quote:'Alves gaat voor twintig miljoen naar Middlesbrough'
13/01/2008 10:54
Middlesbrough lijkt de strijd om Afonso Alves te gaan winnen. AZ mag dan haar zinnen hebben gezet op een arbitragezaak, de Engelse club zou afgelopen week tot een akkoord zijn gekomen met de Braziliaanse spits, melden The Independent en De Telegraaf.
Boro is bereid zijn twintig miljoen euro neer te tellen voor Alves, een recordbedrag voor The Teessiders. De 26-jarige spits was afgelopen vrijdag bij der club op bezoek om zijn transfer af te ronden. Hij doorstond de medische keuring en kan er voor 4,5 seizoen tekenen.
Woensdag heeft er een delegatie van Middlesbrough in Nederland succesvol onderhandeld met SC Heerenveen. Op de website van de Engelse club zou zelfs al een foto van Alves in zijn nieuwe Boro-shirt hebben gestaan, al werd die kort na publicatie verwijderd.
Mocht Middlesbrough erin slagen Alves vast te leggen, dan zal coach Gareth Southgate moeten hopen dat het de international lukt een werkvergunning te krijgen, aangezien hij nog niet voldoet aan de Britse eisen. Omdat de spits van SC Heerenveen van buiten de EU afkomstig is, moet hij driekwart van de interlands die Brazilië de laatste twee jaar heeft gespeeld, hebben meegedaan. Beide partijen moeten hopen op een uitzonderingspositie
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 13 januari 2008 12:44 schreef patrickt37 het volgende:
Ik krijg toch langzaam het idee dat SCH een smerig spelletje heeft gespeeld.
* SCH is onSChuldigquote:Op zondag 13 januari 2008 12:44 schreef patrickt37 het volgende:
Ik krijg toch langzaam het idee dat SCH een smerig spelletje heeft gespeeld.
Waarom eigenlijk? Ik ben niet geheel onpartijdig maar zie niet direct aanwijzingen wat Heerenveen nu fout heeft gedaan...quote:
Zoals je kan lezen heeft Heerenveen woensdag met boro om de tafel gezeten. Echter terwijl ze al een schriftelijke, zoniet mondelinge afspraak hadden met AZ.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik ben niet geheel onpartijdig maar zie niet direct aanwijzingen wat Heerenveen nu fout heeft gedaan...
Als ik het goed begrijp dan verliep het contract met AZ op 5 januari en was de situatie daarna weer helemaal blanco. Woensdag was het lang 5 januari geweest. Die afspraak met AZ was al verlopen toen.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zoals je kan lezen heeft Heerenveen woensdag met boro om de tafel gezeten. Echter terwijl ze al een schriftelijke, zoniet mondelinge afspraak hadden met AZ.
Dit vind ik ronduit onbeschoft, en zeker dat je deze belangstelling niet kenbaar maakt aan het adres van AZ.
Heb jij mijn verhaal net gelezen?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zoals je kan lezen heeft Heerenveen woensdag met boro om de tafel gezeten. Echter terwijl ze al een schriftelijke, zoniet mondelinge afspraak hadden met AZ.
Dit vind ik ronduit onbeschoft, en zeker dat je deze belangstelling niet kenbaar maakt aan het adres van AZ.
Om het weer aan buitenlanders uit te gevenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:36 schreef w00h00 het volgende:
Goed voor de economie dat we 20 miljoen vanuit England ontvangen
Ik ben het helemaal met je eens maar dat ligt volgens mij nog net iets anders. Het zou zelfs raar zijn als Heerenveen met AZ gaat praten over de belangstelling van Boro. Dat mag helemaal niet volgens mij. Er was een afspraak met AZ met een duidelijke einddatum en die was verlopen.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:36 schreef dagizmo het volgende:
Nee hoor, dat Heerenveen er nu uit is met Middlesbrough is net zo netjes verlopen op de manier waarop AZ Alves heeft vastgelegd. Als AZ niet met Heerenveen praat, dan hoeft Heerenveen nu ook niet met AZ te praten omdat Boro nu interesse heeft.
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:36 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Trouwens, er worden nooit spelers verkocht tegen hun wil in. Dus AZ kan nu wel gaan blazen, maar Heerenveen zal toch gelijk krijgen, want een club mag een speler niet tegen de zin van de speler in gaan transferen naar een andere club. Dat Heerenveen nu niet tekend is dus volkomen terecht.
Dat bedoel ik ook in mijn eerdere post, maar mocht die opschortende voorwaarde er niet in staan, dan is het nog terecht dat Heerenveen er nu met Boro uit is.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens maar dat ligt volgens mij nog net iets anders. Het zou zelfs raar zijn als Heerenveen met AZ gaat praten over de belangstelling van Boro. Dat mag helemaal niet volgens mij. Er was een afspraak met AZ met een duidelijke einddatum en die was verlopen.
Klopt en daarom vind ik ook dat Alves hier de boel heeft genaaid en ik vind het jammer dat AZ en Heerenveen nu zo tegen elkaar opgezet zijn. Want dat hoeft helemaal niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mee eens. Hoewel Alves natuurlijk ook een draaikont van jewelste is. Hij heeft zelf wel al allerlei andere formulieren bij AZ ondertekent, maar nu er meer kapers op de kust zijn die meer bieden geeft hij aan bij Heerenveen dat zij dat overschrijvingsformulier niet moet tekenen, op die manier komt de deal met AZ niet rond.
Ik snap Heerenveen goed dat zij dan ook niet zomaar zo'n formulier ondertekenen, maar Alves loopt ook maar wat aan te kloten.
Was dat igv AZ anders geweest?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar goed, hij mag dus gaan ballen bij een club met een lege prijzenkast...
Ze zijn dol in Engeland op goede gazonmaaiers hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 13:51 schreef Enchanter het volgende:
Vraag me af of 'ie wel een werkvergunning krijgt
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:56 schreef w00h00 het volgende:
Wat zongen ze bij Ajax nou over Alves en az?
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hier nog maar een keertje:
De transfer van Alves, van Alves van Alves
De transfer van Alves die is al tien keer afgekets.
Miljoenen, miljoenen dat is het niet het probleem.
Maar alkmaar, maar alkmaar,
wie wil daar nou nog heen...
Boro heeft meer recent dan AZ of SCH een prijs gepakt hoor ... (League Cup) en speelde niet lang geleden een UEFA cup finale. Tuurlijk, het is geen topclusb, maar dat zijn AZ en SCH ook niet. Echter itt AZ en SCH speelt Boro wel in een topcompetitie (en ze bbettalen ook niet slechtquote:Op zondag 13 januari 2008 13:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar goed, hij mag dus gaan ballen bij een club met een lege prijzenkast...
Och, die League Cup is nog wel een prestatie maar AZ was ook 1 minuut van een UC finale vandaan in 2005.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:57 schreef Doc het volgende:
[..]
Boro heeft meer recent dan AZ of SCH een prijs gepakt hoor ... (League Cup) en speelde niet lang geleden een UEFA cup finale. Tuurlijk, het is geen topclusb, maar dat zijn AZ en SCH ook niet. Echter itt AZ en SCH speelt Boro wel in een topcompetitie (en ze bbettalen ook niet slecht).
Het ging er meer om dat wat jij schreef feitelijk onjuist wasquote:Op zondag 13 januari 2008 20:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Och, die League Cup is nog wel een prestatie maar AZ was ook 1 minuut van een UC finale vandaan in 2005.
Bedoel ook niet of Boro beter is dan AZ/Heerenveen ofzo, maar in de PL heb je zoveel mooie clubs, bekende namen, en dan middlesbrough? meh
ik heb het dan ook uit dezelfde bron als hij.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe kan dat dan?
Fuckybuddy zal rond de klok van 22.00 uur juist zélf met het breaking news komen.
Daar past ie wel perfect bij jaquote:Op zondag 13 januari 2008 14:11 schreef Devrim_ het volgende:
Ik denk dat hij gewoon neer Fenerbahce gaat.
Zico, Alex, Roberto Carlos en binnenkort waarschijnlijk ook Ronaldo zitten bij Fener.
Al die Brazilianen bij elkaar
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]
En nu duikt dit weer op, schijnt stadion van Boro te moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |