abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73908410
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:33 schreef H-blast het volgende:

[..]

Okay... ik snap helemaal niets van die stijlen met electro/electronisch enzo.
Is Yelle dan wel electro?
in de OP staat een redelijke omschrijving
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:53:39 #102
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_73908966
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:21 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

geen van die gasten maken electro dit is de post waar het fout mee ing in het topic, samen met teknomist zijn justice post
Dat was de OP van een nieuw topic dat ik had gemaakt, even later is 'ie gemerged met dit oude electro topic. Dus nu zitten de oude en nieuwe electro topics bij elkaar zeg maar Verder kan je dit geen electro vinden, maar aan deze muziek hangt tegenwoordig wel het label 'electro' (zie ook alle andere users die met soortgelijke muziek aankomen). Dus is dit gewoon de goede plaats om dit soort muziek te bespreken lijkt me.
Tranquillo
pi_73909009
Ik dat je voor Justice en aanverwanten beter een ander topic kan aanmaken, want het bevat veel meer elementen als de "echte" electro.
Is er eigenlijk nog een levendige electroscene (als je justice spul enzo niet mee telt) in Nederland, feesten / nieuwe releases,of is het vooral terugkijken op het wat ouder werk?
Ik vind vooral de electro tof toen het nog hiphop was, of was het nou andersom?

woensdag 21 oktober 2009 @ 11:56:10 #104
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_73909037
Ik hád dus een nieuw topic aangemaakt, zie die post die IrfieJ heeft gequote op de vorige pagina.
Edit: maar ik maak wel een nieuwe.
Tranquillo
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:58:39 #105
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_73909121
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:36 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

in de OP staat een redelijke omschrijving
hm ja oké!
Mijn muziek collectie is te groot om er zo even electro uit te halen, maar ik ken wel Shoc Corridor. Dat is minimal electro/dark wave.
Maar dat lijkt allemaal zóveel op elkaar
pi_73909160
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:55 schreef JackHerrer het volgende:
Ik dat je voor Justice en aanverwanten beter een ander topic kan aanmaken, want het bevat veel meer elementen als de "echte" electro.
Is er eigenlijk nog een levendige electroscene (als je justice spul enzo niet mee telt) in Nederland, feesten / nieuwe releases,of is het vooral terugkijken op het wat ouder werk?
nouja levendig, rondom Creme organization / bunker records gebeuren nog wel dingen

zaterdag komt dit festijn eraan

flyer klopt niet meer, het is verhuisd naar zaterdag 24 september in de Melkweg!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 12:05:07 #107
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_73909315
Hier is het nieuwe topic voor de fans van de nieuwe electro: Electro New Style #1
Tranquillo
pi_73909334
quote:
Ik vind vooral de electro tof toen het nog hiphop was, of was het nou andersom?
Crame organisation, creme Jak, bunker 3000, strange life records, clone, margeruita records, Viewlex, murder capital. etc etc.. releasen nog wel dikke shit.. en dat is alleen nog maar een deel van de nederlandse labels. er is genoeg out there je moet het alleen wel ff vinden

en come on... meer elementen in die fidget crap van justice dan in de echte electro?
pi_73909354
quote:
Heb ik gedaan, maar werd gemerged.
Verder zijn er dan 2 stromingen in de electro. Ik zie niet in waarom dat erg is en waarom de een superieur is boven de ander.

Is niet dat het zo'n groot verschil is als tussen de 2 stijlen hardcore.
pi_73909489
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:05 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

Crame organisation, creme Jak, bunker 3000, strange life records, clone, margeruita records, Viewlex, murder capital. etc etc.. releasen nog wel dikke shit.. en dat is alleen nog maar een deel van de nederlandse labels. er is genoeg out there je moet het alleen wel ff vinden

en come on... meer elementen in die fidget crap van justice dan in de echte electro?
Ik bedoelde meer dat het ook geörienteerd en gecombineerd is op andere stijlen zoals house, rock en disco.
pi_73909616
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:06 schreef Adames het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, maar werd gemerged.
Verder zijn er dan 2 stromingen in de electro. Ik zie niet in waarom dat erg is en waarom de een superieur is boven de ander.

Is niet dat het zo'n groot verschil is als tussen de 2 stijlen hardcore.
geheh je zou die justice shit eens moeten draaien op een westcoast feestje , wordt je gelynched...maar het verschil is erg groot.. die echt electro is tijd loos die justice crap hoor je over 3 jaar niemand meer over..
  woensdag 21 oktober 2009 @ 12:16:36 #112
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_73909664
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:11 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat het ook geörienteerd en gecombineerd is op andere stijlen zoals house, rock en disco.
Heeft niks met electro te maken imo
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_73909710
maar het topic is dus weer geclaimed door echte electro, my work is done... nu irl die shizzle pitchen
pi_73909765
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:15 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

geheh je zou die justice shit eens moeten draaien op een westcoast feestje , wordt je gelynched...maar het verschil is erg groot.. die echt electro is tijd loos die justice crap hoor je over 3 jaar niemand meer over..
Daft Punk is iedereen ook al vergeten.
pi_73909945
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:05 schreef icebliss het volgende:
Hier is het nieuwe topic voor de fans van de nieuwe electro: Electro New Style #1
Goed topic. Gaan we vanaf nu alles duidelijk scheiden. Geen Justice meer hier.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_73915598
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:17 schreef IrfieJ het volgende:
maar het topic is dus weer geclaimed door echte electro, my work is done... nu irl die shizzle pitchen
Hee ik heb ook m'n steentje bijgedragen

Ik kan die hedendaagse 'electro' niet uitstaan. Aan de andere kant hoor ik dan wel voornamelijk de radiohitjes, en da's sowieso al crap.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:47:29 #117
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_73916735
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:19 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Ik luister nog heel vaak (bijna dagelijks) Daft Punk!
pi_73925847
pffff.. nou, bedankt voor het posten van al die clipjes hoor maar als dat echte electro is ga ik snel naar de nieuwe thread. Wát een tamme ouwelullenhouse zeg. Veel plezier ermee hier...
pi_73944436
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:19 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Daft punk vergelijken met een justice of een van die andere dwarrels.. de daft blijft geniaal.. oook al zijn ze tot eindeloos gesampeld.. je kan geen radio zender opzetten of je hoort wel een daft punk sample erin zitten..
pi_73944571
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 11:59 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

Daft punk vergelijken met een justice of een van die andere dwarrels.. de daft blijft geniaal.. oook al zijn ze tot eindeloos gesampeld.. je kan geen radio zender opzetten of je hoort wel een daft punk sample erin zitten..
zelf waren het ook samplekoningen.
en geen electro maar house
pi_73944991
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:03 schreef Yorrit het volgende:

[..]

zelf waren het ook samplekoningen.
en geen electro maar house
wat jij wilt!
pi_74840300
tvp
pi_77809057

heerlijk nummertje weer door danny
pi_77878654
mr Fucking consumer op de decks

[13-3] The Westcoast Sound of Holland
pi_78440366
Net de cd (Attack, Decay, Release ofzo) van Simian Mobile Disco gekocht, tof album.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')