Ach, rot op, bitch, je ziet gewoon zijn talent niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:12 schreef Promiss het volgende:
Maar de grap heeft lang genoeg geduurd, volgende week
Smakeloze.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:15 schreef Fir3fly het volgende:
Dat mensen hem boven Tiffany verkiezen is nogal een blamage voor Idols.
Dat mensen een constant-vals zingende Tiffany op 1 zetten is een blamage. Nigel zong tenminste nog minstens tweederde van het nummer zuiverquote:Op zondag 27 januari 2008 01:15 schreef Fir3fly het volgende:
Dat mensen hem boven Tiffany verkiezen is nogal een blamage voor Idols.
Zelfs dat niet. SS en ik zijn het erover eens: dit was een goed optreden. Oke, door de drank komt het er wat rot uit, sue me, maar hier wa sniks verkeerd mee. Dat jullie stomme ganzen het hoofd laten hangen naar Jerney en Gordon - sextape - Heukeroth, is jullie probleem.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:34 schreef Riparius het volgende:
BVO heeft morgen weer heel wat te editten hier
Laatste 6, dat zegt toch wel iets, loijkt me.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:39 schreef Together het volgende:
s_s en jij zijn zowat de enigen, dat zegt toch wel iets lijkt me.
Gordon wordt alleen gepakt door.... nouja, check z'n sextape maar.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:32 schreef Svensational het volgende:
Gordon verwoordde het precies goed: Hij zong niet slecht, maar het pakt gewoon niet.
Dit dus. Hij is echt geen idol met zijn huidige uitstraling. Ook zou ik nooit naar een hele cd luisteren van hem. Hij moet echt gewoon een aan musical carriere werken.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:32 schreef Svensational het volgende:
Gordon verwoordde het precies goed: Hij zong niet slecht, maar het pakt gewoon niet.
Precies het is best een leuke jongen en hij heeft een goede stemquote:Op zondag 27 januari 2008 03:32 schreef Svensational het volgende:
Maar daar heb je wel gelijk in, dat gehuppel tussen verschillende (verkeerde) genres is gewoon slecht en dom.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:14 schreef Leigh het volgende:
Hij heeft de juiste soort muziek nog niet gevonden. Heb nog geen nummer gehoord waar zijn stem goed in uit komt. Volgende week nog 1 kans. Wordt dat ook niets, dan kunnen we hem uit wuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |