Ah, da's al heel wat, danquote:Op zondag 13 januari 2008 10:40 schreef buzzer het volgende:
Nee dat niet, maar er zit in ieder geval een dak op
Ik ben weer terugquote:Op zondag 13 januari 2008 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
topic pleurt ineens d00dt [afbeelding]
jah, ligt al koud, maar ik heb eigenlijk zin om vanavond een biertje te pakken in de Nederlandse kroeg... als het droog is dan wel.quote:
Hoe laat is het daar nu dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, ligt al koud, maar ik heb eigenlijk zin om vanavond een biertje te pakken in de Nederlandse kroeg... als het droog is dan wel.
ongeveer half zes in de avond.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe laat is het daar nu dan? [afbeelding]
6 uur later dusquote:Op zondag 13 januari 2008 11:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ongeveer half zes in de avond.
jah, en als jullie die belachelijke zomertijd invoeren 5 uur.quote:
ja, vandaar dat ik het af en toe ff vraag hmmquote:Op zondag 13 januari 2008 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, en als jullie die belachelijke zomertijd invoeren 5 uur.
en als ik een eiland naar het oosten ga komt er nog een uur bij.
en ga ik nog verder naar het oosten nog een uur zelfs.
Is melk een van de duurste dingen in Indonesie? Of zijn er andere (veel) duurdere producten die je eigenlijk best (vaak) eet?quote:Op zondag 13 januari 2008 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, de buit is binnen; een krat ijsthee; twee dozen lumpia's en een doos melk.. 15 euro...
Dit is het dure deel van het leven hier, en bier natuurlijk.
slimme zetquote:Op zondag 13 januari 2008 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, vandaar dat ik het af en toe ff vraag hmm [afbeelding]
Melk is zo'n 60 cent de liter op dit moment, de UHT melk, verse melk is 80 cent de liter. Dat is duur voor hier. Er zijn duurdere dingen; import vooral. Denk aan kaas, bier (Heineken wordt lokaal gemaakt trouwens) en wijn. De meesten gebruiken dit echter niet of in erg kleine mate, dus is er geen man overboord.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is melk een van de duurste dingen in Indonesie? Of zijn er andere (veel) duurdere producten die je eigenlijk best (vaak) eet?
jah. Lekker. Ik heb hier allerlei soorten, want alles smaakt anders en het is over het algemeen erg lekker spul. Van flesjes tot aanmaak-zooi.quote:
dat vermoeden had ik ook al.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben niet helemaal achterlijk ook he [afbeelding]
Oh ik was er anders om een uurtje of 8 al uit hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 12:18 schreef JortK het volgende:
Ik heb trek in chips maar het is nog zo vroeg
gatver dat is net zoiets als theezakjes recyclen. Of condooms. Bah Sjowhanquote:Op zondag 13 januari 2008 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
Ik niet, half 12 was de wekker gegaan.
Bakkiestaat voor me, uit het sengayo apparaat. Heb mokpads, maar die gebruik ik nu 2x (2x 1 bakkie
)
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gatver dat is net zoiets als theezakjes recyclen. Of condooms. Bah Sjowhan
ik was om 6 uur lokale tijd al op. Heerlijk zo vroeg, hopelijk kan ik het vasthouden rond die tijd op te staan.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik was er anders om een uurtje of 8 al uit hoor [afbeelding]
Morgen moet ik ook weer aan het werkquote:Op zondag 13 januari 2008 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik was om 6 uur lokale tijd al op. Heerlijk zo vroeg, hopelijk kan ik het vasthouden rond die tijd op te staan.
Theezakjes voor 1 kop gebruik ik vaak ook voor 2 bakkies, omdat 't anders veel te sterk isquote:Op zondag 13 januari 2008 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gatver dat is net zoiets als theezakjes recyclen. Of condooms. Bah Sjowhan
jukkie..quote:Op zondag 13 januari 2008 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gatver dat is net zoiets als theezakjes recyclen. Of condooms. Bah Sjowhan [afbeelding]
Laat maar, ik weet wel genoeg zoquote:Op zondag 13 januari 2008 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Theezakjes voor 1 kop gebruik ik vaak ook voor 2 bakkies, omdat 't anders veel te sterk is
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jukkie..
Hoewel condooms recyclen wel weer goed voor het milieu is.
Dat is inderdaad ook wel weer waar; ik sta qua ritme veel te laat op in het weekend, zodat ik maandag vaak erg gaar benquote:Op zondag 13 januari 2008 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen moet ik ook weer aan het werkkan net zo goed in dat ritme blijven zitten he
jeps, dat is geen slecht idee. Deed ik ook toen ik nog op tijd op moest staan om te werken. En nu nog steeds eigenlijkquote:Op zondag 13 januari 2008 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen moet ik ook weer aan het werk [afbeelding] kan net zo goed in dat ritme blijven zitten he [afbeelding]
Gisteren was ik al om een uur of één wakkerquote:Op zondag 13 januari 2008 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, dat is geen slecht idee. Deed ik ook toen ik nog op tijd op moest staan om te werken. En nu nog steeds eigenlijk
Ik? De top 500 in?quote:Op zondag 13 januari 2008 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag ga ik er weer in staan.
Ik zag trouwens dat MPG ook de top 500 binnen is gedrongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |