in de OP staat een redelijke omschrijvingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:33 schreef H-blast het volgende:
[..]
Okay... ik snap helemaal niets van die stijlen met electro/electronisch enzo.
Is Yelle dan wel electro?
Dat was de OP van een nieuw topic dat ik had gemaakt, even later is 'ie gemerged met dit oude electro topic. Dus nu zitten de oude en nieuwe electro topics bij elkaar zeg maarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:21 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
![]()
geen van die gasten maken electrodit is de post waar het fout mee ing in het topic, samen met teknomist zijn justice post
hm ja oké!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:36 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
in de OP staat een redelijke omschrijving
nouja levendig, rondom Creme organization / bunker records gebeuren nog wel dingenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:55 schreef JackHerrer het volgende:
Ik dat je voor Justice en aanverwanten beter een ander topic kan aanmaken, want het bevat veel meer elementen als de "echte" electro.
Is er eigenlijk nog een levendige electroscene (als je justice spul enzo niet mee telt) in Nederland, feesten / nieuwe releases,of is het vooral terugkijken op het wat ouder werk?
Crame organisation, creme Jak, bunker 3000, strange life records, clone, margeruita records, Viewlex, murder capital. etc etc.. releasen nog wel dikke shit.. en dat is alleen nog maar een deel van de nederlandse labels.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:55 schreef JackHerrer het volgende:
Ik dat je voor Justice en aanverwanten beter een ander topic kan aanmaken, want het bevat veel meer elementen als de "echte" electro.
Is er eigenlijk nog een levendige electroscene (als je justice spul enzo niet mee telt) in Nederland, feesten / nieuwe releases,of is het vooral terugkijken op het wat ouder werk?
Ik vind vooral de electro tof toen het nog hiphop was, of was het nou andersom?
Heb ik gedaan, maar werd gemerged.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:55 schreef JackHerrer het volgende:
Ik bedoelde meer dat het ook geörienteerd en gecombineerd is op andere stijlen zoals house, rock en disco.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:05 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
Crame organisation, creme Jak, bunker 3000, strange life records, clone, margeruita records, Viewlex, murder capital. etc etc.. releasen nog wel dikke shit.. en dat is alleen nog maar een deel van de nederlandse labels.er is genoeg out there je moet het alleen wel ff vinden
en come on... meer elementen in die fidget crap van justice dan in de echte electro?![]()
geheh je zou die justice shit eens moeten draaien op een westcoast feestjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar werd gemerged.
Verder zijn er dan 2 stromingen in de electro. Ik zie niet in waarom dat erg is en waarom de een superieur is boven de ander.
Is niet dat het zo'n groot verschil is als tussen de 2 stijlen hardcore.
Heeft niks met electro te maken imoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:11 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het ook geörienteerd en gecombineerd is op andere stijlen zoals house, rock en disco.
Daft Punk is iedereen ook al vergeten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:15 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
geheh je zou die justice shit eens moeten draaien op een westcoast feestje, wordt je gelynched...maar het verschil is erg groot.. die echt electro is tijd loos die justice crap hoor je over 3 jaar niemand meer over..
Goed topic. Gaan we vanaf nu alles duidelijk scheiden. Geen Justice meer hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:05 schreef icebliss het volgende:
Hier is het nieuwe topic voor de fans van de nieuwe electro: Electro New Style #1
Hee ik heb ook m'n steentje bijgedragenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:17 schreef IrfieJ het volgende:
maar het topic is dus weer geclaimed door echte electro, my work is done... nu irl die shizzle pitchen
Ik luister nog heel vaak (bijna dagelijks) Daft Punk!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:19 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Daft Punk is iedereen ook al vergeten.
Daft punk vergelijken met een justice of een van die andere dwarrels.. de daft blijft geniaal.. oook al zijn ze tot eindeloos gesampeld.. je kan geen radio zender opzetten of je hoort wel een daft punk sample erin zitten..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:19 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Daft Punk is iedereen ook al vergeten.
zelf waren het ook samplekoningen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:59 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
Daft punk vergelijken met een justice of een van die andere dwarrels.. de daft blijft geniaal.. oook al zijn ze tot eindeloos gesampeld.. je kan geen radio zender opzetten of je hoort wel een daft punk sample erin zitten..
wat jij wilt!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:03 schreef Yorrit het volgende:
[..]
zelf waren het ook samplekoningen.
en geen electro maar house
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |