Zijn daar nog beelden of geluidsbestanden van?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:44 schreef BigFire het volgende:
De transfer van Alves, van Alves van Alves
De transfer van Alves die is al tien keer afgekets.
Miljoenen, miljoenen dat is het niet het probleem.
Maar alkmaar, maar alkmaar,
wie wil daar nou nog heen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verthongen is sowieso al elke wedstrijd een vaste waarde achterin. En nog een goed schot in de benen ookquote:Op zondag 13 januari 2008 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ook props voor Vertonghen trouwens. Speelde een dijk van een wedstrijd.
ja echt. elke keer weer. ik irriteer me er erg aanquote:Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef dronkeykong het volgende:
Oh ja Leo Driessen krijg eens een hartverzakking met je anti Ajax gelul elke keer als je commentator bent
in '95 was hij nog oke. waar is het mis gegaan? is Leo Driessen een succes supporter?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef dronkeykong het volgende:
Oh ja Leo Driessen krijg eens een hartverzakking met je anti Ajax gelul elke keer als je commentator bent
Hoeveel % van de AZ supporters schat je in als gloryhunters?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:13 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er vandaag weer terug zijn gegaan van AZ naar Ajax...
Laat die klapmongolen aub daar blijvenquote:Op zondag 13 januari 2008 17:13 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er vandaag weer terug zijn gegaan van AZ naar Ajax...
Zo'n 40 tot 50.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoeveel % van de AZ supporters schat je in als gloryhunters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |