Hmm...ik heb nog 10 liter over....wat denk je? ...gewoon terugbrengen of blijft het lang goed ?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:23 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet het een maand lang drinken volgens het onderzoek, lullo.
Niet in een weekend 30 liter.
Zie die Witteman met een big smilequote:Op zondag 13 januari 2008 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee lullo, vangen.
Die R staat zeker voor Rode wijn.
Nee ze zijn verbannen van VOLquote:
Commentaar op Streams, een stel mensen die de hele dag de streams becommentariëren.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:28 schreef musicfreakyme het volgende:
Wat is de COS?
zoiets las ik idd, beetje vaag gebeuren allemaal, raar smaakje zit eraan iigquote:Op zondag 13 januari 2008 20:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ze zijn verbannen van VOL![]()
Ze zijn nu aan het hergroeperen
Ben bang dat de COS ze met open armen ontvangt
Nou wat mij betreft een granaatappelsapsmaakjequote:Op zondag 13 januari 2008 20:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
zoiets las ik idd, beetje vaag gebeuren allemaal, raar smaakje zit eraan iig
Dat kan nog best lekker zijn!quote:Op zondag 13 januari 2008 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou wat mij betreft een granaatappelsapsmaakje
Noekje is goed bezig daar.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ze zijn verbannen van VOL![]()
Ze zijn nu aan het hergroeperen
Ben bang dat de COS ze met open armen ontvangt
Ik ben er een beetje huiverig voor, ik begin maar met een oefengranaatquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje huiverig voor, ik begin maar met een oefengranaat
APK?quote:
Ach het smaakt me primaquote:Op zondag 13 januari 2008 20:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje huiverig voor, ik begin maar met een oefengranaat
Je gaat weer lekker hè eendje?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou wat mij betreft een granaatappelsapsmaakje
Volg je de streams nog een beetje?quote:
Lurker in je fobo?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:49 schreef BONG4002 het volgende:
Er was net een anonieme lurker in mijn fobo, wie zou het kunnen zijn?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |