ja..en ze doet het ook nogquote:Op zondag 13 januari 2008 05:04 schreef Disana het volgende:
Je ziet het toch gewoon voor je, dat Brian Amanda in de taxi zet richting klant?
Nou... ik denk eerder dat ie nog snel een stel instructies zou meegeven over hoe ver ze mag gaan, maar vooral dat ze de centen moet natellen.quote:Op zondag 13 januari 2008 05:05 schreef Kevv het volgende:
[..]
Idd... "doei skattie luv joe!! kusjes kusjes kusjes ik mis je tot zooooo!!"
Best triest eigenlijk
Of ze zijn eerst nog even achter voordat ze weggaan.quote:Op zondag 13 januari 2008 05:06 schreef avonne het volgende:
22.46 gingen Brian en Huub weg
23.41 ging Mike naar het feestje toe
ze hebben in de auto of zo dus streams gezien
En bij terukomst meteen bij de baas inleveren, en als beloning een strak truitje en kort rokje in de PC mag bewerkstelligen...quote:Op zondag 13 januari 2008 05:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... ik denk eerder dat ie nog snel een stel instructies zou meegeven over hoe ver ze mag gaan, maar vooral dat ze de centen moet natellen.
Gaat de goeie kant op!!quote:Op zondag 13 januari 2008 05:11 schreef Lady-night het volgende:
Eieren gegooid dus....maar naar wie???
Ja, inderdaad ik ben behoorlijk teleurgesteld in de FEBO. Maar zuur was ik al.quote:Op zondag 13 januari 2008 05:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat ben jij zuur geworden zeg ! Niet te geloven !!!!
Ik zie het echt gewoon voor me.quote:Op zondag 13 januari 2008 05:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En bij terukomst meteen bij de baas inleveren, en als beloning een strak truitje en kort rokje in de PC mag bewerkstelligen...
wedden dat Brian zegt "jullie kunnen ook bij Mannie en mij" ?quote:Op zondag 13 januari 2008 05:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het echt gewoon voor me.
Ik zit de slaapplaatsen te berekenen, als de danseressen blijven slapen... Er is nog plek naast Huub, en naast Mikey, als ik het goed heb.
Die weddenschap verlies ik...quote:Op zondag 13 januari 2008 05:16 schreef avonne het volgende:
[..]
wedden dat Brian zegt "jullie kunnen ook bij Mannie en mij" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |