Kijk, als je daar al niet gerust van wordt, weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:20 schreef Q. het volgende:
Beter een bloedneus dan dat je been er af ligt ofzo.
Of je veldheer.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:20 schreef Q. het volgende:
hehe ligt die paardekop wellicht naast je bed TSquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:20 schreef Catullus het volgende:
Doet mij denken aan een Mafia film.![]()
Nog een geluk dat je niet in je bloed bent gestikt.
http://youtube.com/watch?v=LCkFhafk26Aquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:20 schreef Q. het volgende:
Monty Python ftwquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:20 schreef Q. het volgende:
ik hoopte ook op zo'n lekker, smerig verhaalquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:34 schreef Strychnine het volgende:
Misleidende TT hoor, ik twijfelde tussen een ontmaagding of gruwelijk ongesteld zijn.
Smeuïg is denkik het toepasselijk woord bij een gruwelijke doelpaal met menstruatiebloed in je aorta.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik hoopte ook op zo'n lekker, smerig verhaal
maakt niet uit, als er maar veel rood vocht in voorkomt!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:55 schreef dubidub het volgende:
[..]
Smeuïg is denkik het toepasselijk woord bij een gruwelijke doelpaal met menstruatiebloed in je aorta.
Lijkt me geen goed planquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:42 schreef __Saviour__ het volgende:
tampon in je neus duwen
Gerald en het aanmaaklimonade monster...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
maakt niet uit, als er maar veel rood vocht in voorkomt!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:48 schreef Tahiti het volgende:
Ja dat heb je met die goedkope speed op het platteland.
haha, daar moest ik ook aan denken, prachtigquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:28 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=LCkFhafk26A
Ja TS snuift wel eens coke en speed ja... /care?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:48 schreef Strychnine het volgende:
TS snuift wel eens?
Bloedneuzen gegarandeerd na een paar dagen speed/cocaine
En anders peuter je waarschijnlijk in je neus. Of heb je een bloedvaatje opengesnurkt
Edit; shit, tahiti was me voor
nou, zie daar de oorzaakquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:31 schreef Stigma het volgende:
[..]
Ja TS snuift wel eens coke en speed ja... /care?
Het bloeden is nu gestopt maar heeft wel een ravage aangericht.
Ech wel. Der kan niks mis gaan. En dan ook meteen in allebei de neusgaten een tampon "voor het geval dat".quote:
En je handen vastketenen om te voorkomen dat je het er per ongelijk 's nachts weer uit haalt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ech wel. Der kan niks mis gaan. En dan ook meteen in allebei de neusgaten een tampon "voor het geval dat".
En dan een prop in je mond zodat je niet op je kussen kwijlt 's nachts.
Dan moet je niet zo veel zuipen zodat je onderweg naar huis niet 20x keer op je bek gaat en een bloedneus krijgt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:19 schreef Stigma het volgende:
Klacht: wakker worden en je hele bed zit onder het bloed. Door een bloedneus die blijkbaar de hele nacht heeft geduurd.
ja gewoon niet de dokter belle...quote:
"Just a flesh wound"quote:
Rip, ook aan de nabestaanden. Sukkelquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:31 schreef Stigma het volgende:
[..]
Ja TS snuift wel eens coke en speed ja... /care?
Het bloeden is nu gestopt maar heeft wel een ravage aangericht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |