Lieke heeft het nooit erg gevonden om Slieko genoemd te worden. Dit na aanleiding van een brief afgelopen week aan haar waarom Brian haar nu een schatje noemt i.p.v. Slieko. Volgens Lieke was het enkel voor het spel enzo. De streamers begrijpen het wel, aldus Lieke.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:54 schreef riri het volgende:
[..]
Wie is Slieko?
Verlaag je je nu ook al tot het niveau van Brian en Amanda?
Het golden showerrokje?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:09 schreef mootie het volgende:
Het was toch weer niet de gouden cape die zat te piesen, het was het gouden rokje wat in het begin zo tegen Lieke aan het oprijden was.
Vond er ook echt geen ruk aan!quote:Op zondag 13 januari 2008 15:59 schreef mootie het volgende:
Amanda vond gisteren prachtige televisie, ik vond er werkelijk geen ruk aan.
Werd er met eieren gegooid?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:10 schreef Double-Helix het volgende:
Die homos brian en huub waren gisteren in rumours,gelukkig was ik dronken genoeg om mij niet aan te ergeren
Een van deze 2 dus.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:09 schreef mootie het volgende:
Het was toch weer niet de gouden cape die zat te piesen, het was het gouden rokje wat in het begin zo tegen Lieke aan het oprijden was.
Naar wie werden de eieren gegooid?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:10 schreef Double-Helix het volgende:
Die homos brian en huub waren gisteren in rumours,gelukkig was ik dronken genoeg om mij niet aan te ergeren
Amanda had het over een gouden cape, maar die was aardig tipschquote:Op zondag 13 januari 2008 16:09 schreef mootie het volgende:
Bij moet zijn geweest ????....., neuh dank je, wat een achterlijk kippenhok zeg. Lieke zegt ook dat het het leukste feestje ooit in dat hok was, onbegrijpelijk.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:15 schreef Dark het volgende:
Amanda roept - Het was zoooooooo stoer!
Waarschijnlijk zo'n feestje waar je bij moet zijn, om ernaar te kijken was er geen ruk aan!
Ik denk dat je nu twee dingen door elkaar haalt... De beleving van de wannabees en de beleving van jezelf (en ook van mezelf)...quote:Op zondag 13 januari 2008 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, wat een achterlijk kippenhok zeg. Lieke zegt ook dat het het leukste feestje ooit in dat hok was, onbegrijpelijk.
Ik heb mijn post al aangepast, zulk soort feestjes kunnen mij gestolen worden, ben er nooit geweest en zal er ook nooit naar toe gaan.quote:[b]Op zondag 13 januari 2008 16:20 schreef akveor het volgende:[/]
Ik denk dat je nu twee dingen door elkaar haalt... De beleving van de wannabees en de beleving van jezelf (en ook van mezelf)...
Voor de mensen die op zo'n feest zijn is het wel leuk.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:15 schreef Dark het volgende:
Amanda roept - Het was zoooooooo stoer!
Waarschijnlijk zo'n feestje waar je bij moet zijn, om ernaar te kijken was er geen ruk aan!
Als jij daar was, kan jij dan misschien vertellen of daa rook fans van brain aanwezig waren. Brain heeft tot twee maal toe een t-shirt in het publiek gegooid en huub zei dat er heel wat meisjes waren die als een gek erop af sprongen. Ik dacht toen n.l. dat er misschien dan toch wel meer fans buiten de Kooi voor Brain waren als op de site's van DGK....quote:Op zondag 13 januari 2008 16:10 schreef Double-Helix het volgende:
Nou..omdat Selene dat al vaker heeft laten merken en ook een keer heeft gezegd dat ze daar moeite mee heeft...het heeft kennelijk heel veel met haar verleden te maken.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:08 schreef Yavido het volgende:
Over katers gesproken....
[..]
[..]
Pffff.... Volgens mij verlaag jeje zelf tot een bepaald niveau. Onderbouw dan op zijn minst waarom iemand 'niet in orde' zou zijn. Dat negatief gebral zie ik constant in alle cossen voorbij komen. Staan je ogen net zo scheel als bij die kat in je avatar?
Tjonge.
Heb alles zo'n beetje teruggelezen en bijna niemand van de streamers vond het een leuk feestje.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu twee dingen door elkaar haalt... De beleving van de wannabees en de beleving van jezelf (en ook van mezelf)...
Ik snap best dat ze het een geweldig feest vonden. Voor mij was het saai en was er voor mij eigenlijk weinig leuks te beleven.
Ja meisjes vinden hem een lekker ding,ze gingen compleet door het lint....er was ook een dans contest met dushi's die vet overdreven met hun kontje gingen schudden voor brian,wat een hoertjes ook....quote:Op zondag 13 januari 2008 16:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Als jij daar was, kan jij dan misschien vertellen of daa rook fans van brain aanwezig waren. Brain heeft tot twee maal toe een t-shirt in het publiek gegooid en huub zei dat er heel wat meisjes waren die als een gek erop af sprongen. Ik dacht toen n.l. dat er misschien dan toch wel meer fans buiten de Kooi voor Brain waren als op de site's van DGK....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |