Ik was al aan het zoekenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als TT opper ik : KLB FB waar Lobasca geen nieuw topic durft te openen
Shut the fuck up!!!!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als TT opper ik : KLB FB waar Lobasca geen nieuw topic durft te openen
Awww.. you miss mequote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:55 schreef S1nn3rz het volgende:
het loopt hier zowaar uit de hand. het wordt tijd dat die andere blauwe weer eens de bezem erdoorheen haalt.
ik heb je foto maar boven mijn eenpersoonsbedje thuis bij pa en ma gehangen en voordat ma het nachtlampje uitdoet kijk ik er nog maar even naar. vanzelfsprekend, puur ter overbrugging tot jij, de enige blauwert die rood had moeten zijn, terug bent.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Awww.. you miss me
Zodra m'n tentamens voorbij zijn, ben ik weer veel aanwezig hoor.
jammer zeg.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:33 schreef Janetje het volgende:
Nee S1nn3rz, je wordt geen mod.
Maar goed geprobeerd hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
de keer dat danny de toko voor een dik bedrag gaat verkopen is nog groter dan dat jij mod wordt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:12 schreef postmortum het volgende:
ik word binnenkort mod , ik heb me de afgelopen week voorbeeldig gedragen
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:12 schreef postmortum het volgende:
ik word binnenkort mod , ik heb me de afgelopen week voorbeeldig gedragenHeb je al gesolliciteerd danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Is er dan een sollicitatie procedure?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je al gesolliciteerd dan
Ja maar niet voor jouquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
Is er dan een sollicitatie procedure?
mensen buitensluitenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar niet voor jouCheck MED en een sticky topic hier
ik ben aan het solliciteren nuquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bespaar je de moeitequote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben aan het solliciteren nu
nja zeg, dat vind ik dan altijd weer zo onaardig.quote:
Je bent "heb" vergeten, ergens.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:29 schreef postmortum het volgende:
ik hoop vurig dat Flugeltje in de kiescommisie zit
Mail verzonden , ik hoor het wel weer![]()
Is die dan al binen? En sinds ben je FA?quote:
Thx, wanneer kan ik mijn blauwe kleurtje verwachten?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |