SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik mij ook wel voorstellen als je ziet hoe Kennedy loopt te kloten soms.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:39 schreef jna het volgende:
[..]
Die zat me trouwens een partij chagrijnig op de bank, kon het volgens mij niet eens opbrengen om z'n handen uit z'n zakken te halen als er een speler gewisseld werd en op de bank plaatsnam
Kennedy gaf mooie ballen vandaag hoor, vond hem niet matig spelen, vond hem best aardig spelen zelfs maargoed.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kennedy speelde verder wel matig.
Hoop toch echt dat Luque nog aan spelen toe gaat komen.
Ja, maar die geeft Luque ook. En die komt tenminste nog een keer z'n man voorbij.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kennedy gaf mooie ballen vandaag hoor, vond hem niet matig spelen, vond hem best aardig spelen zelfs maargoed.
De tijd en rust die hij krijgt door zijn aannames en balcontroles staan in het niet met wat hij met de voortzetting doet qua voorzetten en schoten op doelquote:Op zondag 13 januari 2008 17:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kennedy gaf mooie ballen vandaag hoor, vond hem niet matig spelen, vond hem best aardig spelen zelfs maargoed.
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:40 schreef toma het volgende:
Colin speelde een degelijke partijVond Colin lekker vandaag hoor, eindelijk de diepte in, en lekker vol op de enkelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, die had echt een paar vlijmscherpe passes.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Luque moet van mij ook in de basis. ZIjn fluwelen trap zorgt altijd wel voor veel gevaar.
Trouwens Sjonnie levert toch schitterende cross-passes af
Suárez - Huntelaar - Leo en daarachter Perez op "10"quote:Op zondag 13 januari 2008 17:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Luque moet van mij ook in de basis. ZIjn fluwelen trap zorgt altijd wel voor veel gevaar.
Trouwens Sjonnie levert toch schitterende cross-passes af
Leo er uit voor Luque.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Suárez - Huntelaar - Leo en daarachter Perez op "10"
Waar wil jij Luque neerzetten?
Luque komt juiist niet ze man voorbij hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 17:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar die geeft Luque ook. En die komt tenminste nog een keer z'n man voorbij.
Oh ja, jij vind Leo niet zo lief, omdat hij ooit een keer voor een clubje uit rdam heeft gespeeldquote:
Hier ben ik het mee eens, wat was Leo een verademing zeg, die man is zo dreigend bij elk balcontact, ookal stond het al 4-1, laat hem woensdag tegen nac maar lekker startenquote:Op zondag 13 januari 2008 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Meer dan Kennedy. Die heeft wsl nog moeite met een lantaarnpaal.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Luque komt juiist niet ze man voorbij hoor
------------------------Stekelenburg-------------------------quote:Op zondag 13 januari 2008 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar Leo is wel sneller dan Luque...en vind de laksheid in de duels soms frustrerend bij Luque.quote:
Geen Suarez en geen Leo?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:53 schreef toma het volgende:
[..]
------------------------Stekelenburg-------------------------
Ogararu---------Maduro-------Vertonghen-------Emanuelson
---------------Gabri-------------------Davids-----------------------
Kennedy-----------------Perez-------------------------Luque
----------------------------Hunelaar----------------------------
zoiets?
Suarez eruit?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:53 schreef toma het volgende:
[..]
zoiets?
Vermaelen en dan Vertonghen naar LB, en dan Ogararu maar rechtsback zolang er geen nieuwe is.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:54 schreef HeatWave het volgende:
Kennedy vond ik ook een van de zwakkere eigenlijk. Samen met Urby (what else is new). Colin, tja... die kan het gewoon niet. Hij heeft geen grove fouten gemaakt maar je ziet gewoon dat ie altijd verkeerd staat etc.
Tijd voor een nieuwe golf aan herstelde mensen, want een vd Wiel scheelt ff al...
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:55 schreef Nashje het volgende:
Luque mag van mij lekker vertrekken. Kost teveel poen en is niet echt speciaal. Behalve z'n leuke pass dan.
Geen Suarez?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:53 schreef toma het volgende:
[..]
zoiets?
Haha zo ben ik ooit eens vlak na de WK uitschakeling het broertje of neefje van Dirk Kuijt tegengekomen. Mijn hekel tegen Kuijt was al zo erg na het spreken van die blaag nog een stuk ergerquote:Op zondag 13 januari 2008 18:03 schreef Nashje het volgende:
Gister nog zoon van Ronald Koeman tegengekomen tijdens het uitgaan. Heb 'm even gefeliciteerd met pa's successen
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:03 schreef Nashje het volgende:
Gister nog zoon van Ronald Koeman tegengekomen tijdens het uitgaan. Heb 'm even gefeliciteerd met pa's successen
Maar het was toch ook onterecht? Dat de Zeeuw nou een ontzettend lompe fout maakt, doet daar niks aan af.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:03 schreef devv05 het volgende:
Dat trieste gelul over die 'onterechte' rode kaart overal.
Vorig jaar was er ook iets onterechts, ff nadenken hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 18:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar het was toch ook onterecht? Dat de Zeeuw nou een ontzettend lompe fout maakt, doet daar niks aan af.
Maar het is niet raar dat ze 'm geven.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar het was toch ook onterecht? Dat de Zeeuw nou een ontzettend lompe fout maakt, doet daar niks aan af.
Jajaja, maar die kaart was dus wel degelijk onterecht. Fijn dat we het daar over eens zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 18:10 schreef Jasza het volgende:
Vorig jaar was er ook iets onterechts, ff nadenken hoor![]()
Ene keer heb je iets mee, De Zeeuw kan trouwens ook rood krijgen als er een goal word gegeven omdat ie een slaande beweging maakt volgens mij
Zo iets hoorde ik ook ja. Weet niet of het klopt. Hoe dan ook, ontzettend dom van De Zeeuw.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook iets onterechts, ff nadenken hoor![]()
Ene keer heb je iets mee, De Zeeuw kan trouwens ook rood krijgen als er een goal word gegeven omdat ie een slaande beweging maakt volgens mij
Technisch gesproken klopt dat jaquote:Op zondag 13 januari 2008 18:11 schreef BigKahuna het volgende:
Ik las ook nog ergens iemand die zei dat de bal achter de lijn was, dus een goal, dus dat de Zeeuw gewoon de bal mocht pakken
Doe nou eerst dat Wii-icoontje maar eens weg, dan praten we verder. Die actie is zó 2007.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jajaja, maar die kaart was dus wel degelijk onterecht. Fijn dat we het daar over eens zijn
Ja maar je kan toch ook nadenken of niet? We zijn toch niet een stelletje robots met z'n allen?quote:Op zondag 13 januari 2008 18:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Technisch gesproken klopt dat ja
De Zeeuw irriteert me elke keer meer als ie tegen Ajax speelt, Bekerfinale was ie schijtirritantquote:Op zondag 13 januari 2008 18:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo iets hoorde ik ook ja. Weet niet of het klopt. Hoe dan ook, ontzettend dom van De Zeeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |