quote:Op zondag 13 januari 2008 14:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar die vrouw met die grote gouden cape, die moet je wel opgevallen zijn.
In het exclusief meidenfeest in DGK dacht ik dit:quote:Op zondag 13 januari 2008 14:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom? 'Hoogopgeleide' baldadigheid of gewoon hoogopgelopen nood?
quote:Op zondag 13 januari 2008 11:14 schreef Copycat het volgende:
Uit een nachtCOS:
[Amanda was even in de kapsalon. Een van de meiden zat daar gewoon op de grond te pissen.]
Dus dat onderscheidt de hoogopgeleide vrouw van haar laagopgeleide sisters? Niet in de keuken schijten, maar in de kapsalon pissen?
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het exclusief meidenfeest in DGK dacht ik dit:
[..]
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
In het exclusief meidenfeest in DGK dacht ik dit:
geen linkje?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat vreemd dat Lieke het zo leuk vond. Dit staat er op de site van KF, klinkt niet echt postief.
[..]
ik geniet van die streams... ze bespreken het optreden samen met Amanda en Brian....quote:Op zondag 13 januari 2008 14:31 schreef riri het volgende:
Z&Z weer in de zeur en zeik modus...streams maar weer af waar die twee op te zien zijn
ooow, KF, nu snap ik 'm.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, scroll naar het kopje : LIEKE.
http://kleinefrankie.web-log.nl/
Grappig gesprekquote:Op zondag 13 januari 2008 14:42 schreef Marrije het volgende:
Ik lig hier dubbel om die grap van Huub 'ik schop die meisjes stiekem in het gezicht als de camera niet kijkt
Huub vindt het lekker om te knuffelen en Selene is een knuffeldierquote:Op zondag 13 januari 2008 14:45 schreef coldstar het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren dat Huub hem bij Selene erin hangt......Ik neem aan dat daar ook een gat in zit.![]()
(Hoe ging dat met Luc? Toch de 1 ste nacht? Of was het Droogneuken, wat Brian ook vaak met Nena deed?)quote:Op zondag 13 januari 2008 14:45 schreef coldstar het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren dat Huub hem bij Selene erin hangt......
Ik neem aan dat daar ook een gat in zit
heeft ze sex gehad met Luc....eigenlijk???quote:Op zondag 13 januari 2008 14:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Hoe ging dat met Luc? Toch de 1 ste nacht?)
Mikey: Het is wel interessant hoe Selene zich ontplooit met 20 vrouwen.
Huub: Hoezo?
Mike: Heb je ooit gezien dat Selene geinteresseerd is een man.
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:48 schreef Varen het volgende:
[..]
Huub vindt het lekker om te knuffelen en Selene is een knuffeldier
Maar Selene is frigide....die kan geen sex hebben...quote:Op zondag 13 januari 2008 14:45 schreef coldstar het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren dat Huub hem bij Selene erin hangt......Ik neem aan dat daar ook een gat in zit.![]()
Mikey is slim..Mikey observeert als de beste,hij ziet meer dan menig ander daar in die villaquote:Op zondag 13 januari 2008 14:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Hoe ging dat met Luc? Toch de 1 ste nacht? Of was het Droogneuken, wat Brian ook vaak met Nena deed?)
Mikey: Het is wel interessant hoe Selene zich ontplooit met 20 vrouwen.
Huub: Hoezo?
Mike: Heb je ooit gezien dat Selene geinteresseerd is in een man.
Ja dat denk ik ook. Alleen denk ik dat dit voor Huub niet zoveel uit maakt. Die neukt zijn moeder volgens mij nog als het hem uit komt.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:52 schreef riri het volgende:
[..]
Maar Selene is frigide....die kan geen sex hebben...
Bij Selene zit echt iets niet pluis
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:58 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Alleen denk ik dat dit voor Huub niet zoveel uit maakt. Die neukt zijn moeder volgens mij nog als het hem uit komt.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 13 januari 2008 14:56 schreef riri het volgende:
[..]
Mikey is slim..Mikey observeert als de beste,hij ziet meer dan menig ander daar in die villa
'Het eerste, voor Selenequote:Op zondag 13 januari 2008 14:59 schreef milk-shake het volgende:
maakt huub een ontbijtje voor iemand of eet hij gewoon zoveel???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |