Amsterdam Watergraafsmeer heeft een nieuwe kuilwielenbank gekregen. Hypermodern uiteraardquote:Op maandag 14 januari 2008 17:32 schreef Wadloper het volgende:
Overigens staat er ook in dat de kuilwielenbank van Zwolle gesloten is, waarom dat?![]()
Niet meer van deze tijd ofzo?
kwam ik ook tegen in HOV-RN. Ik heb er eerlijk gezegd niets van gemerktquote: In de koude dagen en vooral nachten half december begaven rubbertjes in de luchtleidingen van VIRM het op forse schaal.
Op diverse plaatsen kwamen VIRM-en aan de kant te staan met problemen. Halverwege de week van 17-12 had NSR (mede)
daardoor plotseling 100 bakken te weinig op de baan, hetgeen lange tijd niet meer is voorgekomen.
Hoezo, die trein rijdt langs Amstelquote:Op maandag 14 januari 2008 16:04 schreef Charango het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemeente Amsterdam, naast het stedelijk OV, extra geld zouden willen besteden voor extra stops van de nachttrein, iets dat weinig oplevert. Daarnaast zal door extra stops in Amsterdam de kwaliteit van de nachtnetverbinding bijv. Utrecht-Den Haag afnemen(slechter aanbod), waardoor men eerder geneigd is om de auto te nemen (minder vraag).
Deze is toch in een tramloods hersteld in Rotterdam?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
In die nieuwe HOV-rn staat dat Lintje 23 hersteld is. Ding kwam begin vorig jaar in onzachte aanraking met een vrachtwagen.
Klopt. Daarom staat het bericht waarschijnlijk onder het rotterdams tramnieuws ipv het treinnieuws, al kan ik me wel indenken waarom ze de railbus gewoon bij de bussen of trams wilden zettenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:31 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Deze is toch in een tramloods hersteld in Rotterdam?
Hebben ze alsnog wel rap gedaanquote:Op maandag 14 januari 2008 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Daarom staat het bericht waarschijnlijk onder het rotterdams tramnieuws ipv het treinnieuws, al kan ik me wel indenken waarom ze de railbus gewoon bij de bussen of trams wilden zetten
Ik fietste vanmiddag door het prachtige Friese landschap en toen kwam er een Spurt voorbij rijden over het spoor midden door de weilanden... Af en toe mis ik de Wadloper dan wel, hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:33 schreef Wadloper het volgende:
En nu niet meteen dit bericht afsnauwen ofzo, ik wil gewoon de reacties hier peilen![]()
![]()
Je kan er wat aan doen he, als je mee doet met de stichting als ie van de grond kan komen.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik fietste vanmiddag door het prachtige Friese landschap en toen kwam er een Spurt voorbij rijden over het spoor midden door de weilanden... Af en toe mis ik de Wadloper dan wel, hoor.
Het icoontjequote:Op maandag 14 januari 2008 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
Vertel
Ja, sorryquote:Op maandag 14 januari 2008 20:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zojuist een onwijs gezellig rondje gedaan met fles
Jaquote:Op maandag 14 januari 2008 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
En jij doet ook mee?
Tsja, nu weten we nog niet welk rondje jullie gemaakt hebben?quote:
Mooie plaatjes!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
En jij doet ook mee?
Eerlijk gezegd mis ik de wadloper ook wel een beetje. Daarom even 2 plaatjes uit mijn archief:
[ afbeelding ]
De laatste zondag van de 3213 in Leeuwarden
[ afbeelding ]
Oud en nieuw
Ik vind het ook zondequote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Rotterdam Centraal, 13 mei 2006 en 14 januari 2008
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Adieu, lelijk oud, maar toch
Blijft een al DH bewaard, wat ik hoorde zou er 1 richting het spoorwegmuseum gaan.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:30 schreef Wadloper het volgende:
Overigens ben ik niet degene die met het idee is gekomen. Dat is de maker van wadloper.nl.tt
Ik ben er bij gekomen omdat ik het zonde vind een treinstel, wat eigenlijk 25 jaar van de Noordelijke geschiedenis heeft beheerst zomaar te laten verdwijnen, op dat enkele niet rijvaardige stelletje van het NSM na.
Het doel is om een DH te bewaren en rijvaardig te houden, en daar zijn nog 3 mensen voor nodig, die een risico durven te nemen, en genoeg motivatie en ambitie hebben om samen met mij en degene die dit idee bedacht heeft in het bestuur te komen. Zodra de 5 man compleet zijn, kunnen wij beginnen met het proberen van het oprichten van de stichting.
Want zeg nou zelf, het is toch ook zonde om alles door de sloophamer te laten vernietigen, zonder ook maar iets gedaan te hebben om 1 stel te redden?![]()
En het is zonde voor het nageslacht, omdat zij alleen die trein van foto's kennen, en zij deze helaas dan niet in het echt kunnen meemaken.
Dus voel je iets voor een bestuursfunctie, en wil je proberen een DH stel te bewaren (doel is om hem ook in het Noorden te houden!), geef je dan op bij de maker van wadloper.nl.tt!![]()
Nou, ik mag toch hopen van nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:58 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ik vind het ook zondeHet nieuwe stationsgebouw gaat echt lelijk worden
Wel jammer dat die karakteristieke perronhuisjes gesloopt zijn. Vlgs mij heb ik daar heul geen foto meer van ookquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:11 schreef Charango het volgende:
Het vreemde is dat nu zo nodig de karakteristieke voorkant eraan moet geloven, terwijl het gedeelte rondom de perrons er het lelijkste uitziet....
Wist je dat ik deze reactie post op nog geen 800m vanaf jouw huisquote:Op maandag 14 januari 2008 21:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik: Den Haag Moerwijk, Den Haag Centraal-> Utrecht-> Rotterdam-> Moerwijk![]()
Zijn daar ergens goeie plaatjes van hoe het gaat worden? Niet op www.rotterdamcentraal.nl namelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:49 schreef JeePee83 het volgende:
Dat nieuwe stationsgebouw vind ik er wel aardig uitzien, maar smaken verschillen uiteraard.
Had iemand er serieus op gehoopt dat dit soort dingen NIET zou gebeuren?quote:De OV-chipkaart ligt steeds meer onder vuur. Maandag bleek dat studenten de chip van de dagkaart hadden gekraakt, dinsdag stelde het College Bescherming Persoonsgevens (CBP) in een onderzoeksrapport dat de kaart zoals die wordt ingezet bij een proef in Amsterdam in strijd is met de wet.
Het CPB heeft in de tweede helft van vorig jaar onderzoek gedaan naar het gebruik van de kaart in de metro in Amsterdam. Daar bleek uit dat veel te veel persoonsgegevens worden vastgelegd en gebruikt. Volgens CPB-voorzitter Jacob Kohnstamm schrijft de wet voor dat gegevens pas verzameld mogen worden als daar noodzaak toe zou zijn.
Reisgedrag
Ook worden de gegevens, zoals het reisgedrag, bijna zeven jaar lang bewaard en dat is veel langer dan de logica van de wet toelaat. Het zou volgens Kohnstamm veel beter zijn als het reisgedrag van grote groepen mensen wordt gevolgd in plaats van individuen. Het is namelijk wel nuttig om te zien hoeveel en wanneer grote groepen mensen reizen.
Mwoa, niet echt lelijk. Mooi is anders, maar okee. Aan de verstaanbaarheid van omroepberichten gaat pas later iets gedaan worden begrijp ik?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:22 schreef Duvel het volgende:
Hier kun je in elk geval een filmpje bekijken:
http://www.rotterdamcentraal.nl/smartsite229.dws?MainMenu=765076&goto=765059&style=6704
Ik vind het geen lelijk ontwerp.
Hč? Wat zei je?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:09 schreef Duvel het volgende:
Wat is er met de verstaanbaarheid van omroepberichten?
Dat is echt knap, kan mijn draadloze koptelefoon nergens vinden, en die is niet erg klein, kan dus niks horenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:22 schreef Duvel het volgende:
Hier kun je in elk geval een filmpje bekijken:
http://www.rotterdamcentraal.nl/smartsite229.dws?MainMenu=765076&goto=765059&style=6704
Ik vind het geen lelijk ontwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |