Met Ten Cate als coach wel ja. Die is er nu alleen niet meerquote:Op zondag 13 januari 2008 16:47 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik kan me anders een heleboel reacties herinneren waarbij hij als sfeerverziekend persoon werd neergezet en dat het beter was als hij weg ging.
Whehehehequote:Op zondag 13 januari 2008 16:44 schreef BigFire het volgende:
De transfer van Alves, van Alves van Alves
De transfer van Alves die is al tien keer afgekets.
Miljoenen, miljoenen dat is het niet het probleem.
Maar alkmaar, maar alkmaar,
wie wil daar nou nog heen...
Laat maar komenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hij wordt de nieuwe coach van Ajax
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:44 schreef BigFire het volgende:
leo driessen is een waardeloze commentatorquote:Op zondag 13 januari 2008 16:50 schreef BigKahuna het volgende:
Die commentator trouwens
De Ajax-fans zingen alsof ze kampioen worden, maar de werkelijkheids is dat ze 4-1 voor staan tegen middenmoter AZ.
Maar wel de schrijver van het legendarische "Dromen zijn bedrog"quote:Op zondag 13 januari 2008 16:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
leo driessen is een waardeloze commentator
Ik vond dat ik in de 2e helft eindelijk wat zag van de Kennedy hoe hij bij Twente speelde, slimme passes en goede loopacties en nog een goal. Eerste helft was hij niet veel.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke tweede helft. Perez bracht veel, Davids minder in balbezit. Luis Suarez speelde ook erg sterk. Linkerkant lag de eerste helft wel echt compleet open en ook weer een domme gele kaart van Colin.
Ik weet nog niet zo wat ik van Kennedy vindt. Veeeeeeel rust aan de bal, enorm veel controle, maar wat ie dan er mee doet, verschrikkelijk.
quote:live from the az fanforum
Sanctify
Supporter
Leeftijd: 46
BerichtGeplaatst: Zo Jan 13, 2008 4:32 pm Reageer met quote
Waarschijnlijk ga ik nu erggggg reageren uit frustratie dus bij voorbaat mijn excuses!Punt 1 was het WEL hands alleen na de doellijn dus goal voor die asbakken en verder niks waardoor je nog een wedstrijd had gehad de 2e helft!Verder ben ik bang dat we een aantal jaren aan de top hebben mogen ruiken en een aanval hebben gedaan op de vaste top 3 maar uiteindelijk is het t allemaal net niet geworden en ben ik bang dat we nu afhaken!En ja ik reageer nu ff erg op me gevoel.............daarvoor nogmaals excuus maar mijn haat richting 020 zit zo diep dat ik hier ff niet rationeel mee om kan gaan
Hij stond al klaar om d ebal terug te spelen voor hij hem kreeg.. was niet goed gecoached door Ajax. Die jongen had anders moeten staan om de diepte eventueel te zoeken. Ik vind dat ze daar bij Ajax ook andere spelers op mogen wijzen. Als je zo ingedraaid staat dat een bal vooruit onmogelijk is gaan je spelers voorin ook niet bewegen.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:44 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Durfde geen bal vooruit te spelen en legte alles terug op Stekelenburg, werd een aantal keer simpel uitgespeeld door die Belg. En schopt hem nog een keer bijna door de midden en krijgt geel op een onnodige plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |