Kom op zeg, het gaat om een baantje bij de Action. Daar moet je sowieso weg willen, arbeidsconflict of nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:37 schreef mgerben het volgende:
[..]
Beetje jammer.
Je hebt volledig gewonnen, je b-leider moest toegeven dat ze alles heeft verzonnen om je onder druk te zetten, en nu wil je weg omdat er iets niet helemaal lekker ging.
Het hele leven zit barstensvol dingen die niet altijd lopen zoals we zelf graag willen, en daar komen we lang niet altijd zo goed uit als jij nu.
Wat wil je doen de rest van je leven? Meteen weglopen als je niet op de goede manier over je bol wordt geaaid?
Uit de OP:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:37 schreef mgerben het volgende:
Je hebt volledig gewonnen, je b-leider moest toegeven dat ze alles heeft verzonnen om je onder druk te zetten, en nu wil je weg omdat er iets niet helemaal lekker ging.
Denk dus dat dit meer de spreekwoordelijke druppel was.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:27 schreef Chanz0r het volgende:
Ik ben hier nu net 2 maanden en meteen vanaf het begin had ik het gevoel al dat ik niet helemaal op m'n plek was daar. Toch maar gebleven, doorgewerkt, en niet zeuren.
Dat is bij ons ook zo opvallend... 40% van alle ziektedagen vallen op vrijdag of op maandag...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:34 schreef gargamel het volgende:
Wellicht hebben ze niet zulke goede ervaringen met ziekmeldingen, op vrijdag en maandag melden zich bijvoorbeeld de meeste mensen ziek, met name vrijdag. Kan bijna geen toeval zijn
Dan zou ik juist gaan en hem met een stalen of stralend gezicht (quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:39 schreef Chanz0r het volgende:
Ik zie het ook niet bepaald zitten om nu te gaan werken. Helemaal ook omdat de leidinggevende waarmee het begonnen is dan aan het werk zal zijn.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:45 schreef Chanz0r het volgende:
Wat wil ik doen de rest van m'n leven ? iig niet als stront behandeld worden en blijven werken in een omgeving waarvan ik weet dat er continue achter m'n rug om over me gepraat zal worden, en helemaal niet voor het belachelijke 3,67 per uur.
Ik heb de intentie om m'n eigenwaarde te behouden, en door daar te blijven werken zal dat echt niet beter gaan.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan zou ik juist gaan en hem met een stalen of stralend gezicht () tegemoet treden: dikke middelvinger aan hem
Inderdaad, de eer aan jezelf houden.quote:Hoi, ik ben weer beter![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |