Zijn daar nog beelden of geluidsbestanden van?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:44 schreef BigFire het volgende:
De transfer van Alves, van Alves van Alves
De transfer van Alves die is al tien keer afgekets.
Miljoenen, miljoenen dat is het niet het probleem.
Maar alkmaar, maar alkmaar,
wie wil daar nou nog heen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verthongen is sowieso al elke wedstrijd een vaste waarde achterin. En nog een goed schot in de benen ookquote:Op zondag 13 januari 2008 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ook props voor Vertonghen trouwens. Speelde een dijk van een wedstrijd.
ja echt. elke keer weer. ik irriteer me er erg aanquote:Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef dronkeykong het volgende:
Oh ja Leo Driessen krijg eens een hartverzakking met je anti Ajax gelul elke keer als je commentator bent
in '95 was hij nog oke. waar is het mis gegaan? is Leo Driessen een succes supporter?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef dronkeykong het volgende:
Oh ja Leo Driessen krijg eens een hartverzakking met je anti Ajax gelul elke keer als je commentator bent
Hoeveel % van de AZ supporters schat je in als gloryhunters?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:13 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er vandaag weer terug zijn gegaan van AZ naar Ajax...
Laat die klapmongolen aub daar blijvenquote:Op zondag 13 januari 2008 17:13 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er vandaag weer terug zijn gegaan van AZ naar Ajax...
Zo'n 40 tot 50.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoeveel % van de AZ supporters schat je in als gloryhunters?
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:17 schreef Trancelocator het volgende:
Je kan Leo Driessen moeilijk ongelijk geven als hij zegt dat Ajax wint van een middenmoter.
Denk je nou echt dat hij daar met zn az sjaal heeft gezeten. Allemaal stoere praatjes op internetquote:Op zondag 13 januari 2008 17:21 schreef w00h00 het volgende:
Weet iemand of die gozer op 409 nog klappen heeft gehad met z'n az sjaal?
Nou ja, zelfs dan is 6-1 nog reden voor wat vermaak. Zeker na de wedstrijden tegen nac, excelsior en het altijd lastige vvv.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:17 schreef Trancelocator het volgende:
Je kan Leo Driessen moeilijk ongelijk geven als hij zegt dat Ajax wint van een middenmoter.
Aaah laat Van Praag nou voor 1 keertjequote:Op zondag 13 januari 2008 17:18 schreef Blight het volgende:
Die trompetten hoef ik ook niet meer terug btw. We zijn Oranje niet.
Flagen?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe vonden jullie Suarez? Ik vond hem bij flagen echt briljantHij verdiende echt een doelpuntje
![]()
Wat een koppel: Suarez-Huntelaar
Kijk een stukje terug daar heb ik mijn credits gegeven richting Suarez. Dit keer geen gezeur geen onnodig gekap en helemaal geen stomme schwalbe. Goed de ruimtes in de 2e helft gezocht alleen jammer genoeg geen doelpunt.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe vonden jullie Suarez? Ik vond hem bij flagen echt briljantHij verdiende echt een doelpuntje
![]()
Wat een koppel: Suarez-Huntelaar
Terwijl Van Gaal de schuld neerlegd bij De Zeeuw.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:25 schreef StarGazer het volgende:
Die reacties op azfanpage.nl . Het ligt allemaal aan Luinge
6-1 is natuurlijk wel afgetekend. Hoewel AZ ook al een tijdje niet goed draait (en gewoon staat waar het hoort te staanquote:Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, zelfs dan is 6-1 nog reden voor wat vermaak. Zeker na de wedstrijden tegen nac, excelsior en het altijd lastige vvv.
Is Me-Wesley hier ergens?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Kijken jullie vanavond allemaal nog maar even goed naar studio voetbal. Als die bal geheel over de lijn was neem ik tot ajax bovenaan staat De Zeeuw in mn usericon.
Kennedy speelde verder wel matig.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:32 schreef Jasza het volgende:
Kennedy in de 89e minuut naar ons op Zuid ff met ze vuisten, prachtig die vent
Anders wordt dat een dure bankzitterquote:Op zondag 13 januari 2008 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kennedy speelde verder wel matig.
Hoop toch echt dat Luque nog aan spelen toe gaat komen.
BWHAHAHA ik d8 al toen ik ze hoorde, van huh dat is Ajax toch niet! maar toen viel het kwartje, omg echt rot op met dat geneuks.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:18 schreef Blight het volgende:
Die trompetten hoef ik ook niet meer terug btw. We zijn Oranje niet.
Die zat me trouwens een partij chagrijnig op de bank, kon het volgens mij niet eens opbrengen om z'n handen uit z'n zakken te halen als er een speler gewisseld werd en op de bank plaatsnamquote:Op zondag 13 januari 2008 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kennedy speelde verder wel matig.
Hoop toch echt dat Luque nog aan spelen toe gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |