Trustels Avonquote:Op zondag 13 januari 2008 05:17 schreef avonne het volgende:
o, wacht. Huub heeft aangekondigd tussen Claire en Selene te gaan liggen.
Nou, enjoy.welterusten
HUH? help..waar heb je het over??quote:Op zondag 13 januari 2008 05:15 schreef avonne het volgende:
o, ik snap het, het gaat over het bordes gedoe, dat maandag uitgezonden zal worden.
ik heb niks gezien dat daar op wees.quote:Op zondag 13 januari 2008 05:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
. kan Amanda GVD een trio hebben vanavond,
en dan wordt dat door de FEBO afgeblazen. Hoezo ???
Wel lachen die dacht een trio vannacht te hebben...ligt ze alleen in bed......quote:
Er ontgaat mij een hoop..sorry... waar ? In Ahoy of in zijn badkamer? Wie zit er nu op zo'n loser in de kast te wachten?quote:Op zondag 13 januari 2008 05:18 schreef Disana het volgende:
Brian zegt dat Dennis in maart met optredens gaat beginnen.
Morgen weer wurgsexquote:Op zondag 13 januari 2008 05:20 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Wel lachen die dacht een trio vannacht te hebben...ligt ze alleen in bed......
Junior is de zoon van Ludo?quote:Op zondag 13 januari 2008 05:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch wel duidelijk dat Mr. Voeten en Mr. de Mol samenwerken ...... Junior Voeten zorgt ervoor dat Brian en Huubske het toneelstukje meespelen ....... Dyante is in loondienst bij Voeten en Nathalie kan leuk bijverdienen naast haar studie.
Gierigheid en overspel? Moord en doodslag? Ik ben niet bijbelvastquote:Op zondag 13 januari 2008 05:23 schreef akveor het volgende:
De zeven zonden...
Wraakzucht
IJdel
Afgunst
Luiheid
Hebzucht...
...ik mis er nog twee
Wat ga je er over schrijven in het Stream Verslag op VOL ?quote:Op zondag 13 januari 2008 05:20 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Wel lachen die dacht een trio vannacht te hebben...ligt ze alleen in bed......
Over wie wat waar heb je het?quote:Op zondag 13 januari 2008 05:23 schreef akveor het volgende:
De zeven zonden...
Wraakzucht
IJdel
Afgunst
Luiheid
Hebzucht...
...ik mis er nog twee
- hoogmoed / ijdelheidquote:Op zondag 13 januari 2008 05:23 schreef akveor het volgende:
De zeven zonden...
Wraakzucht
IJdel
Afgunst
Luiheid
Hebzucht...
...ik mis er nog twee
quote:Op zondag 13 januari 2008 05:23 schreef akveor het volgende:
Ze bekijken de dgk kalender..
[ afbeelding ]
Geinspireerd op De zeven zonden...
Wraakzucht
IJdel
Afgunst
Luiheid
Hebzucht...
...ik mis er nog twee
quote:De zeven hoofdzonden zijn:
1. Superbia (hoogmoed - hovaardigheid - ijdelheid - trots)
2. Avaritia (hebzucht - gierigheid)
3. Luxuria (onkuisheid - lust - wellust)
4. Invidia (nijd - gramschap - jaloezie - afgunst)
5. Gula (onmatigheid - gulzigheid - vraatzucht)
6. Ira (woede - toorn)
7. Acedia (gemakzucht - traagheid - luiheid - vadsigheid)
Ik heb m'n post al aangepast... maar ik mis er nog steeds 2quote:
Geeft niet hoor, ik ben niet helemaal helder meerquote:Op zondag 13 januari 2008 05:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb m'n post al aangepast... maar ik mis er nog steeds 2
"Ik mag hem, maar ik mag hem ook weer niet, snap je?" aldus Huubquote:Op zondag 13 januari 2008 05:32 schreef Disana het volgende:
Binnen zijn Huub en Brian aparte mensen. Buiten zijn ze samen De Gouden Kooi. Huub vindt kortom dat hij een aparte relatie met Brian heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |