In haar OP stond alleen een plaatje van zo'n tas.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:43 schreef PretKroket het volgende:
Apart, haar OP is nu ineens verwijderd, volgens mij heeft ze dit topic gezien ofzo en wilt ze niet dat 'de waarheid' naar buiten komt
Die tas lijkt op mijn katquote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
In haar OP stond alleen een plaatje van zo'n tas.
[ afbeelding ]
wtf, daar dacht ik ook al aanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Kom nou, je gelooft dat mens toch niet? Die kat is gewoon onder een auto gekomen of zo.
Ze was (is?) trouwens een FOK!-user: Tinkebell
In Nederland zijn dit soort wreedheden tegen dieren aan de orde van de dag...maar pas als het om een kat gaat is iedereen geshockeert...da's volstrekt hypocriet, en dat is het punt dat ze wil maken...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:43 schreef PretKroket het volgende:
In Nederland mogen we juist blij zijn dat onze cultuur dit niet tolereert, dus dit soort wreedheden moeten geweerd worden, zonder uitzonderingen..
Dat hoofdquote:
Dus eerst wordt een gezonde kat doorgemaakt voor een gebruiksvoorwerp, en daarna ga je dat ding nog verbranden ook. Ik vraag me af wie er erger is!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:03 schreef bijdehand het volgende:
Ik wil ook zo'n tas verbranden
Dat heb ik dan niet gezien .. Dochter ?? Hoe "oud" is zij dan ? Ze zag er erg jong uit .. Of was dat omdat ze zo kinderachtig gekleed was ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:13 schreef donald_dick het volgende:
En haar dochter zat naast haar, en tijdens het interview dook die 2 meter weg van haar moeder af
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:59 schreef RickoKun het volgende:
Weet je?
Ik denk dat ze gewoon een fucking reptilian is!!!!!
[ afbeelding ]
dat laatste... ze was ook gisteren op AT5, met precies dezelfde makeup en kledingquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:43 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dat heb ik dan niet gezien .. Dochter ?? Hoe "oud" is zij dan ? Ze zag er erg jong uit .. Of was dat omdat ze zo kinderachtig gekleed was ?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:05 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Zijn je ballen nou al ingedaalt?
En dit is nou exact waar het hier om gaat mensen. Waarom mag je een onschuldige koe wel mishandelen en in een tas veranderen en een onschuldige kat niet? Het is allebei even erg, maar iedereen lijkt problemen te hebben met een kattentas en niet met een leren tas. Koop het gewoon allebei niet, dan ben je pas echt etisch bezig. Maar wel het een en niet het ander is idd hypocriet. En iets zegt me dat iemand met de naam PretKroket wel van een rundvleeskroketje houdt...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
In Nederland zijn dit soort wreedheden tegen dieren aan de orde van de dag...maar pas als het om een kat gaat is iedereen geshockeert...da's volstrekt hypocriet, en dat is het punt dat ze wil maken...
Er is een verschil tussen vee en huisdieren, knurftquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:31 schreef Illyria het volgende:
[..]
En dit is nou exact waar het hier om gaat mensen. Waarom mag je een onschuldige koe wel mishandelen en in een tas veranderen en een onschuldige kat niet? Het is allebei even erg, maar iedereen lijkt problemen te hebben met een kattentas en niet met een leren tas. Koop het gewoon allebei niet, dan ben je pas echt etisch bezig. Maar wel het een en niet het ander is idd hypocriet. En iets zegt me dat iemand met de naam PretKroket wel van een rundvleeskroketje houdt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |