Geblesseerd.. Is op de weg terug. Ben blij dat hij vanavond niet heeft gespeeld, laat hem maar wat wedstrijden rust nemen. Dikke media hetze op hem.quote:
Bedoel je Messi?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tja, de Copa is inderdaad niet het belangrijkste. Redt hij Schalke?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zo, de beker winnen jullie dit jaar in ieder geval niet
Ik bedoelde Dinho. Met Messi hou ik nog geen rekening tegen Schalke. Messi kan zich beter op de halve finale richten inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bedoel je Messi?
Denk niet dat hij Schalke gaat halen..
Halve finale misschien wel.
Maar dan mot je wel eerst van Schalke winnen.
Ik ben wel tevreden met Puyol (quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zou proberen om je achterin wat te versterken, dan met name een keeper die echt punten voor je pakt
Rust.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:53 schreef venomsnake het volgende:
Dinho is denk ik wel fit.![]()
Die krijgt nu rust.
Ja, ik geloof liever de verhalen van FC Barcelona dan die roddelkrant Marca.quote:
En je gezonde verstand gebruik je liever niet? Hoeveel wedstrijden heeft DInho de laatste 2 maanden en dit seizoen gespeeld? Als die nou volle toeren heeft staan draaien ok, maar dat lijkt me niet het geval.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, ik geloof liever de verhalen van FC Barcelona dan die roddelkrant Marca.
dat is een beetje de Spaanse Telesport/Telegraaf
Ik vond Ronaldinho de laatste tijd wat in de weg lopen. Dan heeft Barcelona een hele goede fase en gaat de bal rond ..komt hij opeens met een actie die balverlies oplevert en een counter. Zijn echte vorm heeft hij al een poos niet. Ik denk dat hij rustig moet komen en niet geforceerd de actie willen maken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:56 schreef venomsnake het volgende:
Mwah, ik vond hem de laatste wedstrijden prima spelen. Éen van de betere spelers aan de kant van Barcelona. Tuurlijk zijn er problemen, daarom speelt ie nu ook niet. krijgt niet voor niets rust. Kans is groot dat iet er tegen Schalke gewoon weer bij is. Maar Marca maakt een dikke hetze op hem (al heel lang trouwens) en dus geloof ik er werkelijk geen zak meer van wat Marca over Ronaldinho schrijft.
Als je Marca moet geloven de laatste 2 jaar zou Ronaldinho bij Milan spelen, Deco bij Chelsea, Eto'o bij Arsenal, Kaka en Cesc bij Madrid..
Ik heb vandaag de wedstrijd gemist. Heb hem dus niet gezien. Maar de laatste keren dat ik hem zag kon hij het positioneel uitspelen maar ging toch voor de actie vaak met als gevolg balverlies en een counter.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:00 schreef venomsnake het volgende:
Mwah, ik vond hem juist net weer wat beter gaan spelen. Nu hij er niet bij is mis je imo toch een stukje creativiteit. Ik vraag me trouwens af of hij ooit weer zijn oude vorm zal terug krijgen. Maar goed, dat was ook bijna buitenaards.
Dinho is geblesseerd dus speelde vandaag niet.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de wedstrijd gemist. Heb hem dus niet gezien. Maar de laatste keren dat ik hem zag kon hij het positioneel uitspelen maar ging toch voor de actie vaak met als gevolg balverlies en een counter.
Volgende week wordt een heel belangrijk weekend. Er moet tegen Betis gewonnen worden en ik denk dat Sevilla wel wat puntjes kan afsnoepen van Real. Ik heb nog alle vertrouwen in het kampioenschap.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:55 schreef RayMania het volgende:
Wat een knotsgekke competitie! Wéér vier punten, het kan nog!.
Ik hoop voor jou dat je Spaans (Catalaans) beter isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:09 schreef Barcafreak het volgende:
- lap tekst met wishful thinking -
En daar gaat het nu even om..quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar goed, wel een goede overwinning!
Leuk? Wat een slechte wedstrijd zeg. Barcelona zal echt veel en veel beter moeten spelen willen ze ook maar een kleine kans hebben tegen Man Utd. Missen natuurlijk ook wel een paar spelers, maar toch, dit was niet best.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vond het leuk om Barca te zien, mis echt een sport 1 hier, waar al die grote clubs op komen.
Volgende week zeker kijken
Das waar. Al zie ik liever Iniesta dan Deco. Maar vooral Messi scheelt natuurlijk gigantisch veel. Hopen voor Barca dat ie optijd hersteld is.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:48 schreef tong80 het volgende:
Die paar spelers zijn toevallig Ronaldinho, Messi en Deco
Kan alleen nog maar beter gaan
Ik gok dat Rijkaard eerder Henry of Eto'o dan op de bank zet. En dat zou niet meer dan terecht zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 07:08 schreef jojomen4 het volgende:
Dinho en Deco spelen toch niet meer wanneer ze fit zijn. Dus om die te noemen is btje raar. Daarnaast zal Bojan op de bank zitten wanneer Messi terug is, en dat is op dit moment de beslissende man.
quote:FC Barcelona: official statement
www.fcbarcelona.cat
The following statement has been issued by FC Barcelona concerning the future of our chief football coach Frank Rijkaard.
"FC Barcelona emphatically denies that a decision has been taken to replace the football coach, Frank Rijkaard, for the next season. The Dutch manager has a contract until the 2009 season and the Board of Directors has complete confidence in him”.
FC Barcelona
Dit is de volledige selectie voor morgen. Messi en Ronaldinho zullen er niet bij zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie spelen er morgne
Barcelona- Schalke en Manchester United-AS Romaquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie spelen er morgne
heb ik het over rare statements?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:07 schreef Tim86 het volgende:
hij ligt er de rest vh seizoen uit en komt er bij barca amper nog aan te pas, zelfs als hij fit is. Er liggen veel kapers op de kust momenteel ook. Dan is dat toch geen rare statement?
Nee dat zeg je niet maar ik maakte het op uit je vorige post, maar dat heb ik blijkbaar verkeerd begrepenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
heb ik het over rare statements?Vind t wel jammer, niet op basis van dit seizoen overigens.
En ik hoop hetquote:Op woensdag 9 april 2008 20:35 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk dat Barca de CL-finale haalt.
quote:'Tweetal Barça geïsoleerd van de groep'
Barcelona heeft Xavier Sala Martín op het matje geroepen. De voorzitter van de financiële commissie van de Catalaanse club zou enkele gewaagde uitspraken hebben gedaan op de Spaanse radio. Volgens Martín zijn twee spelers van de Spaanse grootmacht de beleidsbepalers een doorn in het oog, namen wil de Spanjaard echter niet noemen. “Ze werken niet, ze doen helemaal niets”, zo foeterde Martín tegenover Catalunya Ràdio. “De helft van de trainingen missen ze omdat ze aan het feesten zijn”. Het rebellerende tweetal is volgens de voorzitter niet geblesseerd, maar zou door de clubleiding disciplinair geschorst zijn.De altijd op sensatie beluste Spaanse media weet vrijwel zeker dat Martín op vedetten Ronaldinho en Deco doelt.
De twee balkunstenaars zijn al weken niet meer terug te vinden op het wedstrijdformulier, volgens de club vanwege diverse blessures. Martín heeft echter een hele andere verklaring. “Bij Barcelona verbergen we de echte reden van hun afwezigheid. We zeggen dat ze geblesseerd zijn, maar ze zijn in werkelijkheid geïsoleerd van de rest van de groep.”
Henry en Eto'o spelen alweer waardeloos.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:35 schreef Chadi het volgende:
Het had al 4-0 moeten staan.. wat een mogelijkheden zeg en wat dom uitgespeeld.. ongeloofelijk.
vond de wedstrijd van vorige week VEEL leukerquote:Op woensdag 9 april 2008 22:42 schreef venomsnake het volgende:
Samenvatting:
-Bojan speelde goed
-Onbegrijpelijke kut wissel van Rijkaard.
-Henry en Eto'o matig
-Oerdomme gele kaart van Puyol
-Saaie wedstrijd
Halve finale!
En daar gaat het om!
Geweldige speler imo, is alleen wat uit vorm..quote:Op woensdag 9 april 2008 22:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een prutser is dat toch ook.
Niet mee eens. Iedereen was aan het genieten van die jongen en dan haalt ie hem eraf. Dat deed ie een tijdje terug ook en toen ging het mis. Haal dan Henry eruit want die bakte er niets van.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:44 schreef Chadi het volgende:
Tuurlijk haal je die jongen eruit .. geen enkel risico lopen met je beste man.
en dan kijken ze zo agressief ?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk (net wat Cruijff zegt) dat die zakdoekjes ook deels voor Bojan waren. Toen Ronaldinho die fenomenale goal tegen Villareal maakte, zwaaiden de socios ook met zakdoekjes. Schijnt iets van een open doekje te zijn.
Ik werd er bang van ja.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en dan kijken ze zo agressief ?
Dat gaat alleen heel erg lastig worden.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:01 schreef Tim86 het volgende:
Barca-Arsenal..zou een leuke herhaling zijn voor de final
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:01 schreef Tim86 het volgende:
gast...quote:Op woensdag 9 april 2008 23:01 schreef Tim86 het volgende:
Wat lul je nou. Door vooral blessures een minder jaar. De vier jaren ervoor de beste van de wereld. Een held is het.quote:Op donderdag 10 april 2008 02:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
willen de Barca fans Ronaldinho behouden? ik zou zeggen lekker verkopen aan AC Milan, hij heeft z'n beste tijd bij Barca gehad.
Messi en Bojan die dan de belangrijke spelers gaan worden
Henry zal wel weer vertrekken? Kan de link met KJH en Barca al steeds beter voorstellen...quote:Op woensdag 9 april 2008 22:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Henry en Eto'o spelen alweer waardeloos.
Erg mooie foto's.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:36 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, Henry staat bij Barca vooral van de vleugel. Iets waar KJH natuurlijk niet kan spelen als echte spits...quote:Op donderdag 10 april 2008 08:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
Henry zal wel weer vertrekken? Kan de link met KJH en Barca al steeds beter voorstellen...
Matige wedstrijd maar halve finale idd.
Ja is natuurlijk zo. Maar denk dat er wel wat voorhoede spelers vertrekken...quote:Op donderdag 10 april 2008 10:24 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hmm, Henry staat bij Barca vooral van de vleugel. Iets waar KJH natuurlijk niet kan spelen als echte spits...
Amen.quote:Op donderdag 10 april 2008 05:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Door vooral blessures een minder jaar. De vier jaren ervoor de beste van de wereld. Een held is het.
haha lees nu mijn eigen post terug..wtfquote:Op woensdag 9 april 2008 23:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben geen fan van Huntelaar, ondanks dat hij veel scoort.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:52 schreef Omnifacer het volgende:
KJH zou hier erg goed in passen venom! Misschien is het voor Rijkaard ook beter om op te stappen.
Misschien is dat het juist. Het hoeven niet allemaal fijnbesnaarde technici te zijn. Als KJH er gewoon 22 inlegt vind ik het allemaal prima, dan mag het een naar kereltje zijn. Dat laatste is zelfs noodzakelijk om het daar te redden.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Huntelaar, ondanks dat hij veel scoort.
Vind het gewoon een gniepig en naar ventje..
Ik zie liever een speler die ook nog eens een actie in huis heeft.
Huntelaar vind ik meer een speler voor ManU of Madrid.
Rijkaard zal inderdaad wel vertrekken, ergens vind ik dat wel jammer. Maar misschien is het wel het beste.
Van mij mag Pep het dan overnemen, ondanks dat hij onervaren is. Wel een echt Barcelona mens.
De vier jaren daarvoor de beste van de wereld?quote:Op donderdag 10 april 2008 05:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Door vooral blessures een minder jaar. De vier jaren ervoor de beste van de wereld. Een held is het.
Uitgesloten.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:30 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb sowieso het idee dat Henry terug naar Engeland gaat. Hij schijnt zijn familie erg te missen.
Mwah, hij is voor een relatief koopje de deur uitgewandeld bij onsquote:Op donderdag 10 april 2008 13:52 schreef Omnifacer het volgende:
Venom, die foto's zijn erg mooi!
ten tweede was hij veel te duur,
Maar dat komt van wiki af, weet niet hoe betrouwbaar het is.quote:Met de transfer naar FC Barcelona was 24 miljoen euro gemoeid, maar dit bedrag kan met drie miljoen verhoogd worden als Henry succes heeft met FC Barcelona
Droom lekker verder johquote:Op donderdag 10 april 2008 14:30 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb sowieso het idee dat Henry terug naar Engeland gaat. Hij schijnt zijn familie erg te missen.
Verder vind ik Valdes ook prima, gewoon laten staan, echte Catalaan.
Ik heb nog altijd vertrouwen in Eto'o en zou het echt zonde vinden als hij zou vertrekken.
Maar als dat toch zou gebeuren probeer dan de volgende speler te halen:
Wat is daar in godsnaam ''quote:Op donderdag 10 april 2008 20:09 schreef jojomen4 het volgende:
Marktwaarde van Benzema 70 miljoen.Voor mij weer een bevestiging dat je de ballen verstand hebt van alles wat met voetbal te maken hebt.
Rustig maar hoor..quote:Op donderdag 10 april 2008 19:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Droom lekker verder joh. Hij heeft onlangs zijn belofte ingelost en z'n contract opgewaardeerd.
Hij gaf laatst in een interview aan dat hij zijn familie (met name de kids) erg mist en dat dat meespeelt in zijn mindere presteren, al zal dat eigenlijk niet moeten gebeuren.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uitgesloten.
Hij zal nooit voor een andere club als Arsenal spelen en ik geloof niet dat AW hem terug zou kopen.
quote:De Turken lijken echter te kiezen voor Samuel Eto'o. Voor de lieve som van 90 miljoen euro verkast de Kameroener naar de lijstaanvoerder van de Süper Lig. (Marca)
quote:Barça heeft Messi terug maar mist Bojan, Henry en Iniesta
Lionel Messi keert terug in de wedstrijdselectie van Barcelona, maar coach Frank Rijkaard neemt Thierry Henry, Bojan Krkic en Andrés Iniesta niet mee naar Huelva voor het uitduel met Recreativo.
De drie laatsten hielden allen een blessure over aan het treffen van afgelopen woensdag met Schalke 04 in de kwartfinale van de Champions League. Henry heeft last van zijn rechterachillespees, Bojan heeft een verrekking in zijn rechterbeen en Iniesta kampt met een onwillige linkerknie. De drie, die tegen Schalke nog in de basis begonnen, hebben allen lichte kwetsuren.
Messi maakt zijn rentree in de selectie. De Argentijn heeft al vijf weken niet meer gevoetbald, sinds hij op 4 maart een hamstringblessure opliep in het Champions League-duel met Celtic. Aangezien naast Henry, Krkic en Iniesta ook Ronaldinho en Deco nog in de ziekenboeg zitten, is het zeer waarschijnlijk dat de twintigjarige international in de basis zal beginnen. Hij maakte negen doelpunten in 22 competitieduels.
En wat gaat Arsenal met dat geld doen dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En als je daar nog eens 60 mio bij legt mogen jullie Cesc halen? deal?
In heul veul jeugdspelers investeren natuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En wat gaat Arsenal met dat geld doen dan?
Een reserve stadion bouwen?
Denk dat het een droom van bijna iedere Catalaan is, een middenveld met Xavi, Cesc en Iniesta.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar geloof ik weinig van eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:48 schreef venomsnake het volgende:
[.
Las trouwens laatst wel ergens dat barcelona de eerste optie op hem heeft, als hij ooit besluit Arsenal te verlaten.
Ik vind Cesc een geweldige speler, maar ben dik tevreden met Xavi, Iniesta en Yaya hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk dat het een droom van bijna iedere Catalaan is, een middenveld met Xavi, Cesc en Iniesta.
Meneer de betERweter.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam '''' meneer de beterweter?
Als je ziet dat Essien Lyon verliet voor 40 miljoen op 23/24 jarige(?) leeftijd kijk ik er niet van op. Lyon staat er trouwens bekend om geen enkele cent af te dwingen van hun vraagprijs.
Trouwens het bedrag van ongeveer 70 miljoen verzin ik natuurlijk niet ter plekke. Dit is meerdere malen door diverse sites naar buiten gebracht. Of het dan daadwerkelijk op waarheid berust laat ik in het midden.
Le-zen. Nergens zeg ik dat de marktwaarde bepaald wordt door de media, maar dat ik alleen maar lees. En nogmaals (zucht) of het op waarheid berust weet ik niet maar het is niets meer dan een vermoeden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Meneer de betERweter.Niet gewoon betweter?
![]()
Lieve Cyberia, sinds wanneer word de marktwaarde van een speler bepaald door roddelbladen en kranten die graag flauwekul schrijven? Of geloof jij nu ook echt dat Eto'o naar Turkije gaat voor 90 miljoen?
Jij zegt in je eerste post dat de marktwaarde van Benzema 70 miljoen is. In je 2de post (je reactie op mijn "quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Le-zen. Nergens zeg ik dat de marktwaarde bepaald wordt door de media, maar dat ik alleen maar lees.
Dit vermoeden slaat gewoon helemaal nergens op. Iemand met maar 5% verstand van voetbal begrijpt dat er geen club op de wereld zal zijn die 70 miljoen voor Benzema neerlegt deze zomer.quote:En nogmaals (zucht) of het op waarheid berust weet ik niet maar het is niets meer dan een vermoeden.
Dat Lyon 70 miljoen vraagt wil niet zeggen dat die prijs de marktwaarde is. Als ik 100.000 euro vraag voor een Peugeot 205 en niemand koopt hem dan is de waarde van die 205 toch geen ton?quote:In de voetballerij hoef je nu nergens meer van op te kijken. Dat is wel gebleken tijdens de transfers in de afgelopen 2 jaar. Als ik kijk naar de handelswijze van Lyon zou hun vraagprijs van 60/70 miljoen voor hun reëel zijn.
Dit heeft verder niks met de waarde van Benzema te maken maar ik wil best even reageren.quote:Tenslotte mag hij dit seizoen dan wel écht uitgebloeid zijn, maar hij heeft wel bewezen dat hij een spits met uitzonderlijk hoge kwaliteiten. Noem mij eens een completere spits in de afgelopen jaren op 21-jarige leeftijd.
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Huntelaar, ondanks dat hij veel scoort.
Vind het gewoon een gniepig en naar ventje..
quote:Barcelona maakt op zijn beurt werk van Karim Benzema. Txiki Begiristain, technisch directeur van de Catalanen, was dinsdag in Lyon om een gesprek met de zaakwaarnemers van de aanvaller van Olympique Lyon te voeren. (El Mundo Deportivo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |