quote:Afonso Alves tekende contract bij 8 clubs, waaronder AZ, Middlesborough, Fehnerbahce, AS Roma, Lyon en Emmen. "Dan is er altijd wel een club bij waar ik kan spelen, slim he", verklaarde de Braziliaanse goalgetter nuchter vanuit zjn Heerenveense flat
Ja Emmen, die zijn al een tijdje in de racequote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:38 schreef ireallylovejazz het volgende:
Emmen?
Heeft ie wel een voorcontract mee maar die boden uiteindelijk maar 17 miljoen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:39 schreef tha_dark het volgende:
En Telstar dan?
10 jaarbegrotingen inderdaadquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft ie wel een voorcontract mee maar die boden uiteindelijk maar 17 miljoen.
Ik vermoed dat ie nu echt naar Boro is. Hij schijnt daar gisteren gespot te zijn op vliegveld Heatrow en heeft daar tegen de persoon vermeld die de foto maakte dat hij ging tekenen bij Boro.quote:Van: http://alves.fobazo.com/en/Default.aspx
AFONSO EDGES CLOSER TO ENGLAND
The future of Afonso Alves is closer to being clarified. Following a very attractive offer from AZ Alkmaar, English club Middlesbrough have joined the race and are very close to signing the Brazilian.
The deal could eventually be worth as much as 35 million euros – including salary, bonuses and signing-on fee.
Afonso’s agent, Roberto Tiburcio is currently in Europe sorting out the final details of his transfer and he will only return to Brazil once the player’s future has been resolved. According to his other advisor, Wagner Alvarez, things are progressing.
“AZ were very close to signing Afonso, but an offer came in from Middlesbrough and I would say that he is closer to going to England now,” Alvarez told Fobazo.
Afonso scored 34 goals for Heerenveen last season. He also broke into the Brazilian national team, helping them to win the 2007 Copa America, before scoring his first goal for his country in a friendly against Mexico in September.
Visit other players from the Fobazo family here: http://www.robinho.fobazo.com
Kijk naar de foto en dan deze jas, die hij net voor de winterstop aan had tijdens de schorsing.quote:Heres some detective work from a Boro fan haha. According to him he was on a plane from Brazil to Amsterdam then he went from Amsterdam to Heathrow and on the plane he was sat next to Afonso Alves and although he couldn't really speak much portuguese he did manage to understand that he is coming up north to sign for Boro.
Yeah sounds like one of those stupid stories as usual and I didn't really believe it but then we were shown this.
There is no doubt that that is Heathrow and no doubt that is Alves., plus it was sunny in London today which shows it could well have been today as he said it was.
Whether he is lying about him saying he was signing for us is another matter but Alves is definately in England.
Tja, wat is die mededeling nog waard? Hij tekent net zo gemakkelijk een contract als mijn kat in de bak schijtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:44 schreef dagizmo het volgende:
Ik vermoed dat ie nu echt naar Boro is. Hij schijnt daar gisteren gespot te zijn op vliegveld Heatrow en heeft daar tegen de persoon vermeld die de foto maakte dat hij ging tekenen bij Boro.
tsja hij moet toch uiteindelijk ergens spelen. Tot nu toe bied Boro de beste voorwaarden voor hem.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, wat is die mededeling nog waard? Hij tekent net zo gemakkelijk een contract als mijn kat in de bak schijt
We zien het nog wel!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:44 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie nu echt naar Boro is. Hij schijnt daar gisteren gespot te zijn op vliegveld Heatrow en heeft daar tegen de persoon vermeld die de foto maakte dat hij ging tekenen bij Boro.
[..]
Kijk naar de foto en dan deze jas, die hij net voor de winterstop aan had tijdens de schorsing.
[ afbeelding ]
Credits voor deze scoop gaan naar enkele actieve Heerenveen forummers, die Engelse forums hebben uitgeplozen.
Geen AZ, geen Heerenveen, maar dus toch Boro?
Ik zag hem vandaag in de omgeving van Sportpark Schoonenberg, maar had geen camera bij mequote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:54 schreef pekel het volgende:
Brekend nieuws! Heb hem vanmiddag gesignaleerd op de Meerdijk! Zal morgen ff wat fototjes die ik heb geschoten uploaden, heb nu de kabel niet bij me.
Zie ik Alves vanmiddag toch naar buiten lopen bij een hoertje op de Wallen.. Hij moest alleen nog betalen. Jammer, geen camera bij me..quote:Op zondag 13 januari 2008 00:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zag hem vandaag in de omgeving van Sportpark Schoonenberg, maar had geen camera bij me
Dat doet ie door middel van een doorlopend krediet, welke Dirk aldaar heeft afgesloten.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zie ik Alves vanmiddag toch naar buiten lopen bij een hoertje op de Wallen.. Hij moest alleen nog betalen. Jammer, geen camera bij me..
Goed planquote:Op zondag 13 januari 2008 00:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
maar zullen we het een béétje on topic houden?
Nou ok ok..quote:
Mooi zo. Opbokken met de soap én himselfquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:44 schreef dagizmo het volgende:
[..]
[..]
Kijk naar de foto en dan deze jas, die hij net voor de winterstop aan had tijdens de schorsing.
[ afbeelding ]
Credits voor deze scoop gaan naar enkele actieve Heerenveen forummers, die Engelse forums hebben uitgeplozen.
Geen AZ, geen Heerenveen, maar dus toch Boro?
Heeft jaren in zweden gespeeld, nu in Nederland, en dan naar Engeland, hij is aan het de-brazilianenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou ok ok..
Ik hoop dat hij niet naar AZ gaat want in vorm (en gemotiveerd) is het een geweldige spits. Maar of hij het in Engeland gaat maken weet ik ook niet.. als ik hem was zou ik liever naar een warm land gaan. Hij ziet er altijd zo ongemakkelijk uit in de kou
http://www.setantasports.(...)reat-britain-locale/quote:Paul Le Guen is optimistic over Fred's chances of moving to the capital rather than being transferred to Middlesbrough.
Tottenham Hotspur contacted setantasports.com on Friday to claim that they have not launched a bid for the highly rated player.
Middlesbrough could fail to sign the Brazil international, despite OL having accepted a bid from Gareth Southgate’s club, as PSG are believed to be in pole position to snap him up.
Boro have reportedly set sights on both Brazilian strikers Afonso Alves from Heerenveen and Fred, and the Premier League club could miss out on the second one.
A three-and-a-half year contract has been presented to the misfit who is in daily contact with the Parc des Princes club.
“He's on his way,” Le Guen said. “We continue to discuss regarding Fred’s arrival.
“We still have to reach an agreement with the player. But he seems to be okay to join Paris. I hope we will have the means to make it. We can’t do something crazy.”
Ik denk dat ie het best goed kan doen in Engeland. Niet gelijk bij een topclub misschien, maar bij City of Boro komt ie denk ik best tot zn recht.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou ok ok..
Ik hoop dat hij niet naar AZ gaat want in vorm (en gemotiveerd) is het een geweldige spits. Maar of hij het in Engeland gaat maken weet ik ook niet.. als ik hem was zou ik liever naar een warm land gaan. Hij ziet er altijd zo ongemakkelijk uit in de kou
Eens, kutstadje van 140.000 inwoners en degredatiekandidaad. Heeft ook niet echt een naam in het voetbal. Kan je net zo goed naar Alkmaar wat dat betreft.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:04 schreef DANILXL het volgende:
ik vind boro een kutclub, dus ga maar naar AZ of MC
Waar zou jij voor kiezen? 1,2 milj. verdienen of 6 milj. verdienen?quote:Op zondag 13 januari 2008 01:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Eens, kutstadje van 140.000 inwoners en degredatiekandidaad. Heeft ook niet echt een naam in het voetbal. Kan je net zo goed naar Alkmaar wat dat betreft.
Daar is dit seizoen deels sprake van. De vorige seizoenen stonden ze altijd wel op plek 8,9 en konden ze zich ook af en toe scharen bij de sub-top, al was dat even. Maar ze hebben Arsenal (quote:Op zondag 13 januari 2008 01:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Eens, kutstadje van 140.000 inwoners en degredatiekandidaad.
Ik wilde het eerst achteraf nog toevoegen: Bedragen zijn fictief.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waar haal je die bedragen vandaan?
Ja dat wel, ik heb ook al eerder gezegd over engeland dat de 2e league ongeveer te vergelijken is met de eredivisie. Maar met AZ kan je iig nog europa in, misschien zelfs CL...quote:Op zondag 13 januari 2008 01:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar is dit seizoen deels sprake van. De vorige seizoenen stonden ze altijd wel op plek 8,9 en konden ze zich ook af en toe scharen bij de sub-top, al was dat even. Maar ze hebben Arsenal () op de 1e nederlaag van het seizoen getrakteerd en Liverpool op een gelijkspel weten te houden. Dus zo slecht is Boro dus echt niet zoals jij doet vermoeden. Toch echt wel een stap hoger dan AZ.
Idd, er zijn zelfs zat Championship teams (engelse 1ste divisie) die een stap hoger dan AZ zijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar is dit seizoen deels sprake van. De vorige seizoenen stonden ze altijd wel op plek 8,9 en konden ze zich ook af en toe scharen bij de sub-top, al was dat even. Maar ze hebben Arsenal () op de 1e nederlaag van het seizoen getrakteerd en Liverpool op een gelijkspel weten te houden. Dus zo slecht is Boro dus echt niet zoals jij doet vermoeden. Toch echt wel een stap hoger dan AZ.
Juist, dus voor zelfde geld bied AZ 2.5 miljoen en Boro ook...quote:Op zondag 13 januari 2008 01:56 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst achteraf nog toevoegen: Bedragen zijn fictief.
Iedereen weet dat zelfs een degradatiekandidaat in Engeland meer betaald dan de top 3 in Nederland.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Juist, dus voor zelfde geld bied AZ 2.5 miljoen en Boro ook...
Luque krijgt ook 2.2 milquote:Op zondag 13 januari 2008 02:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat zelfs een degradatiekandidaat in Engeland meer betaald dan de top 3 in Nederland.
Ja idd, top 3.
Dan niet neequote:Op zondag 13 januari 2008 02:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ie nou naar Man City was gegaan hadden we nu ook geen discussies gehad over salarissen
[ afbeelding ]
Ik hoop dat hij zijn gezicht dan ook niet laat zien doordat AZ vernederd is.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij zal z'n face niet eerder dan het eindsignaal van Ajax-AZ laten zien vrees ik
En het gemiddelde Eredivisie slalaris?quote:Op zondag 13 januari 2008 02:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
ff opgezocht en Tuncay Sanli, een aankoop van 2007 van Boro schijnt zo'n 4 miljoen per jaar te verdienen.
Het gemiddelde PL salaris is zo'n 8 ton
Dat is onzinnig om te vergelijken, heeft alleen zin om te vergelijken met Ajax, PSV, Feyenoord en AZquote:Op zondag 13 januari 2008 02:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En het gemiddelde Eredivisie slalaris?
Volgens mij was dat zelfs een miljoen.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
ff opgezocht en Tuncay Sanli, een aankoop van 2007 van Boro schijnt zo'n 4 miljoen per jaar te verdienen.
Het gemiddelde PL salaris is zo'n 8 ton
Mooi zo!quote:Op zondag 13 januari 2008 11:57 schreef RubenSosa het volgende:
hij gaat dus volgens vi naar boro
quote:'Alves gaat voor twintig miljoen naar Middlesbrough'
13/01/2008 10:54
Middlesbrough lijkt de strijd om Afonso Alves te gaan winnen. AZ mag dan haar zinnen hebben gezet op een arbitragezaak, de Engelse club zou afgelopen week tot een akkoord zijn gekomen met de Braziliaanse spits, melden The Independent en De Telegraaf.
Boro is bereid zijn twintig miljoen euro neer te tellen voor Alves, een recordbedrag voor The Teessiders. De 26-jarige spits was afgelopen vrijdag bij der club op bezoek om zijn transfer af te ronden. Hij doorstond de medische keuring en kan er voor 4,5 seizoen tekenen.
Woensdag heeft er een delegatie van Middlesbrough in Nederland succesvol onderhandeld met SC Heerenveen. Op de website van de Engelse club zou zelfs al een foto van Alves in zijn nieuwe Boro-shirt hebben gestaan, al werd die kort na publicatie verwijderd.
Mocht Middlesbrough erin slagen Alves vast te leggen, dan zal coach Gareth Southgate moeten hopen dat het de international lukt een werkvergunning te krijgen, aangezien hij nog niet voldoet aan de Britse eisen. Omdat de spits van SC Heerenveen van buiten de EU afkomstig is, moet hij driekwart van de interlands die Brazilië de laatste twee jaar heeft gespeeld, hebben meegedaan. Beide partijen moeten hopen op een uitzonderingspositie
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 13 januari 2008 12:44 schreef patrickt37 het volgende:
Ik krijg toch langzaam het idee dat SCH een smerig spelletje heeft gespeeld.
* SCH is onSChuldigquote:Op zondag 13 januari 2008 12:44 schreef patrickt37 het volgende:
Ik krijg toch langzaam het idee dat SCH een smerig spelletje heeft gespeeld.
Waarom eigenlijk? Ik ben niet geheel onpartijdig maar zie niet direct aanwijzingen wat Heerenveen nu fout heeft gedaan...quote:
Zoals je kan lezen heeft Heerenveen woensdag met boro om de tafel gezeten. Echter terwijl ze al een schriftelijke, zoniet mondelinge afspraak hadden met AZ.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik ben niet geheel onpartijdig maar zie niet direct aanwijzingen wat Heerenveen nu fout heeft gedaan...
Als ik het goed begrijp dan verliep het contract met AZ op 5 januari en was de situatie daarna weer helemaal blanco. Woensdag was het lang 5 januari geweest. Die afspraak met AZ was al verlopen toen.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zoals je kan lezen heeft Heerenveen woensdag met boro om de tafel gezeten. Echter terwijl ze al een schriftelijke, zoniet mondelinge afspraak hadden met AZ.
Dit vind ik ronduit onbeschoft, en zeker dat je deze belangstelling niet kenbaar maakt aan het adres van AZ.
Heb jij mijn verhaal net gelezen?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zoals je kan lezen heeft Heerenveen woensdag met boro om de tafel gezeten. Echter terwijl ze al een schriftelijke, zoniet mondelinge afspraak hadden met AZ.
Dit vind ik ronduit onbeschoft, en zeker dat je deze belangstelling niet kenbaar maakt aan het adres van AZ.
Om het weer aan buitenlanders uit te gevenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:36 schreef w00h00 het volgende:
Goed voor de economie dat we 20 miljoen vanuit England ontvangen
Ik ben het helemaal met je eens maar dat ligt volgens mij nog net iets anders. Het zou zelfs raar zijn als Heerenveen met AZ gaat praten over de belangstelling van Boro. Dat mag helemaal niet volgens mij. Er was een afspraak met AZ met een duidelijke einddatum en die was verlopen.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:36 schreef dagizmo het volgende:
Nee hoor, dat Heerenveen er nu uit is met Middlesbrough is net zo netjes verlopen op de manier waarop AZ Alves heeft vastgelegd. Als AZ niet met Heerenveen praat, dan hoeft Heerenveen nu ook niet met AZ te praten omdat Boro nu interesse heeft.
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:36 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Trouwens, er worden nooit spelers verkocht tegen hun wil in. Dus AZ kan nu wel gaan blazen, maar Heerenveen zal toch gelijk krijgen, want een club mag een speler niet tegen de zin van de speler in gaan transferen naar een andere club. Dat Heerenveen nu niet tekend is dus volkomen terecht.
Dat bedoel ik ook in mijn eerdere post, maar mocht die opschortende voorwaarde er niet in staan, dan is het nog terecht dat Heerenveen er nu met Boro uit is.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens maar dat ligt volgens mij nog net iets anders. Het zou zelfs raar zijn als Heerenveen met AZ gaat praten over de belangstelling van Boro. Dat mag helemaal niet volgens mij. Er was een afspraak met AZ met een duidelijke einddatum en die was verlopen.
Klopt en daarom vind ik ook dat Alves hier de boel heeft genaaid en ik vind het jammer dat AZ en Heerenveen nu zo tegen elkaar opgezet zijn. Want dat hoeft helemaal niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mee eens. Hoewel Alves natuurlijk ook een draaikont van jewelste is. Hij heeft zelf wel al allerlei andere formulieren bij AZ ondertekent, maar nu er meer kapers op de kust zijn die meer bieden geeft hij aan bij Heerenveen dat zij dat overschrijvingsformulier niet moet tekenen, op die manier komt de deal met AZ niet rond.
Ik snap Heerenveen goed dat zij dan ook niet zomaar zo'n formulier ondertekenen, maar Alves loopt ook maar wat aan te kloten.
Was dat igv AZ anders geweest?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar goed, hij mag dus gaan ballen bij een club met een lege prijzenkast...
Ze zijn dol in Engeland op goede gazonmaaiers hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 13:51 schreef Enchanter het volgende:
Vraag me af of 'ie wel een werkvergunning krijgt
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:56 schreef w00h00 het volgende:
Wat zongen ze bij Ajax nou over Alves en az?
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hier nog maar een keertje:
De transfer van Alves, van Alves van Alves
De transfer van Alves die is al tien keer afgekets.
Miljoenen, miljoenen dat is het niet het probleem.
Maar alkmaar, maar alkmaar,
wie wil daar nou nog heen...
Boro heeft meer recent dan AZ of SCH een prijs gepakt hoor ... (League Cup) en speelde niet lang geleden een UEFA cup finale. Tuurlijk, het is geen topclusb, maar dat zijn AZ en SCH ook niet. Echter itt AZ en SCH speelt Boro wel in een topcompetitie (en ze bbettalen ook niet slechtquote:Op zondag 13 januari 2008 13:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar goed, hij mag dus gaan ballen bij een club met een lege prijzenkast...
Och, die League Cup is nog wel een prestatie maar AZ was ook 1 minuut van een UC finale vandaan in 2005.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:57 schreef Doc het volgende:
[..]
Boro heeft meer recent dan AZ of SCH een prijs gepakt hoor ... (League Cup) en speelde niet lang geleden een UEFA cup finale. Tuurlijk, het is geen topclusb, maar dat zijn AZ en SCH ook niet. Echter itt AZ en SCH speelt Boro wel in een topcompetitie (en ze bbettalen ook niet slecht).
Het ging er meer om dat wat jij schreef feitelijk onjuist wasquote:Op zondag 13 januari 2008 20:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Och, die League Cup is nog wel een prestatie maar AZ was ook 1 minuut van een UC finale vandaan in 2005.
Bedoel ook niet of Boro beter is dan AZ/Heerenveen ofzo, maar in de PL heb je zoveel mooie clubs, bekende namen, en dan middlesbrough? meh
ik heb het dan ook uit dezelfde bron als hij.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe kan dat dan?
Fuckybuddy zal rond de klok van 22.00 uur juist zélf met het breaking news komen.
Daar past ie wel perfect bij jaquote:Op zondag 13 januari 2008 14:11 schreef Devrim_ het volgende:
Ik denk dat hij gewoon neer Fenerbahce gaat.
Zico, Alex, Roberto Carlos en binnenkort waarschijnlijk ook Ronaldo zitten bij Fener.
Al die Brazilianen bij elkaar
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]
En nu duikt dit weer op, schijnt stadion van Boro te moeten zijn.
Vet fotosoep ditquote:Op zondag 13 januari 2008 23:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]
En nu duikt dit weer op, schijnt stadion van Boro te moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |