is maar goed ook.quote:
Het was hands achter de lijn, dus onterecht. De rode kaart was dus gratis, het doelpunt niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:20 schreef F1Bas het volgende:
Penalty en rood terecht?
Kan helaas niet kijken.
Huntelaar kopte de bal in en de Zeeuw haalde hem achter de lijn weg met z'n hand maar de scheids dacht dat ie hem op de lijn weghaalde met z'n hand dus eigenlijk was het gewoon een doelpunt zonder rood en penalty. Ik verheug me nu al op de persconferentie van Louisquote:Op zondag 13 januari 2008 15:20 schreef F1Bas het volgende:
Penalty en rood terecht?
Kan helaas niet kijken.
Het was al een doelpunt, dus dan kan het toch geen hands meer zijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Penalty nee, rood terecht.
Bedoel ermee te zeggen dat het eigenlijk al een doelpunt was dus is de penalty niet meer nodig, maar of het nu voor of achter de lijn is de Zeeuw probeerde ajax bewust de goal te ontnemen, dus geel/rood(interpretatie laat ik aan de scheidsrechter over).quote:Op zondag 13 januari 2008 15:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het was al een doelpunt, dus dan kan het toch geen hands meer zijn.
Over 2 weken hebben we misschien wel een verdediger terug, volgende week niet.quote:
Hoezo is de penalty dan niet terecht?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Penalty nee, rood terecht.
Lees hierboven.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo is de penalty dan niet terecht?!!!
Volgens mij ben je net zo stoned als Urby.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:31 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind Urby trouwens vrij goed spelen
Omdat ie al zat bedoelt hij denk ik.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo is de penalty dan niet terecht?!!!
Ik heb Heitinga er liever bij tegen Utrecht.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Over 2 weken hebben we misschien wel een verdediger terug, volgende week niet.
Ik houd m'n hart elke keer vast als die bal naar links gaat. Ik hoop elke keer dat ik een bril odig heb en dat het Davids is die de bal heeft en niet Urbyquote:Op zondag 13 januari 2008 15:31 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind Urby trouwens vrij goed spelen
Tja, als de bal al over de achterlijn is, dan is het vermeende hands vergelijkbaar met de bal uit het net vissen.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Bedoel ermee te zeggen dat het eigenlijk al een doelpunt was dus is de penalty niet meer nodig, maar of het nu voor of achter de lijn is de Zeeuw probeerde ajax bewust de goal te ontnemen, dus geel/rood(interpretatie laat ik aan de scheidsrechter over).
Dus als je de bal oppakt na een goal is het rood?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Bedoel ermee te zeggen dat het eigenlijk al een doelpunt was dus is de penalty niet meer nodig, maar of het nu voor of achter de lijn is de Zeeuw probeerde ajax bewust de goal te ontnemen, dus geel/rood(interpretatie laat ik aan de scheidsrechter over).
De intentie om de bal tegen te houden als veldspeler bij een kans op doel, waar het spel nog niet stil lag.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus als je de bal oppakt na een goal is het rood?
Dat hij intentie had om hands te maken is irrelevant, het spel lag al stil, want goal.
zolang de scheids niet naar de stip wijst is het nog geen goal en ligt het spel dus niet stil.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus als je de bal oppakt na een goal is het rood?
Dat hij intentie had om hands te maken is irrelevant, het spel lag al stil, want goal.
Ja dat bedoel ik ook eigelijkquote:Op zondag 13 januari 2008 15:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij ben je net zo stoned als Urby.
Hij speelt minder slecht dan normaal....
Perez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |