abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55979158
Laatste nieuws:
quote:
Afonso Alves tekende contract bij 8 clubs, waaronder AZ, Middlesborough, Fehnerbahce, AS Roma, Lyon en Emmen. "Dan is er altijd wel een club bij waar ik kan spelen, slim he", verklaarde de Braziliaanse goalgetter nuchter vanuit zjn Heerenveense flat
pi_55979249
pi_55979302
Emmen?
pi_55979338
En Telstar dan?
Koning.
pi_55979344
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 19:38 schreef ireallylovejazz het volgende:
Emmen?
Ja Emmen, die zijn al een tijdje in de race
pi_55979358
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 19:39 schreef tha_dark het volgende:
En Telstar dan?
Heeft ie wel een voorcontract mee maar die boden uiteindelijk maar 17 miljoen.
pi_55979375
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 19:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Heeft ie wel een voorcontract mee maar die boden uiteindelijk maar 17 miljoen.
10 jaarbegrotingen inderdaad
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55979557
Deze topics schieten ook als paddenstoelen uit de grond.

Ben benieuwd, zal wel het buitenland worden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55979624
Alves

Zou wel lache zijn om AZ nog tot 31 januari aan het lijntje te houden en hem vervolgens voor een flinke zak geld aan Man City te verkopen.
know'm sayin?
word? word.
pi_55982819
Zal wel naar City gaan.
pi_55984194
Ik ben in ieder geval blij dat ie morgen niet meedoet, hoop dat Bradley en Sibon er beide morgen 3 inschieten tegen utrecht.
pi_55984585
quote:
Van: http://alves.fobazo.com/en/Default.aspx

AFONSO EDGES CLOSER TO ENGLAND

The future of Afonso Alves is closer to being clarified. Following a very attractive offer from AZ Alkmaar, English club Middlesbrough have joined the race and are very close to signing the Brazilian.

The deal could eventually be worth as much as 35 million euros – including salary, bonuses and signing-on fee.

Afonso’s agent, Roberto Tiburcio is currently in Europe sorting out the final details of his transfer and he will only return to Brazil once the player’s future has been resolved. According to his other advisor, Wagner Alvarez, things are progressing.

“AZ were very close to signing Afonso, but an offer came in from Middlesbrough and I would say that he is closer to going to England now,” Alvarez told Fobazo.

Afonso scored 34 goals for Heerenveen last season. He also broke into the Brazilian national team, helping them to win the 2007 Copa America, before scoring his first goal for his country in a friendly against Mexico in September.

Visit other players from the Fobazo family here: http://www.robinho.fobazo.com
Ik vermoed dat ie nu echt naar Boro is. Hij schijnt daar gisteren gespot te zijn op vliegveld Heatrow en heeft daar tegen de persoon vermeld die de foto maakte dat hij ging tekenen bij Boro.
quote:
Heres some detective work from a Boro fan haha. According to him he was on a plane from Brazil to Amsterdam then he went from Amsterdam to Heathrow and on the plane he was sat next to Afonso Alves and although he couldn't really speak much portuguese he did manage to understand that he is coming up north to sign for Boro.

Yeah sounds like one of those stupid stories as usual and I didn't really believe it but then we were shown this.

There is no doubt that that is Heathrow and no doubt that is Alves., plus it was sunny in London today which shows it could well have been today as he said it was.

Whether he is lying about him saying he was signing for us is another matter but Alves is definately in England.
Kijk naar de foto en dan deze jas, die hij net voor de winterstop aan had tijdens de schorsing.

Credits voor deze scoop gaan naar enkele actieve Heerenveen forummers, die Engelse forums hebben uitgeplozen.

Geen AZ, geen Heerenveen, maar dus toch Boro?
pi_55984623
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:44 schreef dagizmo het volgende:
Ik vermoed dat ie nu echt naar Boro is. Hij schijnt daar gisteren gespot te zijn op vliegveld Heatrow en heeft daar tegen de persoon vermeld die de foto maakte dat hij ging tekenen bij Boro.
Tja, wat is die mededeling nog waard? Hij tekent net zo gemakkelijk een contract als mijn kat in de bak schijt
pi_55985268
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja, wat is die mededeling nog waard? Hij tekent net zo gemakkelijk een contract als mijn kat in de bak schijt
tsja hij moet toch uiteindelijk ergens spelen. Tot nu toe bied Boro de beste voorwaarden voor hem.
pi_55986635
quote:

[..]

[..]

Kijk naar de foto en dan deze jas, die hij net voor de winterstop aan had tijdens de schorsing.
[ afbeelding ]
Credits voor deze scoop gaan naar enkele actieve Heerenveen forummers, die Engelse forums hebben uitgeplozen.

We zien het nog wel! Morgen gaan we winnen!!!!!!
pi_55986694
Brekend nieuws! Heb hem vanmiddag gesignaleerd op de Meerdijk! Zal morgen ff wat fototjes die ik heb geschoten uploaden, heb nu de kabel niet bij me.
Hoi.
pi_55987166
Dus óf hij gaat naar boro, óf hij wordt aan een contract met AZ gehouden en komt maanden niet opdagen
pi_55987212
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:54 schreef pekel het volgende:
Brekend nieuws! Heb hem vanmiddag gesignaleerd op de Meerdijk! Zal morgen ff wat fototjes die ik heb geschoten uploaden, heb nu de kabel niet bij me.
Ik zag hem vandaag in de omgeving van Sportpark Schoonenberg, maar had geen camera bij me
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55987300
Ja en ik zag 'm bij Sparta Nijkerk want daarmee wil ie graag zaterdagamateurs kampioen worden.... maar zullen we het een béétje on topic houden?
  zondag 13 januari 2008 @ 00:22:50 #20
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_55987329
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:18 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik zag hem vandaag in de omgeving van Sportpark Schoonenberg, maar had geen camera bij me
Zie ik Alves vanmiddag toch naar buiten lopen bij een hoertje op de Wallen.. Hij moest alleen nog betalen. Jammer, geen camera bij me..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_55987704
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:22 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Zie ik Alves vanmiddag toch naar buiten lopen bij een hoertje op de Wallen.. Hij moest alleen nog betalen. Jammer, geen camera bij me..
Dat doet ie door middel van een doorlopend krediet, welke Dirk aldaar heeft afgesloten.

Zullen we maar weer ontopic?
pi_55987728
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
maar zullen we het een béétje on topic houden?
Goed plan .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 13 januari 2008 @ 00:41:40 #23
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_55987800
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:39 schreef RayMania het volgende:

[..]

Goed plan .
Nou ok ok..

Ik hoop dat hij niet naar AZ gaat want in vorm (en gemotiveerd) is het een geweldige spits. Maar of hij het in Engeland gaat maken weet ik ook niet.. als ik hem was zou ik liever naar een warm land gaan. Hij ziet er altijd zo ongemakkelijk uit in de kou
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_55987960
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Mooi zo. Opbokken met de soap én himself
pi_55988058
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:41 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Nou ok ok..

Ik hoop dat hij niet naar AZ gaat want in vorm (en gemotiveerd) is het een geweldige spits. Maar of hij het in Engeland gaat maken weet ik ook niet.. als ik hem was zou ik liever naar een warm land gaan. Hij ziet er altijd zo ongemakkelijk uit in de kou
Heeft jaren in zweden gespeeld, nu in Nederland, en dan naar Engeland, hij is aan het de-brazilianen

Overigens gaat Fred ws naar PSG waardoor kans dat Boro voor Alves gaat nog groter wordt:
quote:
Paul Le Guen is optimistic over Fred's chances of moving to the capital rather than being transferred to Middlesbrough.

Tottenham Hotspur contacted setantasports.com on Friday to claim that they have not launched a bid for the highly rated player.

Middlesbrough could fail to sign the Brazil international, despite OL having accepted a bid from Gareth Southgate’s club, as PSG are believed to be in pole position to snap him up.

Boro have reportedly set sights on both Brazilian strikers Afonso Alves from Heerenveen and Fred, and the Premier League club could miss out on the second one.

A three-and-a-half year contract has been presented to the misfit who is in daily contact with the Parc des Princes club.

“He's on his way,” Le Guen said. “We continue to discuss regarding Fred’s arrival.

“We still have to reach an agreement with the player. But he seems to be okay to join Paris. I hope we will have the means to make it. We can’t do something crazy.”
http://www.setantasports.(...)reat-britain-locale/
pi_55988148
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:41 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Nou ok ok..

Ik denk dat ie het best goed kan doen in Engeland. Niet gelijk bij een topclub misschien, maar bij City of Boro komt ie denk ik best tot zn recht.
pi_55988283
Wel grappig dit soort zinnetjes:

(Over wedstrijd van Boro tegen Liverpool (1-1))

"They fully deserved their point, and on another day, perhaps one with Afonso Alves leading the line, they could have won."
  zondag 13 januari 2008 @ 01:04:40 #28
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55988422
ik vind boro een kutclub, dus ga maar naar AZ of MC
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55988988
@FUCKBUDDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHERE ARE YOU????????????????????
pi_55989311
quote:
Op zondag 13 januari 2008 01:04 schreef DANILXL het volgende:
ik vind boro een kutclub, dus ga maar naar AZ of MC
Eens, kutstadje van 140.000 inwoners en degredatiekandidaad. Heeft ook niet echt een naam in het voetbal. Kan je net zo goed naar Alkmaar wat dat betreft.
pi_55989341
quote:
Op zondag 13 januari 2008 01:45 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Eens, kutstadje van 140.000 inwoners en degredatiekandidaad. Heeft ook niet echt een naam in het voetbal. Kan je net zo goed naar Alkmaar wat dat betreft.
Waar zou jij voor kiezen? 1,2 milj. verdienen of 6 milj. verdienen?
pi_55989483
Waar haal je die bedragen vandaan?
pi_55989501
quote:
Op zondag 13 januari 2008 01:45 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Eens, kutstadje van 140.000 inwoners en degredatiekandidaad.
Daar is dit seizoen deels sprake van. De vorige seizoenen stonden ze altijd wel op plek 8,9 en konden ze zich ook af en toe scharen bij de sub-top, al was dat even. Maar ze hebben Arsenal ( ) op de 1e nederlaag van het seizoen getrakteerd en Liverpool op een gelijkspel weten te houden. Dus zo slecht is Boro dus echt niet zoals jij doet vermoeden. Toch echt wel een stap hoger dan AZ.
pi_55989529
quote:
Op zondag 13 januari 2008 01:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waar haal je die bedragen vandaan?
Ik wilde het eerst achteraf nog toevoegen: Bedragen zijn fictief.
pi_55989579
quote:
Op zondag 13 januari 2008 01:54 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Daar is dit seizoen deels sprake van. De vorige seizoenen stonden ze altijd wel op plek 8,9 en konden ze zich ook af en toe scharen bij de sub-top, al was dat even. Maar ze hebben Arsenal ( ) op de 1e nederlaag van het seizoen getrakteerd en Liverpool op een gelijkspel weten te houden. Dus zo slecht is Boro dus echt niet zoals jij doet vermoeden. Toch echt wel een stap hoger dan AZ.
Ja dat wel, ik heb ook al eerder gezegd over engeland dat de 2e league ongeveer te vergelijken is met de eredivisie. Maar met AZ kan je iig nog europa in, misschien zelfs CL...

Middlesbrough is heus wel goed, en speelt wel in de PL en grotere begroting dan een nederlandse club ws.... maar het is gewoon van weinig betekenis
pi_55989585
quote:
Op zondag 13 januari 2008 01:54 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Idd, er zijn zelfs zat Championship teams (engelse 1ste divisie) die een stap hoger dan AZ zijn.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_55989591
quote:
Op zondag 13 januari 2008 01:56 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik wilde het eerst achteraf nog toevoegen: Bedragen zijn fictief.
Juist, dus voor zelfde geld bied AZ 2.5 miljoen en Boro ook...
pi_55989645
Als ie nou naar Man City was gegaan hadden we nu ook geen discussies gehad over salarissen

pi_55989710
quote:
Op zondag 13 januari 2008 02:00 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Juist, dus voor zelfde geld bied AZ 2.5 miljoen en Boro ook...
Iedereen weet dat zelfs een degradatiekandidaat in Engeland meer betaald dan de top 3 in Nederland.
Ja idd, top 3.
pi_55989737
quote:
Op zondag 13 januari 2008 02:09 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Iedereen weet dat zelfs een degradatiekandidaat in Engeland meer betaald dan de top 3 in Nederland.
Ja idd, top 3.
Luque krijgt ook 2.2 mil
pi_55989748
quote:
Op zondag 13 januari 2008 02:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ie nou naar Man City was gegaan hadden we nu ook geen discussies gehad over salarissen

[ afbeelding ]

Dan niet nee

Ik zag 'm ook veel liever naar City gaan...
pi_55989844
Is Fuckbuddy 'ik lul maar wat' nu al gesignaleerd?

Misschien heeft tie nog wat inside info.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_55989915
Hij zal z'n face niet eerder dan het eindsignaal van Ajax-AZ laten zien vrees ik
pi_55989928
ff opgezocht en Tuncay Sanli, een aankoop van 2007 van Boro schijnt zo'n 4 miljoen per jaar te verdienen.

Het gemiddelde PL salaris is zo'n 8 ton
pi_55990005
quote:
Op zondag 13 januari 2008 02:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij zal z'n face niet eerder dan het eindsignaal van Ajax-AZ laten zien vrees ik
Ik hoop dat hij zijn gezicht dan ook niet laat zien doordat AZ vernederd is.
pi_55990025
quote:
Op zondag 13 januari 2008 02:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
ff opgezocht en Tuncay Sanli, een aankoop van 2007 van Boro schijnt zo'n 4 miljoen per jaar te verdienen.

En het gemiddelde Eredivisie slalaris?
pi_55990063
quote:
Op zondag 13 januari 2008 02:27 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

En het gemiddelde Eredivisie slalaris?
Dat is onzinnig om te vergelijken, heeft alleen zin om te vergelijken met Ajax, PSV, Feyenoord en AZ
  zondag 13 januari 2008 @ 11:57:51 #48
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_55993816
hij gaat dus volgens vi naar boro
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_55994064
quote:
Op zondag 13 januari 2008 02:23 schreef Hertog_Martin het volgende:

Volgens mij was dat zelfs een miljoen.
pi_55994163
quote:
Op zondag 13 januari 2008 11:57 schreef RubenSosa het volgende:
hij gaat dus volgens vi naar boro
Mooi zo!

Had niet graag gezien dat AZ versterkt zou worden.
Ook goed nieuws voor de Heerenveen supporters.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55994535
Ja, zou ik ook wel blij mee zijn.
pi_55994551
quote:
'Alves gaat voor twintig miljoen naar Middlesbrough'
13/01/2008 10:54

Middlesbrough lijkt de strijd om Afonso Alves te gaan winnen. AZ mag dan haar zinnen hebben gezet op een arbitragezaak, de Engelse club zou afgelopen week tot een akkoord zijn gekomen met de Braziliaanse spits, melden The Independent en De Telegraaf.

Boro is bereid zijn twintig miljoen euro neer te tellen voor Alves, een recordbedrag voor The Teessiders. De 26-jarige spits was afgelopen vrijdag bij der club op bezoek om zijn transfer af te ronden. Hij doorstond de medische keuring en kan er voor 4,5 seizoen tekenen.

Woensdag heeft er een delegatie van Middlesbrough in Nederland succesvol onderhandeld met SC Heerenveen. Op de website van de Engelse club zou zelfs al een foto van Alves in zijn nieuwe Boro-shirt hebben gestaan, al werd die kort na publicatie verwijderd.

Mocht Middlesbrough erin slagen Alves vast te leggen, dan zal coach Gareth Southgate moeten hopen dat het de international lukt een werkvergunning te krijgen, aangezien hij nog niet voldoet aan de Britse eisen. Omdat de spits van SC Heerenveen van buiten de EU afkomstig is, moet hij driekwart van de interlands die Brazilië de laatste twee jaar heeft gespeeld, hebben meegedaan. Beide partijen moeten hopen op een uitzonderingspositie
pi_55994594
pi_55994681
Ik krijg toch langzaam het idee dat SCH een smerig spelletje heeft gespeeld.
pi_55994688
@FUCKBUDDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHERE ARE YOU???????????????????????
  zondag 13 januari 2008 @ 12:56:15 #56
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55995028
quote:
Op zondag 13 januari 2008 12:44 schreef patrickt37 het volgende:
Dat denk ik ook ja
pi_55995434
Ik denk het niet. Maar we zullen het woensdagzien.

Ik denk dat Alves en co hier beide partijen heeft genaaid.
Denken jullie nu echt dat Heerenveen Alves graag wil behouden? Het bestuur zit al sinds de zomer met zijn gedrag en zijn zaakwaarnemers in de maag. Afgelopen zomer schijnen er zelfs afkoopregelingen te zijn aangeboden door Heerenveen aan de zaakwaarnemers, zodat Heerenveen geschikte nieuwe zaakwaarnemers kon regelen voor Alves.

Ik geloof niet dat Heerenveen, danwel Az hier elkaar hebben belazerd. AZ en Heerenveen hebben gedealed (met misschien die zeer belangrijke opschortende voorwaarde), Alves laat nu duidelijk weten dat hij niet meer naar AZ wil gaan. Hij gaat immers in zijn uppie op tour, komt niet bij AZ opdagen en ook niet bij Heerenveen. Hij laat duidelijk merken dat ie voor beide clubs geen schijntje gevoel heeft.

Mocht er in het contract, zoals Heerenveen beweerd, een opschortende voorwaarde zitten, die vastgesteld was op 5 januari dan verliest AZ de arbitragezaak. Een opschortende voorwaarde regelt namelijk dat een contract NIET geldig is, tot het moment waarop een bepaalde voorwaarde X in werking is getreden. Hier zou dat zijn, dat Alves zijn overschrijvingsformulier op 5 januari heeft getekend.
Nu dat niet is gebeurd, treedt voorwaarde X niet in werking en kan het contract niet geldig worden. Met andere woorden, er lag een concept contract, welke nooit in werking is getreden.
Ik basseer mij hierop mijn kennis als jurist. Wat er precies is afgesproken weet ik natuurlijk ook niet.

Mocht de opschortende voorwaarde er niet inzitten, dan moet AZ niet Heerenveen aanspreken, maar hun contractant Alves. Hij weigerd namelijk nu zijn formulieren, danwel via Heerenveen, te laten opsturen. Dat is zelfs per fax doorgekomen bij AZ.
Ook uit zijn houding blijkt dat Alves niet meer naar AZ wil, maar dat zal AZ samen met hem moeten oplossen dan.

Ik denk dat scenario A woensdag in werking treedt en dat de opschortende voorwaarde inderdaad niet tot stand is gekomen en dat AZ niets heeft. Ze kunnen hoogstens kamp Alves aanklagen wegens contractbreuk.

De enigste partij die smerige spelletjes speelt is Alves, die 2 clubs tegen elkaar uitspeelt en als lachende derde ervandoor gaat met de poen.

AZ moet zich maar concentreren op een andere spits als ze verstandig zijn en Heerenveen zal Alves moeten opsporen en laten schorsen via de UEFA.
pi_55995761
quote:
Op zondag 13 januari 2008 12:44 schreef patrickt37 het volgende:
* SCH is onSChuldig
pi_55995794
quote:
Op zondag 13 januari 2008 12:56 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja
Waarom eigenlijk? Ik ben niet geheel onpartijdig maar zie niet direct aanwijzingen wat Heerenveen nu fout heeft gedaan...
pi_55995941
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Ik ben niet geheel onpartijdig maar zie niet direct aanwijzingen wat Heerenveen nu fout heeft gedaan...
Zoals je kan lezen heeft Heerenveen woensdag met boro om de tafel gezeten. Echter terwijl ze al een schriftelijke, zoniet mondelinge afspraak hadden met AZ.

Dit vind ik ronduit onbeschoft, en zeker dat je deze belangstelling niet kenbaar maakt aan het adres van AZ.
pi_55996066
Ik hoop dat Alves snel oprot naar Boro.

Het is nog niet helemaal duidelijk hoe de vork precies in de steel zit, maar zoals Alves zich nu gedraagt hoort hij niet bij AZ en niet bij Heerenveen. Ik vind Heerenveen een leuke club dus ook voor hen is het gunstig als die soap afgekapt kan worden en Alves er vertrekt.
pi_55996093
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:27 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Zoals je kan lezen heeft Heerenveen woensdag met boro om de tafel gezeten. Echter terwijl ze al een schriftelijke, zoniet mondelinge afspraak hadden met AZ.

Dit vind ik ronduit onbeschoft, en zeker dat je deze belangstelling niet kenbaar maakt aan het adres van AZ.
Als ik het goed begrijp dan verliep het contract met AZ op 5 januari en was de situatie daarna weer helemaal blanco. Woensdag was het lang 5 januari geweest. Die afspraak met AZ was al verlopen toen.

Of Heerenveen het kenbaar had moeten maken aan AZ weet ik niet, op zich lijkt me het niet zo fatsoenlijk om over contractbesprekingen met andere clubs uit de school te klappen.
  zondag 13 januari 2008 @ 13:36:05 #63
51286 w00h00
Digital man!
pi_55996140
Goed voor de economie dat we 20 miljoen vanuit England ontvangen
pi_55996156
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:27 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Heb jij mijn verhaal net gelezen?

En dan nog iets, de enige die op dit moment wéér onbeschoft en smerige spelletjes hebben gespeeld is AZ.
Ik lees overal dat AZ en ALves al voor de kerstdagen een akkoord hebben bereikt. Later in januari moest AZ het nog eens worden over de deal. Dus heeft AZ wéér, net als afgelopen zomer, de boel weer bedonderd en gaan onderhandelen met een speler, vóórdat ze eruit waren met de club.

AZ krijgt gewoon de rekening gepresenteerd van afgelopen zomer en ze doen het nu weer. Het is algemeen bekend dat je eerst met de club rond de tafel gaat zitten en dan pas met de speler. Afgelopen zomer heeft AZ de hele boel genaaid door eerst Alves de kop gek te krijgen ( ze vlogen zelfs naar Brazilië) en toen pas naar de club een lullig bod te doen.

Nu doet AZ precies hetzelfde weer. Eerst Alves vastleggen en dan nog de club met de rug tegen de muur te zetten.

Trouwens, er worden nooit spelers verkocht tegen hun wil in. Dus AZ kan nu wel gaan blazen, maar Heerenveen zal toch gelijk krijgen, want een club mag een speler niet tegen de zin van de speler in gaan transferen naar een andere club. Dat Heerenveen nu niet tekend is dus volkomen terecht.

Wellicht heeft Alves nu wanprestatie gepleegd jegens AZ, maar Heerenveen treft geen blaam. Laat staan als die opschortende voorwaarde erin staat.

Nee hoor, dat Heerenveen er nu uit is met Middlesbrough is net zo netjes verlopen op de manier waarop AZ Alves heeft vastgelegd. Als AZ niet met Heerenveen praat, dan hoeft Heerenveen nu ook niet met AZ te praten omdat Boro nu interesse heeft.
pi_55996187
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:36 schreef w00h00 het volgende:
Goed voor de economie dat we 20 miljoen vanuit England ontvangen
Om het weer aan buitenlanders uit te geven
pi_55996212
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:36 schreef dagizmo het volgende:

Nee hoor, dat Heerenveen er nu uit is met Middlesbrough is net zo netjes verlopen op de manier waarop AZ Alves heeft vastgelegd. Als AZ niet met Heerenveen praat, dan hoeft Heerenveen nu ook niet met AZ te praten omdat Boro nu interesse heeft.
Ik ben het helemaal met je eens maar dat ligt volgens mij nog net iets anders. Het zou zelfs raar zijn als Heerenveen met AZ gaat praten over de belangstelling van Boro. Dat mag helemaal niet volgens mij. Er was een afspraak met AZ met een duidelijke einddatum en die was verlopen.
pi_55996246
Maar goed, hij mag dus gaan ballen bij een club met een lege prijzenkast...
pi_55996256
Overigens wil ik erbij vermelden dat AZ en Heerenveen genaaid zijn. Ik wil alleen uitleggen waarom ik het vreemd vind dat er met de vinger naar Heerenveen wordt gewezen.
Ik geloof dat AZ hier eerder fout zit (ook na afgelopen zomer bekeken) dan Heerenveen.

Maar goed....de grootste naaier is Alves&Co! Heerenveen zit met de smeulende hoop Alves die niets meer wil en AZ heeft alle moeite gestoken in een waardeloze situatie.
pi_55996271
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:36 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Trouwens, er worden nooit spelers verkocht tegen hun wil in. Dus AZ kan nu wel gaan blazen, maar Heerenveen zal toch gelijk krijgen, want een club mag een speler niet tegen de zin van de speler in gaan transferen naar een andere club. Dat Heerenveen nu niet tekend is dus volkomen terecht.

Mee eens. Hoewel Alves natuurlijk ook een draaikont van jewelste is. Hij heeft zelf wel al allerlei andere formulieren bij AZ ondertekent, maar nu er meer kapers op de kust zijn die meer bieden geeft hij aan bij Heerenveen dat zij dat overschrijvingsformulier niet moet tekenen, op die manier komt de deal met AZ niet rond.
Ik snap Heerenveen goed dat zij dan ook niet zomaar zo'n formulier ondertekenen, maar Alves loopt ook maar wat aan te kloten.
pi_55996285
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens maar dat ligt volgens mij nog net iets anders. Het zou zelfs raar zijn als Heerenveen met AZ gaat praten over de belangstelling van Boro. Dat mag helemaal niet volgens mij. Er was een afspraak met AZ met een duidelijke einddatum en die was verlopen.
Dat bedoel ik ook in mijn eerdere post, maar mocht die opschortende voorwaarde er niet in staan, dan is het nog terecht dat Heerenveen er nu met Boro uit is.
pi_55996342
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:41 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Mee eens. Hoewel Alves natuurlijk ook een draaikont van jewelste is. Hij heeft zelf wel al allerlei andere formulieren bij AZ ondertekent, maar nu er meer kapers op de kust zijn die meer bieden geeft hij aan bij Heerenveen dat zij dat overschrijvingsformulier niet moet tekenen, op die manier komt de deal met AZ niet rond.
Ik snap Heerenveen goed dat zij dan ook niet zomaar zo'n formulier ondertekenen, maar Alves loopt ook maar wat aan te kloten.
Klopt en daarom vind ik ook dat Alves hier de boel heeft genaaid en ik vind het jammer dat AZ en Heerenveen nu zo tegen elkaar opgezet zijn. Want dat hoeft helemaal niet.
pi_55996502
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Was dat igv AZ anders geweest?
  zondag 13 januari 2008 @ 13:51:44 #73
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55996527
Vraag me af of 'ie wel een werkvergunning krijgt
Ik ben inmiddels overleden
pi_55996585
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:51 schreef Enchanter het volgende:
Vraag me af of 'ie wel een werkvergunning krijgt
Ze zijn dol in Engeland op goede gazonmaaiers hoor
pi_55996836
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:50 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Was dat igv AZ anders geweest?
Nee, maar als je dan op je 26e naar engeland gaat voor 20 mille, doe het dan goed.
pi_55997020
Ik denk dat hij gewoon neer Fenerbahce gaat.

Zico, Alex, Roberto Carlos en binnenkort waarschijnlijk ook Ronaldo zitten bij Fener.
Al die Brazilianen bij elkaar
pi_55997682
Het staat in de Vi dus is het waar.

Het zal echter niet de eerste keer zijn dat de Vi te voorbarig zou zijn.

Ik denk serieus dat die Alves gewoon bij 2 clubs heeft getekend.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_55998827
Ach, wat is getekend... Er zal vast een soort principe-overeenkomst zijn waarin overeen is gekomen wat het uiteindelijke contract tussen Alves en AZ zal zijn, MITS de betrokken clubs er uit komen. Dat is dus nu gewoon niet gebeurd, dan stelt dat 'contract' tussen AZ en Alves ook niet zoveel voor...
Het zou mooi zijn wanneer het Boro-verhaal waar is, zijn we in Nederland van het gezeik af, heeft SC Heerenveen gewoon een werelddeal gemaakt, is AZ (directe concurrent) niet versterkt en heeft die club nog 18miljoen over wat ze aan de eigen scouting (veel belangrijker) uit kunnen geven..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 13 januari 2008 @ 16:56:32 #79
51286 w00h00
Digital man!
pi_56002179
Wat zongen ze bij Ajax nou over Alves en az?

pi_56006041
Volgens Humberto Tan die door de advocaat van Alves is gebeld, vindt Alves dat er geen akkoord is met AZ, omdat er termen in het contract staan die niet overeen gekomen zijn.

.
pi_56006073
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:56 schreef w00h00 het volgende:
Wat zongen ze bij Ajax nou over Alves en az?

quote:
Op zondag 13 januari 2008 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hier nog maar een keertje:

De transfer van Alves, van Alves van Alves
De transfer van Alves die is al tien keer afgekets.
Miljoenen, miljoenen dat is het niet het probleem.
Maar alkmaar, maar alkmaar,
wie wil daar nou nog heen...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 januari 2008 @ 19:57:10 #82
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56006213
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Boro heeft meer recent dan AZ of SCH een prijs gepakt hoor ... (League Cup) en speelde niet lang geleden een UEFA cup finale. Tuurlijk, het is geen topclusb, maar dat zijn AZ en SCH ook niet. Echter itt AZ en SCH speelt Boro wel in een topcompetitie (en ze bbettalen ook niet slecht ).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_56006289
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:51 schreef Thieske het volgende:

[..]

[..]
haha goeie spreekkoor wel
pi_56006359
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:57 schreef Doc het volgende:

[..]

Boro heeft meer recent dan AZ of SCH een prijs gepakt hoor ... (League Cup) en speelde niet lang geleden een UEFA cup finale. Tuurlijk, het is geen topclusb, maar dat zijn AZ en SCH ook niet. Echter itt AZ en SCH speelt Boro wel in een topcompetitie (en ze bbettalen ook niet slecht ).
Och, die League Cup is nog wel een prestatie maar AZ was ook 1 minuut van een UC finale vandaan in 2005.

Bedoel ook niet of Boro beter is dan AZ/Heerenveen ofzo, maar in de PL heb je zoveel mooie clubs, bekende namen, en dan middlesbrough? meh
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 januari 2008 @ 20:08:06 #85
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56006464
quote:
Op zondag 13 januari 2008 20:02 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Och, die League Cup is nog wel een prestatie maar AZ was ook 1 minuut van een UC finale vandaan in 2005.

Bedoel ook niet of Boro beter is dan AZ/Heerenveen ofzo, maar in de PL heb je zoveel mooie clubs, bekende namen, en dan middlesbrough? meh
Het ging er meer om dat wat jij schreef feitelijk onjuist was
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_56006508
Middlesbrough is zo'n beetje de saaiste club van de hoogste 2 afdelingen daar. Rustig publiek en vaak een half leeg stadion, bij Heerenveen zit meer volk. Maar goed, de portemonnee wil ook wat he.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_56006549
*-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-*breaking news *-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-*
Alves heeft voor 3 jaar bij Ajax getekend.

Bedragen zijn niet genoemd.
pi_56006721
Hoe kan dat dan?

Fuckybuddy zal rond de klok van 22.00 uur juist zélf met het breaking news komen.
pi_56006790
quote:
Op zondag 13 januari 2008 20:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe kan dat dan?

Fuckybuddy zal rond de klok van 22.00 uur juist zélf met het breaking news komen.
ik heb het dan ook uit dezelfde bron als hij.
pi_56006842
tvp
pi_56006844
Het zou dom zijn van Ajax als ze Alves zouden kopen..Ze kunnen beter verdedigers zoeken
pi_56006906
quote:
Op zondag 13 januari 2008 14:11 schreef Devrim_ het volgende:
Ik denk dat hij gewoon neer Fenerbahce gaat.

Zico, Alex, Roberto Carlos en binnenkort waarschijnlijk ook Ronaldo zitten bij Fener.
Al die Brazilianen bij elkaar
Daar past ie wel perfect bij ja
pi_56009428
Middlesbrough heeft geen overeenkomst met Alves

www.voetbalonline.nl, 13 januari 2008 21:01 - Volgens The Independent weet ook de Engelse Premier League-club Middlesbrough niet waar ze aan toe zijn met Alves. De club krijgt geen contact met de Braziliaanse spits en heeft dan ook (nog) niets kunnen afronden. Men weet, volgens de krant, eenvoudig weg niet weet met wie men zaken moet doen en wie feitelijk de transferrechten bezit van de spits van Heerenveen. Het ziet er dus naar uit dat AZ de beste papieren heeft. De club uit Alkmaar heeft tenslotte ‘iets’ op papier.
pi_56009463
pi_56009575
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja dat.
  zondag 13 januari 2008 @ 22:24:32 #96
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56009863
Ik hoop dat hij zo snel mogelijk oprot uit Nederland. Dit soort kutventjes hebben niks te zoeken op de Nederlandse velden.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_56010539
die mafiaclan verneukt het mooi zo. Ik verwacht nog wel een liquidatie.
pi_56011231

En nu duikt dit weer op, schijnt stadion van Boro te moeten zijn.
pi_56011561
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]

We zien het nog wel!
pi_56011580
andere leren jas dan op het vliegveld?
pi_56011596
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]

Vet fotosoep dit
  zondag 13 januari 2008 @ 23:20:49 #102
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56011739
dat stadion kan heus wel echt zijn,

maar dat die al op middelbrough site staat hhee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')