Voor iedereen:quote:Op zondag 13 januari 2008 13:30 schreef Tournesol het volgende:
Die 2 cd's van yves de ruyter.. zijn dat dubbele of andere versie's of wat? Zijn ze in goede staat? Ik wil ze wel hebben.. maar moet even weten of het twee verschillende zijn.
Er zijn wel meer cd's die ik gratis heb gekregenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:23 schreef Schuttingbeer het volgende:
die Powerbeat CD en die Spice Girls CD heb je gratis gekregen!!
(ik namelijk ook)
Mooie OP verder![]()
4 euro incl = Akkoord. Er staat geen mail adres in je profiel, dus zou je mij kunnen mailen?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:14 schreef Tournesol het volgende:
Als de cd's zelf krasvrij zijn, dan wil ik ze allebei wel hebben. 4 euro (incl. verz. kosten)?
jij ookquote:Op maandag 14 januari 2008 08:19 schreef Tournesol het volgende:
Je hebt mail.
Geld is binnen, reply is gelezen.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:34 schreef Tournesol het volgende:
Geld is overgemaakt. Even de reply lezen voordat je opstuurt svp. Dank alvast.
En ze zijn met de lichting van vandaag meegegaan. Als het goed is ontvang je ze morgen (op je nieuwe adres)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:15 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
Geld is binnen, reply is gelezen.
Ik probeer hem morgen op de post te gooien...
2 euro incl.... dan blijft er wel erg weinig over....quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:40 schreef Vale17 het volgende:
2 euro geboden incl. verzendkosten voor clouseau
Nou....... vooruitquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:18 schreef maestro1980 het volgende:
Kan ik jou, net als Vale17, verleiden tot een bod van ¤ 2,50 verleiden?
Ja, je gegevens heb ik nog.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nou....... vooruit
M'n gegevens heb je nog als het goed is, ik heb die van jou nog wel.
Zal het asap overmaken.
sorry...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:01 schreef Tournesol het volgende:
ze zijn binnen hoor.. maar niet zonder schade. doosje is gebroken van een van de cd's, hetgeen geresulteerd heeft in het scheuren van de inlay.. niet heel erg groot maar toch. volgende keer toch ff in een bubbeltjes envelope doen.
groetjes.
Geld vandaag pas over gemaakt....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:10 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
Ja, je gegevens heb ik nog.
Cd ligt ook al klaar (met adres, die had ik idd nog), dus als het geld vandaag bijgeboekt word, zal ik hem vandaag op de post gooien.
Tevens is de OP weer aangepast en up 2 date.
Ik zie het vanzelf wel verschijnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geld vandaag pas over gemaakt....
Maar het komt er aan.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:10 schreef Karstman het volgende:
Alle singles van WOW! en de C&C Renegade soundtrack voor 5¤ inc verzenden. (het zou allemaal in 1 bubbeltjes enveloppe) moeten passen.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:05 schreef maestro1980 het volgende:
Collectie is weer geupdate, verkochte (single-)cd's zijn verwijderd
Indien gewenst doe ik de dvd 'Battlestar Galactica episodes 5 - 8' er gratis bij (voor de eerste die reageert)
Dat is akkoord. Het is een dubbel-cd, verzendkosten zijn 1,76.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:25 schreef Houtspeer het volgende:
Ik wil de smurfen voor een euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |