Gewoon rauw?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
kaas fondue
kaas
champignons zijn ook lekker om erin te dopen
Ehm.. in de post boven je?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:24 schreef garfield_online het volgende:
waar blijven die zwitserse recepten?
Smoren met boter en knoflook en een beetje provencaalse kruiden......quote:
Hetgeen echter nogal 'not done' is in Zwitserland. Jammer van de kaas ook.quote:Op zondag 13 januari 2008 08:32 schreef borisz het volgende:
worteltjes
je kan veel meer dippen dan alleen brood
Dat lijkt mij dus echt zo vreselijk vies! Worteltjes en kaas is helemaal geen lekkere combi.quote:Op zondag 13 januari 2008 08:32 schreef borisz het volgende:
worteltjes
je kan veel meer dippen dan alleen brood
Dat klinkt goed van die champignons en die gehaktballetjes ook.quote:Op zondag 13 januari 2008 08:26 schreef DRIZZEN het volgende:
[..]
Smoren met boter en knoflook en een beetje provencaalse kruiden......
Wij dippen ook wel met balletjes gehakt , ananas
KAASFONDUE![]()
ookquote:Op zondag 13 januari 2008 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
is (rauwe) rode paprika al genoemd?
ik moet zeggen dat ik het juist het lekkerst vind om met lekker brood te dippenquote:Op zondag 13 januari 2008 10:07 schreef charon het volgende:
[..]
Hetgeen echter nogal 'not done' is in Zwitserland. Jammer van de kaas ook.
nu je het zegt, spek of gerookte ham zal ook best lekker zijn erbij..quote:Op zondag 13 januari 2008 14:31 schreef Krln het volgende:
stukjes rookvlees rond je brood draaien en dan dippen is ook lekker!
en lekker royaal met kirch zijn, jum, heb er nu alweer zin in!!!
niks moet, ik denk dat voor de structuur het wel belangrijk is dat er EEN vocht in gaat. Als je absoluut geen wijn wilt kun je het proberen met gewone melk maar dan heb je natuurlijk niet zo'n echte kaasfondue-smaak.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:30 schreef Chokeme het volgende:
Moet er nou per se witte wijn in of ?? Het lijkt me wel interessant maar ik hou totaal niet van wijn.
Of is het dan niks bijzonders meer maar gewoon een bak gesmolten kaas
Dat lijkt me erg lekker eerlijk gezegdquote:Op maandag 14 januari 2008 17:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
kun je ook rode wijn in je kaasfondue mikken?
Wat is dat eigenlijk precies?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:18 schreef simmu het volgende:
zeg, maar even ter afwisseling: wat vinden de mensen hier dan van raclette?
Heerlijk tijdens wintersport!!quote:Op maandag 14 januari 2008 17:18 schreef simmu het volgende:
zeg, maar even ter afwisseling: wat vinden de mensen hier dan van raclette?
Oeh, klinkt wel lekkerquote:Op maandag 14 januari 2008 20:16 schreef Sanne het volgende:
Ik heb het in een restaurant gegeten, er stond een bediende bij die de hele tijd met die kaas in de weer was. Schraapte er gesmolten kaas af, die kregen wij op een bordje. En dan dippen met brood, groente en verrassend lekker: aardappeltjes in hun schil.
oh, ik heb thuis een raclette achtig ding (het heet raclette). is een soort gourmetding, maar dan met de pannetjes *onder* de gril. bij de kaasboer kan je raclettekaas kopen, en dan kan je dus thuis ook raclette doenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Heerlijk tijdens wintersport!!![]()
Maar ik zie het thuis niet zo gebeuren, het is nogal groot zo'n halve kaas.
[ afbeelding ]
Tomaten-kaas fondue is ook erg lekker. En ik maak het meestal af met cognac.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:30 schreef Chokeme het volgende:
Moet er nou per se witte wijn in of ?? Het lijkt me wel interessant maar ik hou totaal niet van wijn.
Of is het dan niks bijzonders meer maar gewoon een bak gesmolten kaas
Oeh!! Jeuj!! En smikkelen zul je!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:15 schreef motorbloempje het volgende:kon 'm helaas niet meenemen, maar nu komt hij 8 februari met mijn moeder en haar auto mijn kant op: een kaasfondue, gehad van mijn tante
dan voor het eerst kaasfonduenben benieuwd
wat heb je allemaal in de kaas gestopt?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:05 schreef zquing het volgende:
ik ga zomenteen voor de eerste keer in mn leven kaasfonduen, hoop dat 't wat wordt
gewoon kaas, beetje zout peper en wat petersele. En om te dippen alleen maar broodquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat heb je allemaal in de kaas gestopt?
ik bedoelde om te dippen jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:50 schreef zquing het volgende:
[..]
gewoon kaas, beetje zout peper en wat petersele. En om te dippen alleen maar brood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |