ikke welquote:Op zondag 13 januari 2008 13:51 schreef Marieke_B het volgende:
Bij VV hebben ze er ook geen zin meer in
Er staat een kopje ' Jaap naar Idols' maar daar konden ze zeker geen verhaal bij verzinnen.
Als ik erop klik, komt er niks..
Dat doen we toch al dagelijks? We weten dat er scripts zijn, we weten dat de wannabees gemanipuleerd worden, we weten dat het hokje liegt en bedriegt, niks nieuws onder de zon. Maar dat verhaal over de mol kan niemand hard maken, dat blijft toch speculatie.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:42 schreef Marieke_B het volgende:
Maar als Ashrak's theorie klopt.... zou het hokje er nu op uit zijn dat we uit boosheid hierover commotie gaan veroorzaken?
Por van Brianquote:Op zondag 13 januari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op de Tien site is nog niks te vinden, denk dat de PoPo idd morgen van start gaat.
Check het filmpje waarop te zien is dat Brian Huub een por geeft, staat onder het kopje: Maandag in DGK.
Je moet wel inloggen.
Had Huub vast van Brian geleerd.Die kon ook onbestraft een glas kapot schoppen naar Dennis.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:56 schreef riri het volgende:
In dat voorfilmpje voor maandag op de Tiensite ook....
Huub die dronken die vaas kapot schopt....stel dat rondvliegend glas komt in iemands oog terecht?
Een nichtje van mij is op die manier aan één oog voor altijd blind geraakt...dat gebeurde in een winkel waar de voorruit sprong.
Je hebt voor eeuwig de blindheid van iemand op je geweten...hoe kun je je zo achterlijk gedragen...woest kan ik er om worden als ik zoiets zie
Jaap die zijn t-shirt omhoog trekt en naar zijn buik kijkt en zegt
..."Huub...ik baal hier echt van"
Dat was toch niet gericht?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:59 schreef rooie3 het volgende:
Had Huub vast van Brian geleerd.Die kon ook onbestraft een glas kapot schoppen naar Dennis.
Wat vreemd dat Lieke het zo leuk vond. Dit staat er op de site van KF, klinkt niet echt postief.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:54 schreef Varen het volgende:
[..]
ikke wel![]()
13:30 - Jaap naar Idols?
Lieke is deze zondagmorgen erg vrolijk. Opgewekt zingt de Hilversumse een vrolijk deuntje terwijl ze met alle plezier de afwasmachine uitruimt. “Ik wil nog een keer met jou mee Japie, vond het zo leuk!
quote:gisteren is in zoetermeer Huub zijn ex (Lieke) door een halve zaal uitgezongen met, Lieke is een hoer ole ole. ahahha en ze dansde als de camera op haar gericht was en ze stondt stil als de camera niet op haar gericht was.
Zie onderstaand bericht:
hallo frankie.nou zoals ik al zei mijn zoon is niet zo spraakzaam.hij zei wel lieke kwam als eerste op, die man zei iets positiefs en toen zei hij hier is lieke.en toen zei ongeveer de helft van de zaal lieke is een hoer.en hij zei als de camera niet op haar gericht was stond ze stil en zodra de camera wel op haar gericht was ging ze dansen.daaraan zie je hoe sneaky ze is.ze waren wel jaap fan maar hij heeft niet gezien dat iemand iets in jaaps ogen spoot dus dat verzon jaap.mijn zoon zijn telefoon deed raar maar een vriend van hem heeft wel een filmpje met jaap op zijn telefoon.hij vertelde ook dat brain zijn liedje werd gedraait en die vonden ze dom en met huub zijn liedje zong iedereen mee
Kleine Frankie is Sly, zou kunnen,quote:Op zondag 13 januari 2008 13:07 schreef beequeen het volgende:
Als je de foto bekijkt van Kleine Frankie kan ik me niet voorstellen dat het Huub's broer is,
of is dat Sly van Nowlive?![]()
Lees mijn post boven je, dit is een verslag van iemand's zoon die aanwezig was bij het optreden van Jaap en de meet&greet van Lieke, klinkt niet echt gezellig.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieke had ontzettende zin in de Meet&Greet, met Jaap, verder weinig over gehoord hoe het was.
Jaap deed het buiten tegen een struikje.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:18 schreef Varen het volgende:
De gouden dame heeft in de kapsalon geplast
Eeeew was dat die engerd.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:18 schreef Varen het volgende:
Welke van de 20?quote:
Huub vertelden van de week dat ze vier kinderen hebben van drie vaders.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:12 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
volgens mij zijn frank en radna geen volle broer en zus van huub, dus dat ze niet heel veel op elkaar lijken zou niet zo raar zijn...
Blijkbaar die vrouw met die grote gouden cape, die moet je wel opgevallen zijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Welke van de 20?
Ow dat was die DJ of niet?
Waarschijnlijk net zoveel als van het douche incident.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:20 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd hoeveel daar van overblijft in de uitzending, maandag.
linkjequote:Op zondag 13 januari 2008 14:20 schreef Desii het volgende:
Heb net de filmpjes van gisteravond bekeken (terugkomst Huub, Brian en danseressen)
Gezellige filmpjes.... was leuk om naar te kijken
getver.................."dame"quote:Op zondag 13 januari 2008 14:18 schreef Varen het volgende:
Waarom? 'Hoogopgeleide' baldadigheid of gewoon hoogopgelopen nood?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:18 schreef Varen het volgende:
die zijn altijd van de party...........quote:Op zondag 13 januari 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
De Fam. Kubatz was dus weer aanwezig bij het optreden van Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |