Eerst nog op SWR, dat was in 2002. Ze wilden een reportage maken over Dernbach, maar de burgemeester maakte het camerateam opmerkzaam op de Ludolfs. Daar zijn toen 2 programma's van een half uur uit gerold. (Toen waren het nog "die Schrottbrüder"). Daarna kwam inderdaad Kabel Eins met 2x een half uur, toen waren ze ineens "der Schrottclan". En het grote succes kwam met D-Max.quote:Op zondag 19 juli 2009 08:27 schreef Klonk het volgende:
is toch wel grappig, ze zijn ooit ontdekt naar aanleiding van een kleine reportage voor een Duits tv kanaal (kabel eins volgens mij). Ze hadden een filmpje over ze gemaakt, max 15-20 minuten ofzo en een tijdje later zijn ze in eens tv helden
Toen leefde moeder nog.. Al was ze dan wel aan haar bed gekluisterd en at ze vooral pizza..quote:
Jawel! Peter weet ALLES te vinden, " Er hat ein computer im kopf!"quote:Op zondag 19 juli 2009 10:09 schreef Cyclonist het volgende:
Zo, jullie zijn wel echte fans geloof ikVind het wel prachtig om te zien! Die hele garage volgepropt met opgestapelde auto-onderdelen waar niemand anders óóit nog maar wat terug zou vinden
Tja, het scheelt misschien wel dat we (Rewimo en ik) in Duitsland wonen. Hier leeft het veel meer, is alles makkelijker te bestellen, hebben we toch al een schotel waardoor dingen makkelijker op te nemen zijn en leer ik er ook nog eens Duits door..quote:Op zondag 19 juli 2009 10:09 schreef Cyclonist het volgende:
Zo, jullie zijn wel echte fans geloof ikVind het wel prachtig om te zien! Die hele garage volgepropt met opgestapelde auto-onderdelen waar niemand anders óóit nog maar wat terug zou vinden
Als je wat tijd hebt (ik heb ze nog niet op DVD staan) kan ik ze je wel een keer sturen. Dergelijke bestanden via internet versturen lijkt me niet zo handig..quote:Op zondag 19 juli 2009 10:13 schreef Klonk het volgende:
jammer dat de SWR de oude afleveringen niet online heeft staan...
Wat? Die loods vol onderdelen of dat enorme lijf van Peter?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Als Peter erbij neervalt hebben ze echt een heel groot probleem... En je moet er niet aan denken om dat later ooit eens te moeten opruimen
Ik heb hem niet gezien, maar dat was vast aflevering 23, waarin Peter ziek in bed ligt en via een portofoon aanwijzingen geeft aan z'n broers hoe ze de spullen kunnen vinden..quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:57 schreef miss_dynastie het volgende:
En de aflevering van zojuist, welk seizoen is dat? Ik kan me namelijk niet herinneren deze aflevering eerder te hebben gezien...
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Günter is getraumatiseerd door zijn scheiding. Sindsdien rijdt hij geen auto meer en leeft hij overdag op koffie en sigaretten. Hij gaat ook nooit mee met de uitstapjes van zijn broers. En nu is hij Manager Klantenzaken
Ja, dat was hem jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:15 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien, maar dat was vast aflevering 23, waarin Peter ziek in bed ligt en via een portofoon aanwijzingen geeft aan z'n broers hoe ze de spullen kunnen vinden..
Wel weer leuk om te weten dat die Holländer lieb zijn..quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat was hem jaHilarisch. Make-up om wit te lijken, uien in de ogen wrijven, helemaal getikt
Vandaag heeft ie al een heel end gelopenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:50 schreef Peunage het volgende:
Ik vind het maar zo zo. Sommige afleveringne zijn wel leuk, maar meestal is het meer van hetzelfde. Vooral die dikke die de hele dag in dezelfde stoel en aan dezelfde tafel zit met dezelfde fles cola en sigaretten voor hem :S
Ik denk dat hij daar echt op een dag aan doodgaat, niet normaal, elke aflevering zit hij weer op dezelfde plek, de enige keer dat ik hem heb zien bewegen is om de telefoon op te nemen en 1 keer de poort open te doen.
Welke dikke ? Ze zijn allemaal dik. Daarbij is het (denk ik) onderdeel van de grap: de beste man is feitelijk totaal overbodig maar hoort er toch helemaal bij.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:50 schreef Peunage het volgende:
Ik vind het maar zo zo. Sommige afleveringne zijn wel leuk, maar meestal is het meer van hetzelfde. Vooral die dikke die de hele dag in dezelfde stoel en aan dezelfde tafel zit met dezelfde fles cola en sigaretten voor hem :S
Ik denk dat hij daar echt op een dag aan doodgaat, niet normaal, elke aflevering zit hij weer op dezelfde plek, de enige keer dat ik hem heb zien bewegen is om de telefoon op te nemen en 1 keer de poort open te doen.
Vind jij Manni dikquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Welke dikke ? Ze zijn allemaal dik. Daarbij is het (denk ik) onderdeel van de grap: de beste man is feitelijk totaal overbodig maar hoort er toch helemaal bij.
Ze hebben in elk geval allemaal een buikquote:
Günther is inderdaad best wel overbodig binnen het bedrijf. Maar hij heeft zo wel een baan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Welke dikke ? Ze zijn allemaal dik. Daarbij is het (denk ik) onderdeel van de grap: de beste man is feitelijk totaal overbodig maar hoort er toch helemaal bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |