Waarschijnlijk je kont in.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 04:11 schreef admiraal_anaal het volgende:ff volgen
kijken welke kant het op gaat
quote:
Maar zou je het dan ook daadwerkelijk doen, wanneer zij er serieus op ingaat en je vraag beantwoord met heel graag zelfs OFfSprngr !!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Na een topic over beffen, een over baffen.
Wie doet het?
Ik heb het iig nog nooit geprobeerd en daarnaast, het is natuurlijk altijd een leuke om een chick te vragen of je dr kont mag likken..
Heb je t nu over geven of nemen ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:48 schreef skadhd het volgende:
Inderdaad. Niks smerigs aan als je aan jezelf goed wast.
Ent is heerlijk.
Dan heb je ook nog "boffen", dat is als je niet hoeft te baffenquote:
Beide. Nemen vind ik wel stiekem net iets leuker.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:34 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Heb je t nu over geven of nemen ?
Waarom niet proberen? Zo lang je het niet gedaan hebt kun je niet stellen of het wel of niet leuk/lekker is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:16 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Maar zou je het dan ook daadwerkelijk doen, wanneer zij er serieus op ingaat en je vraag beantwoord met heel graag zelfs OFfSprngr !!!![]()
Da's waar. Maar zou je het zelf geil vinden? Ik dus echt niet. Dat de man anale seks lekker vindt begrijp ik wel, maar d'r aan likken, no way.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:36 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom niet proberen? Zo lang je het niet gedaan hebt kun je niet stellen of het wel of niet leuk/lekker is.
Viel me idd ook al op.... kijk als het niet je ding is oke, maar ga niet beginnen over "Dat is vies" of "Gadver dat doe je toch niet!"quote:Op zondag 13 januari 2008 01:52 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wat puriteins gedrag zeg, hier. Anale stimulering is dus nog steeds een taboe! Zowel mannen als vrouwen vinden het lekker en mede dankzij de homobeweging (de mannen wel te vestaan) is het bespreekbaar / bekend geworden. Nu nog doen! (en ga eens eerst onder de douche voordat je het bed in kruipt!!!!)
en dan heb je ook nog een BoFfer (zie BoF topic in gam)quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:44 schreef excited het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog "boffen", dat is als je niet hoeft te baffen
helaas, pis is in principe steriel als je pist, van stront kan je dat niet echt zeggenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:40 schreef katerwater het volgende:
Ter vergelijking: de penis en vagina zijn de uitgangen voor de plas. Dat is even vies als de uitscheidingen der anusch. Het draait dus om hygiëne en niet de plaats.
Plas komt niet uit de vagina hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 21:40 schreef katerwater het volgende:
Ter vergelijking: de penis en vagina zijn de uitgangen voor de plas. Dat is even vies als de uitscheidingen der anusch. Het draait dus om hygiëne en niet de plaats.
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:37 schreef Verkeerdeplaneet het volgende:
Kheb wel een keer gehad dat ik de volgende ochtend een hele zere bruine tong had omdat ik zo geil was dat ik m'n tong d'r echt in heb gedrukt whahaha.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:51 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dat mannen moeten waarschuwen voordat ze dit doen. Vroeger deed nooit iemand het en tegenwoordig is het schijnbaar ineens normaal ofzo, nou, ik wil het niet!! Dus nou lig ik al nerveus met de billen samengetrokken als ie alleen maar beft, want ja, je gaat het niet vragen natuurlijkschatje, ik weet dat we elkaar pas een week kennen maar ik wou toch even weten of je van plan was mn reet te gaan likken?
Nee. Dus.
Wrom nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
En je laat je na een week al beffen?
Ik kan me een tijd herinneren waarin meisjes allang geneukt hadden, voor ze een keer aan beffen wouden beginnen?quote:
Ik vind het idd best geil om te doen, mits alles goed schoon is natuurlijk. Enige nadeel is dat je niet weet of de dame in kwestie hier voor in is en het misschien wel ene taboe is om het te vragen....quote:Op zondag 13 januari 2008 14:16 schreef Robin2130 het volgende:
Ik denk dat er weinig mis mee is mits het aarsje goed is gewassen
Hm, daar heb ik nooit last van gehad. T hoort toch allemaal een beetje bij elkaar? Waarom t ene wel en t andere niet? Ok, je begint meestal niet meteen met baffen/anale seks ofzoiets maar beffen en pijpen kan toch wel?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik kan me een tijd herinneren waarin meisjes allang geneukt hadden, voor ze een keer aan beffen wouden beginnen?
dat merk je vanzelf tochquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:38 schreef rockstar81 het volgende:
[..]
Ik vind het idd best geil om te doen, mits alles goed schoon is natuurlijk. Enige nadeel is dat je niet weet of de dame in kwestie hier voor in is en het misschien wel ene taboe is om het te vragen....![]()
ja, dat vinden wij ook, dat het erbij hoort. Vroeger waren dames het daar niet altijd mee eens d8 ik.. Maar goedquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Hm, daar heb ik nooit last van gehad. T hoort toch allemaal een beetje bij elkaar? Waarom t ene wel en t andere niet? Ok, je begint meestal niet meteen met baffen/anale seks ofzoiets maar beffen en pijpen kan toch wel?
Ah, vroeger. Vroeger scheerden vrouwen hun schaamstreek en oksels ook niet, en tegenwoordig is het schijnbaar ineens normaal ofzo..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:51 schreef Dipkip het volgende:
Vroeger deed nooit iemand het en tegenwoordig is het schijnbaar ineens normaal ofzo, nou, ik wil het niet!!
gelukkig maar toch?!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:52 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Ah, vroeger. Vroeger scheerden vrouwen hun schaamstreek en oksels ook niet, en tegenwoordig is het schijnbaar ineens normaal ofzo..
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat merk je vanzelf tochAls ze opspringt en gilt "Gast!! Wat doe je?!
" dan moet ze een beetje aan het id wennen
Dat is niet even vies. Urine is normaal gesproken steriel. Poep uiteraard niet. (en daarbij komt urine natuurlijk niet uit de vagina). Maar een schoon damesanusje is natuurlijk welquote:Op zondag 13 januari 2008 21:40 schreef katerwater het volgende:
neuh. ik heb meer zin in chipsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:50 schreef Waris7 het volgende:
van dit topic krijg ik zin om te baffen.
Why? Als je beetje van de persoonlijke verzorging bent. Je wilt ook niet weten wat er aan de voorkant in en uit gaat! Narrowminded!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 06:51 schreef Lubbert het volgende:
Gatverdamme, met je tong in een strontpot roeren. Wie bedenkt zoiets, da's toch goor.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:33 schreef Waris7 het volgende:
Rimmen was volgens mij gewoon Engels voor baffen.
Tarrelsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:07 schreef NED het volgende:
Even een vraagje voor de heren hier die zich laten baffen door de dames.....
scheren jullie ook je aarshaar of niet?
http://www.craigslist.org/about/best/lax/35274458.htmlquote:
quote:Don't Shave That Hair!!!
I have recently made a mistake in my life, and I offer my story to you, that you may learn from my error. It all started, as many things do, with me having trouble shitting.
No, I was not constipated; this was not a regularity problem but a matter of technique. It seems my ass-hair had grown to such a length that tiny grogans were constantly getting tied up in the matted jungle between my asscheeks. It led to much frustration, with me KNOWING that I still had something to drop, but unable to shake the tenacious turd loose from its butthair dwelling. Eventually I would have to do two things: either reach down with some paper and try to pinch off the lingering loaf (which required careful precision to avoid smearing the creature all over my rear, especially since I had no way of seeing what I was doing) or just go for broke, start wiping, and hope that I could remove all the leftover fecal matter before the toilet paper reached its Can't-Be-Flushed threshold.
I was contemplating this problem, when I had what seemed at the time to be a bright idea. "Hey! This is my butt and my butt-hair, right? So why don't I just eliminate all the hair, and then my grogans will flow out like beer from a keg!" I said to myself. It is a statement that will go down in history with a lot of other regretted statements. "How many Indians could there be?" said by General Custer. "Looks like a good day for a drive!" by JFK. "There! America On-Line now has complete Usenet access!" by some idiot system tech. Such was my anal shaving idea.
I performed the operation that night, with a cheap disposable razor and a towel to sit on. Starting from the bottom, and shaving from the crack to the cheeks, I began the arduous process of ridding my ass of hair. Occassionally, I would have to clean the razor of accumulated hair and miscellaneous slime, which I did by wiping it on the towel. Slowly, my twin mounds and the between-ravine began to resemble the hairless cheeks of a newborn baby. Finally, I wiped the razor one last time, and surveyed my work. The towel was covered with a pile of hair. My ass was smooth as ivory. I smiled, satisfied, thinking my troubles were over.
Little did I know.
I now have a great respect for anal-hair. Like everything in this world God created, it has its mighty purpose in existence. It was only after I had removed it that I started to learn how much I had been taking it for granted. For one, it provides friction. I learned this the next day, when I walked out into the sun heading for class. After climbing two flights of stairs and starting to sweat, I started to notice something unpleasant. The sweat was accumulating in my crack, and was causing the unpleasant sensation of my two asscheeks sliding past each other with every step. I thought about going to the bathroom and wiping it off, but had to get to class. Eventually, I thought, it would dry.
Unfortunately, it did dry, but only after mingling with the microscopic shit- molecules lingering around my brown starfish. When I stood up after class, my cheeks were stuck together with a slimy sticky shit/sweat combination. As I made my way back to my dorm, it started to itch. God-DAMN, did it itch! Felt like a swarm of ants was making its way up and down my crack. Fighting to keep from jamming my hand down there and scratching away, I rushed back to the dorm.
Unfortunately again, this exertion caused me to sweat, and when I finally reached my room, my cheeks were sliding back and forth against each other like a pair of horny cane-toads. I quickly dropped my pants, and attempted to dry my ass off by sticking it in front of a fan and spreading my cheeks. As I pulled the two mounds of flesh apart, a horrible stench burst free and filled the room. Every dog within a 4 block radius started to howl. I had it worst of all, as the ripe aroma of festering shit/sweat went into the fan and blew back into my face. I fought to keep from heaving. And as I sat there, fighting vomit, my ass cheeks spread and dripping, with the concentrated aroma of my body odor mixed with the tangy smell of my own shit blowing right into my face, I had only one thought: "It will be like this until the hair grows back. Weeks."
Later on, trying to deal as best I could, wiping my ass at every opportunity, I discovered another wonderful use for ass-hair - ventilation. I attempted to launch a fart, only to have it get stuck between my asscheeks. Apparently, with no hair, the two pink twins can get vacuum sealed together, and the result was a frustrating fart that slid up and down between my cheeks like a lost gerbil.
As if that wasn't enough, I am now enduring further torture. As anyone who has ever shaved anything knows, when hair is first growing in, it comes in as stubble. Imagine your ass having the texture of a brillo pad. Well, that is what I am dealing with now. It is a hellish torture, and there are many times when I just look out the window and contemplate why I shouldn't just jump out and get it all over with in one fleshy splat, rather than endure this constant agony.
Friends, DON'T SHAVE YOUR ASS-HAIR!
Ik zie het probleem niet hoor...die 5 fluthaartjes die daar zitten gaan er gewoon afquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:26 schreef Kreator het volgende:
http://www.craigslist.org/about/best/lax/35274458.html
De meeste mannen hebben wel iets meer dan 5 fluthaartjes.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:33 schreef Alcarin het volgende:
Ik zie het probleem niet hoor...die 5 fluthaartjes die daar zitten gaan er gewoon af
Dat doe ik altijd tvoor of na het beffen. mits ze schoon is natuurlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Na een topic over beffen, een over baffen.
Wie doet het?
Ik heb het iig nog nooit geprobeerd en daarnaast, het is natuurlijk altijd een leuke om een chick te vragen of je dr kont mag likken..
Nee sorry, hoor net dat je er één hebt met haar en puisten, dus als je 't niet erg vind sla ik even over.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef Fcuker het volgende:
voor de mensen die het lekker vinden, lik me reet dan maar
Je blijft toch altijd te maken hebben met veel bacterien..quote:Op zondag 13 januari 2008 14:16 schreef Robin2130 het volgende:
Ik denk dat er weinig mis mee is mits het aarsje goed is gewassen
Ja....want zoenen is ook heel hygienischquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:42 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Je blijft toch altijd te maken hebben met veel bacterien..
daar zie of proef je niks vanquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:42 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat je die bacteriën weglikt... Snap dat danquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:42 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Maar een flinke lading jizz in je mondje vind je heerlijk!??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:01 schreef Aventura het volgende:
Van vrouw naar man: no-go. Mannen hebben er gewoon teveel haar zitten, ik word echt al misselijk bij het idee.
Haar kun je ook scheren of wat dan ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:01 schreef Aventura het volgende:
Van vrouw naar man: no-go. Mannen hebben er gewoon teveel haar zitten, ik word echt al misselijk bij het idee.
wat had je je er van voorgesteld dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:17 schreef Ikarus het volgende:
Ik vond het echt een supergeil idee om mijn vriendin een keer te baffen. Ik heb toen tussen het beffen door ook haar kontje gelikt. Zij vond het wel lekker, maar ik vond er niet zoveel aan. In mijn fantasie was het geiler. Wel de ideale voorbereiding voor anale sex lijkt me.
Kan me wel voorstellen dat mensen zich er ongemakkelijk bij voelen, maar als je je even wast is er echt niks vies aan!
Ja, weet ik eigenlijk ook niet zo goed meer. Als je er nuchter over nadenkt ben je gewoon haar reet aan het likken. Je moet trouwens wel oppassen, want als ze echt goed ontspant kan ze een scheet niet meer ophouden en krijg je die in je gezicht!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat had je je er van voorgesteld dan?
ja, als je bezig bent en daar aan gaat zitten denken, kan ik me voorstellen dat het minder geil was dan in je fantasiequote:Op maandag 18 februari 2008 00:45 schreef Ikarus het volgende:
[..]
Ja, weet ik eigenlijk ook niet zo goed meer. Als je er nuchter over nadenkt ben je gewoon haar reet aan het likken. Je moet trouwens wel oppassen, want als ze echt goed ontspant kan ze een scheet niet meer ophouden en krijg je die in je gezicht!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |