quote:Op zondag 13 januari 2008 02:13 schreef Noshiba het volgende:
KOMOOOP KONIJNTJE WIEBELEN!!!!!!!1
ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zondag 13 januari 2008 02:18 schreef Scorpie het volgende:
Perez en Davids zijn gewoon 2 basis spelers die het verschil kunnen gaan maken morgen.
Ik hoop dat je niet gelijk hebt.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:18 schreef Scorpie het volgende:
Perez en Davids zijn gewoon 2 basis spelers die het verschil kunnen gaan maken morgen.
Vorige keer wonnen we zelfs zonder die tweequote:Op zondag 13 januari 2008 02:18 schreef Scorpie het volgende:
ze moeten vandaag hoor, hopelijk weet Ajax dat wel. Anders is het een overwinning voor AZquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 04:31 schreef kleinzusje het volgende:Net thuis van een feestje ( Sylvie wil weer terug naar N holland
)
Truste![]()
Dan voorzie ik een scheidingquote:Op zondag 13 januari 2008 04:31 schreef kleinzusje het volgende:Net thuis van een feestje ( Sylvie wil weer terug naar N holland
)
Truste![]()
Whehehe, tja het was al laatquote:Op zondag 13 januari 2008 02:25 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet gelijk hebt.
En dan doel ik op het woord morgen.
quote:Ajax ging voor Braziliaan Éder Luis
Ajax heeft onlangs een bod van zeven miljoen euro gedaan op de Braziliaan Éder Luís van Atlético-MG.
Het bod van de Amsterdammers op de aanvallende middenvelder werd door de Brazilianen van tafel geveegd, weet Futebol Interior.
De 22-jarige speler maakt de laatste tijd veel indruk, maar heeft nog wel een contract tot 2011 bij zijn club.
Het is ook nooit goed he?quote:Op zondag 13 januari 2008 11:27 schreef Longmen het volgende:
We moeten verdedigers hebben, geen aanvallers
[..]
Gabri - Perez - Davids..quote:Op zondag 13 januari 2008 11:39 schreef versteegrob het volgende:
Spannend! Ben benieuwd naar het middenveld
quote:Op zondag 13 januari 2008 11:02 schreef Noshiba het volgende:
jaaaaa, graag iedereen vanmiddag al die kutaz'ers die ook nog een scc hebben bij ons ajax met harde hand verwijderen uit je vak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |