Maanden zelfs?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:34 schreef Pheno het volgende:
Kunnen we niet een paar maanden vooruit spoelen?
Nha, meteen finale ofzo, het merendeel is gewoon te slecht om er in te houden. Het lijkt me vrij duidelijk wie er gaat winnen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maanden zelfs?
Je wil de nieuwe reeks al?
Ja, en dezelfde vlakheid.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Soms heb ik het idee dat Jerney medicijnen tegen psychoses slikt. Ik ken een aantal mensen die daar medicijnen tegen slikken, en die hebben een vergelijkbare motoriek.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Soms heb ik het idee dat Jerney medicijnen tegen psychoses slikt. Ik ken een aantal mensen die daar medicijnen tegen slikken, en die hebben een vergelijkbare motoriek.
Nu is het probleem van de stemmen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:28 schreef Treezz het volgende:
1) Nathalie !!
2) Pauline
3 ) Sharlene
En verders
Bas, en neil opzouten
Er zijn in eerdere rondes echt al veel meiden gesneuveld die aanzienlijk beter waren dan de jongens die door mochten. Wat mij betreft had er dit jaar geen enkele man in de liveshows gestaanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:37 schreef Treezz het volgende:
weetje, op webpiraat.nl ook een forum , maar voor wat de jongere generaties --> pubermeisjes
Hebben van die gare domme vreemde ideeén..
Een meisje wil dat neil er moet blijven omdat er anders zo veel meisjes overblijven
![]()
Het gaat om de stemmen he?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:41 schreef Re het volgende:
zo lekker die Nathalie... daarna Charlene, Pauline, Nikky ... Mirjam vond ik de beste van de rest wat toch op een nivoortje kelder zit
Ja dat is altijd zo kut, en daar speelden ze leuk meequote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het gaat om de stemmen he?
De top 3 is op de fora wel duidelijk, maar als iedereen denkt dat die of die er toch wel door is, maar er wordt niet op gestemd, dan ligt de beste er ook uit.
Dat probeert de jury al 3 weken duidelijk te maken (natuurlijk in opdracht van RTL om te laten stemmen, maar zo werkt het programma wel)
Lekker simpel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu is het probleem van de stemmen.
Ik heb 3x op Pauline gestemd, omdat dat mijn favoriet is.
En het lijkt op verschillende fora dat Nathalie de overweldigende winnares is vanavond maar als niemand stemt?!?!?!?
Ik stem standaard 3x op mijn favoriet van de avond en niet op de topper van de avond. En Pauline is mijn favoriet, dus stem niet op Nathalie, ook al was ze vanavond de beste.
En ik ben benieuwd wie er uit gaat, want buiten Nathalie, Pauline en Charlene was de rest werkelijk pure baggerzang.
Ik hoop dat Bas eruit gaat.
Nigel zal wel blijven om zijn uiterlijk en een paar meiden ook.
Dus ik hoop Bas of Neil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |