hijs leukquote:Op zondag 13 januari 2008 12:31 schreef Bravebart het volgende:
vakidioot = iemand die een vak beoefend en daarbij genoeg heeft aan een IQ van 25 tot 35 => voetballer
Hahah, stond 2-1 voor toen ie weg ging.. dus dunnoquote:
Eigenlijk dom, al dat gezeik over voetballers die veel te veel verdienen en dom zijn, terwijl je om te hockeyen net zo weinig hersencapaciteit nodig hebtquote:
Is ie er weer uitgestuurd?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:35 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Hahah, stond 2-1 voor toen ie weg ging.. dus dunno
Jahoor, puickquote:
Dudequote:Op zondag 13 januari 2008 12:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zo heet mn team Hendrik, zo heet de hele vereniging
Hai snopquote:
Klopt, alleen verdien je daar een stuk minderquote:Op zondag 13 januari 2008 12:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Eigenlijk dom, al dat gezeik over voetballers die veel te veel verdienen en dom zijn, terwijl je om te hockeyen net zo weinig hersencapaciteit nodig hebt
Dit is trouwens geen diss, Bart, gewoon een constatering, niet aan jou gericht.
Whehe ik moest een x tegen het 1e van FC Eppo ofzo uit Zuidlarenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
DudeJe speelt tegen allemaal zesde en zevende elftallen
Haha nee, moest op tijd naar Ajax hèquote:
er zijn btw ook voetballers die nu stoppen met voetballen omdat ze verder willen STUDERENquote:Op zondag 13 januari 2008 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, alleen verdien je daar een stuk minder
Aan de andere kant ligt het IQ bij hockey wel een stuk of 10 punten hoger dan bij voetval denk ik
Mooi zo, ja wel goedquote:
Ja sowiesoquote:Op zondag 13 januari 2008 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, alleen verdien je daar een stuk minder
Aan de andere kant ligt het IQ bij hockey wel een stuk of 10 punten hoger dan bij voetval denk ik
Alles naar de kloteeeequote:Op zondag 13 januari 2008 12:42 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe ik moest een x tegen het 1e van FC Eppo ofzo uit Zuidlaren
kwamen we daaraan, bleek het het 14e elftal van Zuidlaren te zijn onder een schuilnaam
Maar toevallig wel even 14-2 op de kloten gekregen..
Met 4 eigen doelpunten van Gerrit "de Slager" onze back zonder zelfbeheersing die op een gegeven moment express eigen goals ging maken![]()
Iddquote:Op zondag 13 januari 2008 12:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
er zijn btw ook voetballers die nu stoppen met voetballen omdat ze verder willen STUDEREN
Puickquote:
quote:
Dat je het zelf doorhebt spreekt in je voordeelquote:Op zondag 13 januari 2008 12:46 schreef Borkydude het volgende:
Ik typ net echt de domste reactie ooit
Ik wilde posten: "Als ik beter had kunnen voetballen en beter had kunnen leren had ik net als Daniel de Ridder profvoetballer en student kunnen zijn"
![]()
ja echt, hele team was dronken geweest, 6 uur uit de kroeg komen lallen met zn allen en om 10 uur weer dapper op het veldquote:
Precies.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat je het zelf doorhebt spreekt in je voordeel
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:46 schreef Borkydude het volgende:
Ik typ net echt de domste reactie ooit
Ik wilde posten: "Als ik beter had kunnen voetballen en beter had kunnen leren had ik net als Daniel de Ridder profvoetballer en student kunnen zijn"
![]()
Het hoeft dinsdag pas af.quote:
Nope, jij?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PuickNog knetterhard uitgeweest gister?
Ik wil jou serieus een keer zien voetballenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja echt, hele team was dronken geweest, 6 uur uit de kroeg komen lallen met zn allen en om 10 uur weer dapper op het veld![]()
Gerrit de Slager was totaal kansloos tegen een ventje van 1.60 die op deVito leek,
onze spits trapte 4 vrije ballen op de lat en 2 vrije kansen over.
ik als rechtsmid was meer bezig te buffelen dan te voetballen.
geweldige voetbaldag dus...
En tegen Raptim (hoog aangeschreven ploeg) gewoon wel even domineren en 1-1 spelen
Geef mijn msn, ik ben benieuwd!quote:Op zondag 13 januari 2008 12:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Precies.
Ik word gekIemand heeft m'n nummer aan het spook van de school gegeven
Ze vraagt m'n msn enzo
Ik ben een beetje de Maradonny van ZO-Drenthequote:Op zondag 13 januari 2008 12:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik wil jou serieus een keer zien voetballen
Wel de Maradona uit de jaren '90 hè?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje de Maradonny van ZO-Drenthe
niet kunnen voetballen
maar wel kunnen scoren
Kankervet plan.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:50 schreef VlaDje het volgende:
Mss een idee, Pubzaalvoetbalmeet ofzo:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |