check, check, double checkquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:12 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Het is maar goed dat ik geen bad heb, want de baddingen vind ik wél allemaal stuk voor stuk heerlijk.
Hier wel, ik weet niet wanneer want ik kwam vandaag pas weer op m'n kamerquote:Op zondag 10 februari 2008 22:34 schreef snopprinses het volgende:
ja! er was wel een vertraging opgelopen heb ik gehoord door de carnaval denk ik..maar alles moet toch wel ondertussen binnen zijn gekomen denk ik?
Oh serieusquote:Op maandag 11 februari 2008 14:23 schreef NevermindMe het volgende:
Ik heb het inmiddels ook ontvangen! Was naar de verkeerde woonplaats verstuurd, dus dat was het probleem
Maar hartstikke bedankt, heb er natuurlijk al gebruik van gemaakt
no problemquote:Op zondag 10 februari 2008 22:41 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Hier wel, ik weet niet wanneer want ik kwam vandaag pas weer op m'n kamerBedankt in elk geval!
verkoopt lush.nl die dingen ook?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, een grote in de UK en een kleine en grote in Nl. En Du heeft ze ook. Maarikdoeutnietidoeutniet
volgens mij nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
verkoopt lush.nl die dingen ook?
Nu niet meer, gister wel en vanochtend zijn ze van de site afgehaald.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
verkoopt lush.nl die dingen ook?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:11 schreef sararaats het volgende:
ik heb gehoord en gelezen dat er een Lush in Antwerpen komt.
jippiejeeeeeeeeej !!!!!
quote:LUSH OPENT WINKEL IN ANTWERPEN BINNENKORT!
Nadat we al een tijdje in Luik (Wallonie) zitten met een prachtige winkel zal Lush nu ook haar deuren openen in Vlaanderen - en wel in het centrum van Antwerpen op de Keyserlei 2. We hopen half maart 2008 open te gaan. Meer informatie volgt later.
Hihi, Delft. Ligt ietsje uit de richting, maar geeft niet, het is er alsnog!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Oh serieuswat voor stoms had ik dan opgeschreven?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |