Ik ben geen fan van Huntelaar, ondanks dat hij veel scoort.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:52 schreef Omnifacer het volgende:
KJH zou hier erg goed in passen venom! Misschien is het voor Rijkaard ook beter om op te stappen.
Misschien is dat het juist. Het hoeven niet allemaal fijnbesnaarde technici te zijn. Als KJH er gewoon 22 inlegt vind ik het allemaal prima, dan mag het een naar kereltje zijn. Dat laatste is zelfs noodzakelijk om het daar te redden.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Huntelaar, ondanks dat hij veel scoort.
Vind het gewoon een gniepig en naar ventje..
Ik zie liever een speler die ook nog eens een actie in huis heeft.
Huntelaar vind ik meer een speler voor ManU of Madrid.
Rijkaard zal inderdaad wel vertrekken, ergens vind ik dat wel jammer. Maar misschien is het wel het beste.
Van mij mag Pep het dan overnemen, ondanks dat hij onervaren is. Wel een echt Barcelona mens.
De vier jaren daarvoor de beste van de wereld?quote:Op donderdag 10 april 2008 05:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Door vooral blessures een minder jaar. De vier jaren ervoor de beste van de wereld. Een held is het.
Uitgesloten.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:30 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb sowieso het idee dat Henry terug naar Engeland gaat. Hij schijnt zijn familie erg te missen.
Mwah, hij is voor een relatief koopje de deur uitgewandeld bij onsquote:Op donderdag 10 april 2008 13:52 schreef Omnifacer het volgende:
Venom, die foto's zijn erg mooi!
ten tweede was hij veel te duur,
Maar dat komt van wiki af, weet niet hoe betrouwbaar het is.quote:Met de transfer naar FC Barcelona was 24 miljoen euro gemoeid, maar dit bedrag kan met drie miljoen verhoogd worden als Henry succes heeft met FC Barcelona
Droom lekker verder johquote:Op donderdag 10 april 2008 14:30 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb sowieso het idee dat Henry terug naar Engeland gaat. Hij schijnt zijn familie erg te missen.
Verder vind ik Valdes ook prima, gewoon laten staan, echte Catalaan.
Ik heb nog altijd vertrouwen in Eto'o en zou het echt zonde vinden als hij zou vertrekken.
Maar als dat toch zou gebeuren probeer dan de volgende speler te halen:
Wat is daar in godsnaam ''quote:Op donderdag 10 april 2008 20:09 schreef jojomen4 het volgende:
Marktwaarde van Benzema 70 miljoen.Voor mij weer een bevestiging dat je de ballen verstand hebt van alles wat met voetbal te maken hebt.
Rustig maar hoor..quote:Op donderdag 10 april 2008 19:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Droom lekker verder joh. Hij heeft onlangs zijn belofte ingelost en z'n contract opgewaardeerd.
Hij gaf laatst in een interview aan dat hij zijn familie (met name de kids) erg mist en dat dat meespeelt in zijn mindere presteren, al zal dat eigenlijk niet moeten gebeuren.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uitgesloten.
Hij zal nooit voor een andere club als Arsenal spelen en ik geloof niet dat AW hem terug zou kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |