abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:38:38 #101
331 Merel
Be here now.
pi_56049916
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:37 schreef mgerben het volgende:

[..]

Beetje jammer.
Je hebt volledig gewonnen, je b-leider moest toegeven dat ze alles heeft verzonnen om je onder druk te zetten, en nu wil je weg omdat er iets niet helemaal lekker ging.

Het hele leven zit barstensvol dingen die niet altijd lopen zoals we zelf graag willen, en daar komen we lang niet altijd zo goed uit als jij nu.

Wat wil je doen de rest van je leven? Meteen weglopen als je niet op de goede manier over je bol wordt geaaid?
Kom op zeg, het gaat om een baantje bij de Action. Daar moet je sowieso weg willen, arbeidsconflict of niet
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:39:04 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56049924
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:37 schreef mgerben het volgende:
Je hebt volledig gewonnen, je b-leider moest toegeven dat ze alles heeft verzonnen om je onder druk te zetten, en nu wil je weg omdat er iets niet helemaal lekker ging.
Uit de OP:
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:27 schreef Chanz0r het volgende:
Ik ben hier nu net 2 maanden en meteen vanaf het begin had ik het gevoel al dat ik niet helemaal op m'n plek was daar. Toch maar gebleven, doorgewerkt, en niet zeuren.
Denk dus dat dit meer de spreekwoordelijke druppel was.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56049931
Ik heb een 4 uren contract. er werk meestal rond de 12/13 uur in de week.

Ik zie het ook niet bepaald zitten om nu te gaan werken. Helemaal ook omdat de leidinggevende waarmee het begonnen is dan aan het werk zal zijn.

En dat geld..nouja ik werk donderdags maar van 6 tot 9, dus dat is 3 uurtjes. Zoek vervolgens het minimum uur loon van een 18 jarige op, en je weet dat ik om het geld iig niet zal gaan .

Daarbij weet ik altijd dondersgoed wat ik moet zeggen, in m'n hoofd, maar als het puntje bij het paaltje komt vind ik het in dit soort situaties echt lastig om voor mezelf op te komen en alles te zeggen wat ik van te voren bedacht had, dus het feit dat ik al contact op heb genomen met het hoofdkantoor, een klacht heb ingedient, en vervolgens m'n eigen filliaal gebeld heb gezegt wat ik er van vind en m'n ontslag heb ingedient..is opzich al heel wat
It's hypocritical of you, do as you say, not as you do.
pi_56049965
Hoppa, wegens mental-illness niet meer werken, moeten ze je nog 4uur per week doorbetalen ook!
pi_56049981
En idd. dit is de druppel.

Dat het effe duidelijk is, ik ben absoluut niet iemand die opgeeft als het even niet gaat zoals ik graag zou willen. Ik heb echt wel meer tegenslagen gehad. Maar wie ben jij om zo over me te oordelen ?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:42:44 #106
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_56050003
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:34 schreef gargamel het volgende:
Wellicht hebben ze niet zulke goede ervaringen met ziekmeldingen, op vrijdag en maandag melden zich bijvoorbeeld de meeste mensen ziek, met name vrijdag. Kan bijna geen toeval zijn
Dat is bij ons ook zo opvallend... 40% van alle ziektedagen vallen op vrijdag of op maandag...
pi_56050081
Wat wil ik doen de rest van m'n leven ? iig niet als stront behandeld worden en blijven werken in een omgeving waarvan ik weet dat er continue achter m'n rug om over me gepraat zal worden, en helemaal niet voor het belachelijke 3,67 per uur.

Ik heb de intentie om m'n eigenwaarde te behouden, en door daar te blijven werken zal dat echt niet beter gaan.
pi_56050233
Die bedrijfsleider probeerder zich er mooi uit te lullen ! Goed gehandeld en ben benieuwd of die bedrijfsleider er nog wel blijft werken
Fingerspitzgefühl
pi_56050388
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:39 schreef Chanz0r het volgende:
Ik zie het ook niet bepaald zitten om nu te gaan werken. Helemaal ook omdat de leidinggevende waarmee het begonnen is dan aan het werk zal zijn.
Dan zou ik juist gaan en hem met een stalen of stralend gezicht ( ) tegemoet treden: dikke middelvinger aan hem
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  † In Memoriam † dinsdag 15 januari 2008 @ 16:10:56 #110
43556 miss_dynastie
pi_56050639
Als je een 4-uren contract hebt en het boeltje uit wil zitten, dan zou ik zeker niet meer dan die 4 uur gaan werken. Ik geef je trouwens groot gelijk: je hebt het niet naar je zin, wordt niet tof behandeld, baantjes zat, weg ermee
pi_56050674
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:45 schreef Chanz0r het volgende:
Wat wil ik doen de rest van m'n leven ? iig niet als stront behandeld worden en blijven werken in een omgeving waarvan ik weet dat er continue achter m'n rug om over me gepraat zal worden, en helemaal niet voor het belachelijke 3,67 per uur.

Ik heb de intentie om m'n eigenwaarde te behouden, en door daar te blijven werken zal dat echt niet beter gaan.
3,67 euro per uur !? Ik verdiende 5 jaar geleden als 15/16jarige al 3,67.. en ook niet in een hoogstaand bedrijf, in een slagerij in een supermarkt

Verders: Goed dat je weggaat
pi_56050849
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:59 schreef r_one het volgende:

[..]

Dan zou ik juist gaan en hem met een stalen of stralend gezicht ( ) tegemoet treden: dikke middelvinger aan hem
quote:
Hoi, ik ben weer beter
Inderdaad, de eer aan jezelf houden.
pi_56051335
Dank .

M'n toekomst hangt niet van mijn bijbaantje bij de action af dacht ik zo.. en ja 3,67
Hiervoor werkte ik bij de mcdonalds (Oke, lach allemaal maar even ) en daar verdiende ik zelfs meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')