Mee eens, staat ook een stuk logischer op de kaart. Om te beginnen enkel in het weekend. Wat ik dan een beetje jammer vind is dat er niemand ingaat op me verhaal over het reizen van Utrecht naar bv Bijlmer waarbij je dus enden moet terug reizen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:22 schreef knars het volgende:
Waarom zou je H'sum op het nachtnet willen aansluitenMaak die belachelijke cirkel Utrecht - Rotterdam nou eerst eens gewoon echt rond door na Rotterdam gewoon met een stop in Gouda terug te rijden naar Utrecht (en weer terug). Zou ik zelf een stuk blijer van worden, kan ik ook weer eens een concertje pakken zónder de helft te moeten missen.
Dat kan ik bevestigenquote:Op maandag 14 januari 2008 12:47 schreef knars het volgende:
Voor de rest is er voor zover ik weet wel een redelijk nachtnet van het GVB, maar dat mogen de Amsterdammers onder ons bevestigen.
Simpelweg een kwestie van vraag en aanbod, en een beetje overheidsingrijpen (Brabants nachtnet). Ik denk niet dat de gemeente Amsterdam, naast het stedelijk OV, extra geld zouden willen besteden voor extra stops van de nachttrein, iets dat weinig oplevert. Daarnaast zal door extra stops in Amsterdam de kwaliteit van de nachtnetverbinding bijv. Utrecht-Den Haag afnemen(slechter aanbod), waardoor men eerder geneigd is om de auto te nemen (minder vraag).quote:Op maandag 14 januari 2008 13:55 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigentevens is het zeer onlogisch om eerst een groot gedeelte van Amsterdam voorbij te rijden om vervolgens met de bus terug te rijden. Dat is dus me punt
Werkplaats Zwolle is gesloten en alleen nog een NedTrain Servicepunt of zo, en blijkbaar hoort daar geen kwb bij?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:32 schreef Wadloper het volgende:
Overigens staat er ook in dat de kuilwielenbank van Zwolle gesloten is, waarom dat?![]()
Niet meer van deze tijd ofzo?
Amsterdam Watergraafsmeer heeft een nieuwe kuilwielenbank gekregen. Hypermodern uiteraardquote:Op maandag 14 januari 2008 17:32 schreef Wadloper het volgende:
Overigens staat er ook in dat de kuilwielenbank van Zwolle gesloten is, waarom dat?![]()
Niet meer van deze tijd ofzo?
kwam ik ook tegen in HOV-RN. Ik heb er eerlijk gezegd niets van gemerktquote: In de koude dagen en vooral nachten half december begaven rubbertjes in de luchtleidingen van VIRM het op forse schaal.
Op diverse plaatsen kwamen VIRM-en aan de kant te staan met problemen. Halverwege de week van 17-12 had NSR (mede)
daardoor plotseling 100 bakken te weinig op de baan, hetgeen lange tijd niet meer is voorgekomen.
Hoezo, die trein rijdt langs Amstelquote:Op maandag 14 januari 2008 16:04 schreef Charango het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemeente Amsterdam, naast het stedelijk OV, extra geld zouden willen besteden voor extra stops van de nachttrein, iets dat weinig oplevert. Daarnaast zal door extra stops in Amsterdam de kwaliteit van de nachtnetverbinding bijv. Utrecht-Den Haag afnemen(slechter aanbod), waardoor men eerder geneigd is om de auto te nemen (minder vraag).
Deze is toch in een tramloods hersteld in Rotterdam?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
In die nieuwe HOV-rn staat dat Lintje 23 hersteld is. Ding kwam begin vorig jaar in onzachte aanraking met een vrachtwagen.
Klopt. Daarom staat het bericht waarschijnlijk onder het rotterdams tramnieuws ipv het treinnieuws, al kan ik me wel indenken waarom ze de railbus gewoon bij de bussen of trams wilden zettenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:31 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Deze is toch in een tramloods hersteld in Rotterdam?
Hebben ze alsnog wel rap gedaanquote:Op maandag 14 januari 2008 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Daarom staat het bericht waarschijnlijk onder het rotterdams tramnieuws ipv het treinnieuws, al kan ik me wel indenken waarom ze de railbus gewoon bij de bussen of trams wilden zetten
Ik fietste vanmiddag door het prachtige Friese landschap en toen kwam er een Spurt voorbij rijden over het spoor midden door de weilanden... Af en toe mis ik de Wadloper dan wel, hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:33 schreef Wadloper het volgende:
En nu niet meteen dit bericht afsnauwen ofzo, ik wil gewoon de reacties hier peilen![]()
![]()
Je kan er wat aan doen he, als je mee doet met de stichting als ie van de grond kan komen.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik fietste vanmiddag door het prachtige Friese landschap en toen kwam er een Spurt voorbij rijden over het spoor midden door de weilanden... Af en toe mis ik de Wadloper dan wel, hoor.
Het icoontjequote:Op maandag 14 januari 2008 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
Vertel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |