Waarschijnlijk je kont in.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 04:11 schreef admiraal_anaal het volgende:ff volgen
kijken welke kant het op gaat
quote:
Maar zou je het dan ook daadwerkelijk doen, wanneer zij er serieus op ingaat en je vraag beantwoord met heel graag zelfs OFfSprngr !!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Na een topic over beffen, een over baffen.
Wie doet het?
Ik heb het iig nog nooit geprobeerd en daarnaast, het is natuurlijk altijd een leuke om een chick te vragen of je dr kont mag likken..
Heb je t nu over geven of nemen ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:48 schreef skadhd het volgende:
Inderdaad. Niks smerigs aan als je aan jezelf goed wast.
Ent is heerlijk.
Dan heb je ook nog "boffen", dat is als je niet hoeft te baffenquote:
Beide. Nemen vind ik wel stiekem net iets leuker.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:34 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Heb je t nu over geven of nemen ?
Waarom niet proberen? Zo lang je het niet gedaan hebt kun je niet stellen of het wel of niet leuk/lekker is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:16 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Maar zou je het dan ook daadwerkelijk doen, wanneer zij er serieus op ingaat en je vraag beantwoord met heel graag zelfs OFfSprngr !!!![]()
Da's waar. Maar zou je het zelf geil vinden? Ik dus echt niet. Dat de man anale seks lekker vindt begrijp ik wel, maar d'r aan likken, no way.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:36 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom niet proberen? Zo lang je het niet gedaan hebt kun je niet stellen of het wel of niet leuk/lekker is.
Viel me idd ook al op.... kijk als het niet je ding is oke, maar ga niet beginnen over "Dat is vies" of "Gadver dat doe je toch niet!"quote:Op zondag 13 januari 2008 01:52 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wat puriteins gedrag zeg, hier. Anale stimulering is dus nog steeds een taboe! Zowel mannen als vrouwen vinden het lekker en mede dankzij de homobeweging (de mannen wel te vestaan) is het bespreekbaar / bekend geworden. Nu nog doen! (en ga eens eerst onder de douche voordat je het bed in kruipt!!!!)
en dan heb je ook nog een BoFfer (zie BoF topic in gam)quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:44 schreef excited het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog "boffen", dat is als je niet hoeft te baffen
helaas, pis is in principe steriel als je pist, van stront kan je dat niet echt zeggenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:40 schreef katerwater het volgende:
Ter vergelijking: de penis en vagina zijn de uitgangen voor de plas. Dat is even vies als de uitscheidingen der anusch. Het draait dus om hygiėne en niet de plaats.
Plas komt niet uit de vagina hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 21:40 schreef katerwater het volgende:
Ter vergelijking: de penis en vagina zijn de uitgangen voor de plas. Dat is even vies als de uitscheidingen der anusch. Het draait dus om hygiėne en niet de plaats.
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:37 schreef Verkeerdeplaneet het volgende:
Kheb wel een keer gehad dat ik de volgende ochtend een hele zere bruine tong had omdat ik zo geil was dat ik m'n tong d'r echt in heb gedrukt whahaha.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:51 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dat mannen moeten waarschuwen voordat ze dit doen. Vroeger deed nooit iemand het en tegenwoordig is het schijnbaar ineens normaal ofzo, nou, ik wil het niet!! Dus nou lig ik al nerveus met de billen samengetrokken als ie alleen maar beft, want ja, je gaat het niet vragen natuurlijkschatje, ik weet dat we elkaar pas een week kennen maar ik wou toch even weten of je van plan was mn reet te gaan likken?
Nee. Dus.
Wrom nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
En je laat je na een week al beffen?
Ik kan me een tijd herinneren waarin meisjes allang geneukt hadden, voor ze een keer aan beffen wouden beginnen?quote:
Ik vind het idd best geil om te doen, mits alles goed schoon is natuurlijk. Enige nadeel is dat je niet weet of de dame in kwestie hier voor in is en het misschien wel ene taboe is om het te vragen....quote:Op zondag 13 januari 2008 14:16 schreef Robin2130 het volgende:
Ik denk dat er weinig mis mee is mits het aarsje goed is gewassen
Hm, daar heb ik nooit last van gehad. T hoort toch allemaal een beetje bij elkaar? Waarom t ene wel en t andere niet? Ok, je begint meestal niet meteen met baffen/anale seks ofzoiets maar beffen en pijpen kan toch wel?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik kan me een tijd herinneren waarin meisjes allang geneukt hadden, voor ze een keer aan beffen wouden beginnen?
dat merk je vanzelf tochquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:38 schreef rockstar81 het volgende:
[..]
Ik vind het idd best geil om te doen, mits alles goed schoon is natuurlijk. Enige nadeel is dat je niet weet of de dame in kwestie hier voor in is en het misschien wel ene taboe is om het te vragen....![]()
ja, dat vinden wij ook, dat het erbij hoort. Vroeger waren dames het daar niet altijd mee eens d8 ik.. Maar goedquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Hm, daar heb ik nooit last van gehad. T hoort toch allemaal een beetje bij elkaar? Waarom t ene wel en t andere niet? Ok, je begint meestal niet meteen met baffen/anale seks ofzoiets maar beffen en pijpen kan toch wel?
Ah, vroeger. Vroeger scheerden vrouwen hun schaamstreek en oksels ook niet, en tegenwoordig is het schijnbaar ineens normaal ofzo..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:51 schreef Dipkip het volgende:
Vroeger deed nooit iemand het en tegenwoordig is het schijnbaar ineens normaal ofzo, nou, ik wil het niet!!
gelukkig maar toch?!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:52 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Ah, vroeger. Vroeger scheerden vrouwen hun schaamstreek en oksels ook niet, en tegenwoordig is het schijnbaar ineens normaal ofzo..
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat merk je vanzelf tochAls ze opspringt en gilt "Gast!! Wat doe je?!
" dan moet ze een beetje aan het id wennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |