1 euro per ampul, oftwel 1 euro voor 20 sigarettenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:15 schreef Strychnine het volgende:
-Hoe zit het met dat bijvullen, hoeveel kosten die cartridges en kan je die cartridges zelf bijvullen of moet je dat elke keer voor een X aantal euro laten doen ergens?
Hoho, ligt eraan welke je koopt. Ik had 1 uitgerekend van 1,60 per ampulquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
1 euro per ampul, oftwel 1 euro voor 20 sigaretten
nope, die verbruik je.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:46 schreef Strychnine het volgende:
En die ampullen kan je vervolgens opladen?
Geen enkele e-sigaret smaakt hetzelfde als een echte peukquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:56 schreef Strychnine het volgende:
Maar hoe zit dat nou met de smaak? Ik ben zo'n zeikerd die al klaagt over marlboro dat die niet lekker van smaak is, gaat de SS dan iets voor mij zijn?
Ja, dat doet mijn moeder dus ook. Ze draaide al keivaak sigaretten maar nu zie ik haar nog vaker lurkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
Wat me wel opviel was dat hij (die vriend) om de 2 minuten die sigaret uit zijn borstzakje pakte en een hijs nam. Hij zei zelf ook dat-ie er bijna constant mee bezig was.
Het voordeel was dat je een haal kon nemen en daarna dat ding meteen weer opbergen, maar een nadeel was dus dat-ie dat dan ook vrijwel constant deed.
Ja en dat komt dus omdat het ding niet opraakt zoals een gewone peuk... die druk je uit natuurlijk en dan is het ook klaar, bij deze weet je niet echt wanneer je moet stoppen cq. genoeg hebtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat doet mijn moeder dus ook. Ze draaide al keivaak sigaretten maar nu zie ik haar nog vaker lurken
Dat gaat zo ;
*Rookt 5 halen*
*weglegt*
*10 sec later weer 5 halen*
*weer weglegt*
En dat zo dik 10 min door
Nou dat lijkt me dus idd het grootste nadeel aan dat ding, dat je het veel vaker gebruikt, omdat je het nu te pas en te onpas tevoorschijn kan halen...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
Wat me wel opviel was dat hij (die vriend) om de 2 minuten die sigaret uit zijn borstzakje pakte en een hijs nam. Hij zei zelf ook dat-ie er bijna constant mee bezig was.
Het voordeel was dat je een haal kon nemen en daarna dat ding meteen weer opbergen, maar een nadeel was dus dat-ie dat dan ook vrijwel constant deed.
Ben inmiddels ook zo ver dat ik hem gekocht heb... En wat ik doe is 4 tot 8 trekjes per keer. En aangezien ik tot dusver altijd buiten rookte heb ik dus nu ook dat ik eens per uur of anderhalf uur een aantal trekjes neem.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:22 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ja en dat komt dus omdat het ding niet opraakt zoals een gewone peuk... die druk je uit natuurlijk en dan is het ook klaar, bij deze weet je niet echt wanneer je moet stoppen cq. genoeg hebt
Manier waarop ik het nu doe en lijkt te werken is een druppeltje direct op de atomizer en daarna pas ampul erop. Op deze manier heb je direct veel rook.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:12 schreef Svensational het volgende:
Net even snel geprobeerd, beetje vreemd wel, maar toch heul niet gek. Kreeg klein beetje rook bij het uitblazen, hoe was dat bij jou hollander?
Even geprobeerd, maar het lijkt niet echt te werken. In dat ene filmpje zag ik veel meer rook.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:51 schreef hollander172 het volgende:
Manier waarop ik het nu doe en lijkt te werken is een druppeltje direct op de atomizer en daarna pas ampul erop. Op deze manier heb je direct veel rook.![]()
Ik heb de * Mini Cigaret V2 Powerline , nav jouw link in een eerder topic.quote:Ook helpt het, als je tenminste dezelfde hebt, om het gaatje even een seconde of twee dicht te houden terwijl je eraan zuigt. Niet langer want de hoeveelheid rook eindigt dan in een fikse hoestbui.
In filmpjes ziet het er altijd beter uit.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:23 schreef Svensational het volgende:
Even geprobeerd, maar het lijkt niet echt te werken. In dat ene filmpje zag ik veel meer rook..
Bij mij moest ie even "warm" worden, uit de doos meteen ampul erop en de eerste haal redelijk wat rook maar daarna een stuk minder. Dag twee (en ik heb hem behoorlijk gebruikt de eerste dag) kwam het weer terug.quote:Ik heb de * Mini Cigaret V2 Powerline , nav jouw link in een eerder topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |