Hij zat ook weer te kijken naar de camera..de RATquote:Op zondag 13 januari 2008 04:52 schreef mootie het volgende:
Ik zou Brian nu een stoot voor zn harsens geven, LAAT ME SLAPEN, IDIOOT!
Maakt ie Amanda wakker om te vertellen dat hij zo gaat slapen....
Hij lijkt geirriteerd. Me likes.
Een echt typische tipsch reactie ......quote:Op zondag 13 januari 2008 04:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Veel vaker wachten we langer dan 5 minuten op de samevatting in een nieuw topic. Misschien wàs ik het nog wel van plan.![]()
Hey focking Mannie, waarom ligt er geen focking gewillige slet in mn focking nest?quote:Op zondag 13 januari 2008 04:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij zat ook weer te kijken naar de camera..de RAT
Juist niet... da's precies midden op de avondquote:Op zondag 13 januari 2008 04:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een belachelijk laat tijdstip voor een optreden
quote:Op zondag 13 januari 2008 04:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey focking Mannie, waarom ligt er geen focking gewillige slet in mn focking nest?
Jammer genoeg mislukt dan, kut FEBOquote:Op zondag 13 januari 2008 04:45 schreef akveor het volgende:
Dat is sowieso het probleem met deze redaktie... Ze zijn gewoon niet erg creatief.Het is veel
van hetzelfde. Misschien was Huub weg om te checken of ze al zonder hem kunnen.. denk ik.
Wat ben jij zuur geworden zeg ! Niet te geloven !!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 04:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jammer genoeg mislukt dan, kut FEBO![]()
![]()
![]()
..............
Idd... "doei skattie luv joe!! kusjes kusjes kusjes ik mis je tot zooooo!!"quote:Op zondag 13 januari 2008 05:04 schreef Disana het volgende:
Je ziet het toch gewoon voor je, dat Brian Amanda in de taxi zet richting klant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |