Fotoboek, dat gedeelte van FOK! wat jij nog niet geactiveerd hebtquote:Op zondag 13 januari 2008 20:57 schreef musicfreakyme het volgende:
LOL
Dat gedeelte snapte ik wel - ik bedoelde de fobo
Verhips, jij wel..ff lurken...quote:Op zondag 13 januari 2008 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Fotoboek, dat gedeelte van FOK! wat jij nog niet geactiveerd hebt.
Toch geen fotoquote:
Een vet cool icoontje hebben, jou lekker kunnen maken met niks, etcquote:
Als een soort "gastenboek" gebruiken, gewoon een openbaar gedeelte zegmaarquote:
De aivd houdt ALLES in de gatenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:49 schreef BONG4002 het volgende:
Er was net een anonieme lurker in mijn fobo, wie zou het kunnen zijn?![]()
Ow dus jullie zitten ook te lurken :pquote:Op zondag 13 januari 2008 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Fotoboek, dat gedeelte van FOK! wat jij nog niet geactiveerd hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een vet cool icoontje hebben, jou lekker kunnen maken met niks, etc
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als een soort "gastenboek" gebruiken, gewoon een openbaar gedeelte zegmaar
Dat kennen ze natuurlijk weer niet in de stadquote:
Doe je verstandigquote:Op zondag 13 januari 2008 21:05 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ow dus jullie zitten ook te lurken :p
Nee heb ik inderdaad nog niet gedaan, ik ga eerst eens kijken of het me hier bevalt met posten voordat ik me eigen ikje zo rondstrooi
Dat is normaal gesproken niet je pleegzoonquote:
Ander soort muziekje dan normaal hier voorbij komt, leukquote:Op zondag 13 januari 2008 21:41 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iZScaIp493k
Ja, heel iets anders Pietjequote:Op zondag 13 januari 2008 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ander soort muziekje dan normaal hier voorbij komt, leuk.
Ik ben er nog, wat voor electronische muziek hou je nog meer van? Ik eigenlijk heel veel, van trance (tiesto) tot hardstyle (prophet) tot thunderdome (ja echtquote:Op zondag 13 januari 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, heel iets anders Pietje
Maar jij komt op FOK! toch alleen in DGKquote:
Ik ben gewoon de liefste userquote:Op zondag 13 januari 2008 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar jij komt op FOK! toch alleen in DGK, of heb je nog een ver verleden
? Of heb je een professionele lobby opgezet
?
En je kan zo de politiek inquote:
Wij hebben hier ieder jaar Mysterylandquote:Op zondag 13 januari 2008 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben er nog, wat voor electronische muziek hou je nog meer van? Ik eigenlijk heel veel, van trance (tiesto) tot hardstyle (prophet) tot thunderdome (ja echt) tot the prodigy. Tijdens de zomerfeesten keer in een drum n bass tent gestaan, ook leuk
![]()
.
Lekker.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:41 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iZScaIp493k
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die krijgen we niet vol op zondag.
Zeker niet als er steeds posts spoorloos verdwijnen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die krijgen we niet vol op zondag.
Hier ook al?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeker niet als er steeds posts spoorloos verdwijnen.
Die piepjes tussendoorquote:
Ah, jij bent dus ook iemand die geen streams heeft en de uitzendingen niet kijkt?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zal wel over de COS gaan (neem ik aan), hier is 't iig rustig.
Ik kijk wel af en toe uitzendingenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:45 schreef APK het volgende:
Ah, jij bent dus ook iemand die geen streams heeft en de uitzendingen niet kijkt?
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:44 schreef yvonne het volgende:
willem-jozef mag even ergens anders mensen uit gaan maken voor uberführer.
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kijk wel af en toe uitzendingen.
iig in hooligansquote:
Daar heb ik ook geen flauw idee van.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:48 schreef APK het volgende:
Ik heb ook geen idee waar het over gaat mbt Huubgroepies en vol.
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Is het nog gezellig?
Gewoon yvonne voor Duitse pijpslet uitmaken.quote:
Not my stylo maar verder driewerf bah ...ik ben pittenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon yvonne voor Duitse pijpslet uitmaken.
Zeg dan eerst nog effe wat van jou gedelete was....quote:Op zondag 13 januari 2008 23:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Not my stylo maar verder driewerf bah ...ik ben pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |