie, patat/friet heeft dus 'belgisch bloed'quote:Op zondag 13 januari 2008 14:51 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
"Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij, onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |