Ik was al aan het zoekenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als TT opper ik : KLB FB waar Lobasca geen nieuw topic durft te openen
Shut the fuck up!!!!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als TT opper ik : KLB FB waar Lobasca geen nieuw topic durft te openen
Awww.. you miss mequote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:55 schreef S1nn3rz het volgende:
het loopt hier zowaar uit de hand. het wordt tijd dat die andere blauwe weer eens de bezem erdoorheen haalt.
ik heb je foto maar boven mijn eenpersoonsbedje thuis bij pa en ma gehangen en voordat ma het nachtlampje uitdoet kijk ik er nog maar even naar. vanzelfsprekend, puur ter overbrugging tot jij, de enige blauwert die rood had moeten zijn, terug bent.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Awww.. you miss me
Zodra m'n tentamens voorbij zijn, ben ik weer veel aanwezig hoor.
jammer zeg.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:33 schreef Janetje het volgende:
Nee S1nn3rz, je wordt geen mod.
Maar goed geprobeerd hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
de keer dat danny de toko voor een dik bedrag gaat verkopen is nog groter dan dat jij mod wordt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:12 schreef postmortum het volgende:
ik word binnenkort mod , ik heb me de afgelopen week voorbeeldig gedragen
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:12 schreef postmortum het volgende:
ik word binnenkort mod , ik heb me de afgelopen week voorbeeldig gedragenHeb je al gesolliciteerd danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Is er dan een sollicitatie procedure?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je al gesolliciteerd dan
Ja maar niet voor jouquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
Is er dan een sollicitatie procedure?
mensen buitensluitenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar niet voor jouCheck MED en een sticky topic hier
ik ben aan het solliciteren nuquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bespaar je de moeitequote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben aan het solliciteren nu
nja zeg, dat vind ik dan altijd weer zo onaardig.quote:
Je bent "heb" vergeten, ergens.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:29 schreef postmortum het volgende:
ik hoop vurig dat Flugeltje in de kiescommisie zit
Mail verzonden , ik hoor het wel weer![]()
Is die dan al binen? En sinds ben je FA?quote:
Thx, wanneer kan ik mijn blauwe kleurtje verwachten?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik het niet word , vind ik dat jij het moet worden , jij bent ook 1 van de regulars hietquote:Op zondag 13 januari 2008 01:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Thx, wanneer kan ik mijn blauwe kleurtje verwachten?
Ik zal keurig alle users bannen die lightproducten gebruiken
Dat jij mij steunt doet mijn sollicitatie niet goedquote:Op zondag 13 januari 2008 10:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
Als ik het niet word , vind ik dat jij het moet worden , jij bent ook 1 van de regulars hiet
acht het wordt toch iemand waar we nog nooit van gehoord hebbenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat jij mij steunt doet mijn sollicitatie niet goed
Niet altijdquote:Op zondag 13 januari 2008 18:17 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die patat "friet" noemen
Mijn pat*t/friet topics gaan ook dicht
Dit moet ik nog even kwijt:quote:Op zondag 13 januari 2008 17:50 schreef Dennis1969 het volgende:
....voorts wil ik ook nog even kwijt dat Bas en Adrie van Toor, ook wel bekend als het illustere ex-duo Bassie en Adriaan NIET uit Rotterdam komen maar uit Vlaardingen.
Nein!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:19 schreef MUUS het volgende:
Zeg Termiet, kut wijven!@ had een leuk topic kunnen worden.
Herken potentie, heropen het, en zorg ervoor dat de ochtendploeg leuk leesvoer krijgt, jij egoďstisch mormel!
Kan je al topics zien als: 'lach hier de users uit' 'Users: de tietenfoto's' ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:13 schreef postmortum het volgende:
zeg ben ik al mod?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan je al topics zien als: 'lach hier de users uit' 'Users: de tietenfoto's' ?
Zo nee? dan ben je nog geen mod
Ga je nou over alles klagen wat er voorbij komt in je leven?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:27 schreef kikoooooo het volgende:
"Hou nou eens op met die topics man"
Wtf?
Er staan 2 klb topics van mij in de topliclijst. Én dit was een serieuze klacht!
Dat komt voort uit een topic van gister.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga je nou over alles klagen wat er voorbij komt in je leven?
En Ham(Why?
) - reacties komen je topics ook niet ten goede
![]()
De eeuwige media belichting van alleen de Republicrats.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Mn topic open,..?
Die reacties zijn gewoon ontopic. En sinds wanneer hoef je niet meer inhoudelijk te reageren in KLB?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef honda1990 het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijderd uit het topic gewoon? Alsof de reacties gewoon andre hazes en gewoon jannes wel inhoudelijk waren, en sinds wanneer moet er inhoudelijk gereageerd worden in KLB?
Dit vindt jij een hele normale reactie? rot toch op manquote:TS en jij zijn pedofielen, als meerderjarige aan meisjes van acht zitten
Ik had iemand gequote die schreef: Ik heb je vriendin vanacht genomen oidquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die reacties zijn gewoon ontopic. En sinds wanneer hoef je niet meer inhoudelijk te reageren in KLB?![]()
[..]
Dit vindt jjij een hele normale reactie? rot toch op man![]()
Soon.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:10 schreef postmortum het volgende:
Hrey wie is nu eigenlijk de nieuwe mod , wanr er staat geen sticky meer hier?
Vond ik ook.quote:
quote:
Gok eens.quote:
Broodje Mexicano pindasausquote:
Ja, dat zal het zijn.quote:
Ehh, jij weet dus niet wat voor belangrijk dilemma ik meemaakquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Ik heb veel kuttopics van je gezien, maar deze is wel heel kut hoor.
Wat wordt de volgende? Welke kleur sokken je moet aantrekken? Of of je moet gaan schijten of dat je nog even moet blijven zitten? Of je de frietpan aan moet slingeren of niet?
*Rilquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En ga nu maar weer je PvdD poster betasten
ik vond het ook een goed topic..gister had ik hetzelfde dilemma in de snackbarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ehh, jij weet dus niet wat voor belangrijk dilemma ik meemaak![]()
Als er gewoon maar 1 snack was, was de keuze makkelijk.
Er zijn echter meerdere snacks
Het is dus een terecht klacht zoals je ook uit de reacties kon opmaken![]()
En ga nu maar weer je PvdD poster betasten
Zeker het volgende scenario?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik vond het ook een goed topic..gister had ik hetzelfde dilemma in de snackbar
byeebyeequote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:05 schreef De_Ananas het volgende:
Maar ach, als het niet in het straatje van Janetje (scheldwoord in het Bels) past dan gaat ie dicht
Kheb het gehad met KLB
weetikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Na Sandstorm verliest KLB weer een topuser
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Na Sandstorm verliest KLB weer een topuser
Oh ja, dat brengt me nog op iets anders.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
oja het is ook stom dat mijn posts zovaak worden verwijderd
welke waarschuwing van gister?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:53 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh ja, dat brengt me nog op iets anders.
Weet je die waarschuwing van gister nog?
Bij deze de laatste: Nok eens met die bagger.
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vond ik ook.
Heb je de verborgen waarschuwing erin begrepen? Fijn, dan mag je een sticker uitzoeken.
Heil Hitler is sowieso iets dat ik niet wil lezen in KLB. Verder mag je hier fijn je uitleg doen, normaal, zonder scheldwoorden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:07 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik doe niet kinderachtig, de mods wel. Willekeurig modden, willekeurig editten en willekeurig bannen.
En een centrale FB topic? Dat is natuurlijk ook een gelul van niks. Gewoon andere topics proberen schoon te houden en in jullie centrale FB topic niets toegeven. Ik heb mijn nodige discussie daar gevoerd. Altijd zonder resultaat natuurlijk. Leve de macht.
Heil Hitler.
surequote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:09 schreef Biogarde het volgende:
Paas: We zien alleen slowchat en bagger. Je notes staan er vol mee. Kap daar aub mee.
Geloven hoef je het niet idd. Maar goed, lang verhaal kort: Ga je door, ben je weg. We hebben geduld zat met je. Wat dat betreft veel te veel.quote:
ahahahaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geloven hoef je het niet idd. Maar goed, lang verhaal kort: Ga je door, ben je weg. We hebben geduld zat met je. Wat dat betreft veel te veel.
En nu weer lief meepostenquote:
Nee, maar wel een kuttopicquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:19 schreef postmortum het volgende:
zeg dat stickertjes topic was geen lemming
wow cool een nieuwe usericoonquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, maar wel een kuttopic
Hier, ik heb je sticker vast opgeplakt:
[ afbeelding ]
Moeilijk he, op een normale manier kritiek uiten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:23 schreef Oldbie het volgende:
Moeilijk he? Met kritiek omgaan.
moelijk he vriendjes met elkaar te blijvenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moeilijk he, op een normale manier kritiek uiten.
Nee hoor, maar normale kritiek dringt niet door. Als jullie gaan editten weet ik zeker dat ik mijn doel heb bereikt. En editten is natuurlijk de beste vorm van discussie: censuur!! Monddood maken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moeilijk he, op een normale manier kritiek uiten.
of je haalt je account door de shredder of je geeft toe dat je er gewoon niet mee kan omgaanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:32 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar normale kritiek dringt niet door. Als jullie gaan editten weet ik zeker dat ik mijn doel heb bereikt. En editten is natuurlijk de beste vorm van discussie: censuur!! Monddood maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |